dijous, 29 de març del 2007

08) Acta de la reunió del projecte PCA

Data: 27 març 2007
Hora entrada: 22h00
Hora sortida: 02:00
Duració: 4 hores
Lloc: Hotel Eureka (Escaldes-Engordany)
(Principat d’Andorra)
Assistents: 8 persones (2 dones i 6 homes)
(entre les 8 persones hi havia: Tomàs Pascual Casabosch, Angels Ramirez Molina, Mateu Torrente Alberich, Joan Massanas Armengol i el nostre economista.)

Ordre del dia:

S’exposen, valoren i tanquen punts treballats del esborrany de Programa Electoral com: Garantir drets i desplegar títols de la Constitució, per donar una veritable qualitat de vida a les nostres persones, Premis socials especials a educadors de guarderies, mestres d’escola, i de persones discapacitades, si algun professional de Risc, en acte de servei queda en estat d’invalidesa parcial o permanent, o defunció, ha de percebre el seu salari íntegre, en el darrer cas el familiar més proper i que el Govern els ha de garantir i finançar una formació continuada i una jubilació anticipada, implantar politiques reals d’accés al habitatge, impostos a les vivendes buides per lluitar contra l’especulació, gravar les plusvàlues obtingudes en la venda de propietats immobles, excepte si és tracta de la vivenda pròpia, exoneració del impost del ITP en l’adquisició de la primera vivenda, rebaixar l’ITP del actual 4% al 2% en següents adquisicions de canvi de vivenda pròpia, mantenir l’ITP al 4% per les compres d’habitatges efectuades per no residents i estudiar un increment per no residents i per residents que ja siguin titulars d’una unitat immobiliària, es comenta que el fet que a Andorra només el 30% dels residents siguin propietaris de la seva vivenda (mentre que a Espanya, amb una cultura de la propietat semblant a la nostra, siguin propietaris el 90%), revela la existència d’un greu problema d’accés al habitatge, i per a que tothom pugui accedir a la compra d’un habitatge, l’Estat concedirà préstecs preferents equivalents al 20% del valor de la propietat ja que ningú ha de quedar exclòs del circuit financer, per la qual cosa es faria a través de la creació del “Banc Nacional d’Andorra”, que tindrà com a finalitat la concessió de crèdits a interès preferent a persones sense garanties bancàries, en particular, es donaran préstecs per a pagar l’entrada d’una vivenda, crèdits per a establir negocis propis, ajudes per a millorar la formació.., endurir les penes per conducció temerària i que esdevinguin un delicte penal deixant de ser una falta administrativa, endurir les alteracions al ordre públic i els petits furts a comerços i empreses, crear un fitxer d’autors de delictes sexuals, així com un d’autors de violència domestica amb finalitats de seguiment i control dels individus (sobretot d’aquells que no puguin ser expulsats), emetre títols de deute públic, millorar la gestió dels diners públics perquè aquests generin un veritable increment del benestar social, protegir la producció interna, augmentant l’IMI dels productes similars estrangers importats, en educació afegir una assignatura que treballi continguts relacionats amb el concepte de la “intel·ligència emocional”, com la autoestima, la seguretat, la confiança en un mateix..., creiem que no s’han de perdre els valors dels nostres Usos i Costums, ressaltats en el Manual Digest, que han forjat la identitat i personalitat andorrana al llarg dels segles i creiem que això és compatible amb la nostra Constitució.

Ampliació d’alguns aspectes:

1) El nostre economista i un comptable continuen treballant en les valoracions de viabilitat del programa en general, que continua essent de 20 punts prioritaris, un cop estigui tot definit i valorat, la nostra advocada revisarà els aspectes legals.
2) S’està treballant en un Curs de protocol destinat a les persones interessades.

Plataforma constitutiva
PCA – Partit dels Ciutadans del Principat d’Andorra-
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

205 comentaris:

1 – 200 de 205   Més nou›   El més recent»
Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola,

adjuntem Acta de la reunió sobre el projecte PCA , de data 27/3/2007.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol informació complementaria.

Salutacions cordials,

Plataforma constitutiva
PCA – Partit dels Ciutadans del Principat d’Andorra-
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

Escaldes-Engordany, a 29 març 2007

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

PCA has sent you a link to a blog:

Nou POST: http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com 08) Acta de la reunió del projecte PCA

Blog: PCA
Post: 08) Acta de la reunió del projecte PCA
Link: http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com/2007/03/08-acta-de-la-reuni-del-projecte-pca.html

--
Powered by Blogger
http://www.blogger.com/

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

S’adjunta l’històric dels comentaris dels 9 Posts del PCA.

(en hi han exportats d’altres blocs)

Post Presentació PCA = 579.-
1a Acta = 102.-
2a Acta = 155.-
3a Acta = 136.-
4a Acta = 102.-
5a Acta = 128.-
6a Acta = 156.-
7a Acta = 130.-
8a Acta = "en curs"

Total comentaris = 1.488.-

Anònim ha dit...

PLATAFORMA CONSTITUTIVA DEL PARTIT DELS CIUTADANS

El PCA vol apujar l'IMI dels productes estrangers per protegir la producció interna
• L'objectiu és mantenir el diferencial de preus respecte als països veïns

• També es pretén exonerar de l'ITP en l'adquisició del primer pis

La plataforma constitutiva del futur Partit dels Ciutadans del Principat d'Andorra (PCA) inclourà mesures en el programa polític enfocades a protegir la producció interna del país.
En aquest sentit, un dels portaveus del PCA, Tomàs Pascual, va explicar ahir que volen incrementar l'impost de mercaderies indirecte (IMI) per als productes estrangers que es fabriquen al Principat amb l'objectiu de mantenir el diferencial de preus respecte als països veïns.
Aquesta no és l'única mesura en matèria fiscal en què treballa el PCA ja que, per exemple, també pretenen que la Llei de plusvàlues immboliàries desgravi per la compra de la primera llar. Pascual també avança que es pretén incloure en el programa electoral l'exoneració del pagament de l'impost de transmissions patrimonials (ITP) en l'adquisició del primer pis. Quant a aquest mateix tribut, des del PCA es vol disminuir del 4% actual al 2% per les compres d'habitatges efectuades pels ciutadans residents. En aquest sentit, la plataforma també està estudiant que els no residents paguin una taxa més elevada de l'impost.
D'altra banda, en l'apartat social del programa, el PCA vol que es garanteixen els drets fonamentals que reconeix la Constitució "per donar una veritable qualitat de vida als ciutadans", remarca Pascual. Igualment, des de la plataforma també es considera que el Govern ha de garantir un finançament continuat i una jubilació anticipada per al cos de Policia i el de Bombers. A la vegada, Pascual remarca que un altre dels punts que volen incloure al programa és l'aplicació d'una paga doble a les pensions de jubilació i socials, així com ajudes per als discapacitats físics i psíquics.

AJUDES A L'HABITATGE
Un altre dels temes en què es vol fer molt èmfasi des de la plataforma constitutiva del Partit dels Ciutadans del Principat és en la implantació de "polítiques reals" d'accés a l'habitatge. En aquest camp, per exemple, es defensa que aquells propietaris que tenen pisos buits hagin de pagar un impost.
Altres elements destacats del treball del PCA són la voluntat de donar preferència als educadors mitjançant reconeixements i premis socials, i "des de l'escola protegir la identitat andorrana" ja que, en paraules de Pascual: "No s'han de perdre els valors dels nostres usos i costums, que han forjat la identitat andorrana, i això és compatible amb la Constitució". També s'està preparant un curs de protocol per als que siguin portaveus del partit.
El Periòdic d'Andorra
E. G.
ESCALDES-ENGORDANY

Anònim ha dit...

Xarxa d'inversors andorrans
L'opinió del diari s'expressa només als editorials.

• NOMÉS AMB LA INNOVACIÓ PODEM ENTRAR EN ELS MERCATS DE FUTUR


(NO s'ho creuen ni ells)

Anònim ha dit...

VISTES AL TRIBUNAL DE CORTS

Demanda de 15 i 10 anys per a dos progenitors per abusos
• Les defenses, però, volen l'absolució tant del padrastre com de la mare biològica

(Tindrien de morir-se a la presó)

Anònim ha dit...

us heu fixat que la Meritxell Mateu parla diferent?; vol simular agressivitat en les articulacions, patetic; o li han fet un curset malament, o segurament no l'ha entes, o se li ha encomanat lo del Mirapeix, ja ni personalitat tenen

Anònim ha dit...

que fantasma es aquest mekkad; diu que li han ofert ser diputat d'Algeria i no accepta, que d'aqui 4 anys potser...fantasma, mentider!!!

Anònim ha dit...

Hola,
Em semblen bé les modificacions que s'han fet al vostre plantejament polític. Per cert, el senyor MEKKAD és un individu desprovist de tota vergonya, i de sinceritat. Algú hauria de preguntar-li que en pensa dels drets de les dones i dels mals tractes a aquestes, segur que no serà gaire sincer...

Anònim ha dit...

el programa esta molt bé pero el Tomàs fará el que el Cònsol Toni Marti d'Escaldes li digui, i per cor, sense condicions, recordeu aquestes paraules..

Anònim ha dit...

La sessió del Consell General és flipant!; el Mirapeix no para de respondre contradiccions al PS; el PS també pregunta coses que es nota que son només per destacar, i el Síndic li ha dit al Pintat que no interrompi i li deixi fer la feina de Síndic..

Anònim ha dit...

cert, vaja Consell General, sembla un combat de boxeo!!

Anònim ha dit...

hola anónim de les 1:47 PM,
En cada acta d'aquest projecte he apreciat que hi ha altres noms que corresponen a ments pensants, lliures i amb personalitats diferentes suposo. Per tant, al marge de la possible relació existent entre el sr. Cònsol i el sr. Pascual, dubto que la resta de participants es volguessin sotmetre a cap voluntat encoberta, ja que com hem pogut apreciar els paràmetres del plantejament polític són una mostra de pluralitat. Em costa creure que el sr. Pascual es deixés manipular com una titella a mans d'un cònsol que més tard o més dora ens anunciarà que torna amb els liberals. Enlloc de desvirtuar aquesta iniciativa política el que hem de fer és animar-los.

Anònim ha dit...

A vore, jean d'arsuf de les 6:39 PM; el Tomàs Pascual (he fet politica amb ell) ADORA al Cònsol Martí, de fet deu ser l'unic ex-Liberal que realment no li ha llepat mai el cul per interès, però t'asseguro que el perdrá (el cul), si el Toni Martí li diu que el necessita i li demana ajuda, tu grava els meus dos comentaris, que algun dia tel's llegiras d'una altra forma ;)

Anònim ha dit...

Benvolgut anònim de les 06:39 PM,
Potser coneixeràs molt al sr, Pascual en matèria política, però si dius que ell és l'únic ex-liberal que no li ha llepat mai el cul per interés, llavors estàs parlant de qüestions de caràcter personal i no de política.
Per poder parlar de questions personals, entenc que s'ha de conèixer molt bé a la persona, i tu només has fet política amb ell, per tant no deus ser gaire amic seu ja que un amic no hauria penjat un missatge com el teu, i menys l'hauria expressat amb dit llenguatge.
Tanmateix, si un dia es demostra que tens raó, recorda que penjaré un comentari reconeixent que la tenies.

Anònim ha dit...

jean d'arsuf, t'agafo la paraula

Anònim ha dit...

els trolls liberals no saben que inventar per desprestigiar el PCA; només estan limitats a criticar al Tomàs, però no els hi queden ja eines; com lo dels insults i mentides varies no ha funcionat, ara deuen buscar "filosofies d'aire", perquè tot son hipotesis, mai cap prova ni cap escrit públic amb noms i cognoms, endavant PCA!!!!!!!

Anònim ha dit...

L’executiva del PLA felicita Martí per la seva gestió

(Això que surt al BONDIA te dos significats:
-Per una banda el PLA el felicita per fer-li la pilota per a que no se'n vagi del Partit, ja que no tenen cap candidat.
-Per una altra banda feliciten perquè als Liberals no hi ha RES a felicitar-lis).

Anònim ha dit...

S'ha de felicitar la honestitat del vostre "historic" de comentaris del 29/3/07 1:13 AM, ja que s'ha de destacar que reconeixeu que alguns s'han copiat d'altres blocs i enganxats aqui, també la questió es que se'n parli.

Anònim ha dit...

aqui es va critican pero veig que ells van avançant..

Anònim ha dit...

DEBAT PARLAMENTARI SOBRE LES PÈRDUES DE LA SOCIETAT D'INVERSIÓ
L''afer Valora' posa al límit la tensió entre Mirapeix i Bartumeu

(aquests del PS només ataquen a qui els interessa, el Bartumeu MAI ataca al Cabanes, van a menjar junts cada setmana i son amics i fan els seus pactes entre ells)

Anònim ha dit...

CONSELL ORDINARI DE LA PARAPÚBLICA

La CASS fa un canvi de timó en la gestió dels fons d'inversió
• L'ens crea una comissió específica i contracta dos assessors externs

Els experts contractats són Jordi Fabregat, professional independent no vinculat a cap gestora de fons i professor titular del departament de finances d'ESADE, i Privary AV SA, una empresa de serveis d'inversió independent d'Espanya.

(Més despeses a la CASS i per a assessors estrangers, estan venen el país ja fa temps, en aquest cas degut a la incompetencia del Consell d'administració andorrà de la CASS; menys diners a cobrar els cotitzants, ara naira tot a grups d'assessors espanyols)

Anònim ha dit...

SESSIÓ DE CONTROL DEL GOVERN

Bartumeu acusa el Govern de forçar la Batllia a designar un administrador per a Valora

(La Batllia i el tribunal Superior de Justicia, tota la vida ha estat a les ordres del Govern i dels bancs, no es cap secret)

Anònim ha dit...

Quina cara tenen els liberals del Consell General!

Neguen que a ATV hi ha censura, i la mateixa Clara Pintat truca fotenlis bronca i amenaçant, SEMPRE que ella creu que la imatge del seu papi-xulo Albert Pintat es "toca"

Anònim ha dit...

M'he permés llegir el vostre esborrany de programa electoral. Endavant!!

Aprofito per a saludar-vos molt cordialment

Anònim ha dit...

REACCIONS A LA SESSIÓ DE CONTROL

Els liberals critiquen Bartumeu per portar al Consell el 'cas Valora SA'
• Marsol creu que hauria estat més bona idea discutir-ho a porta tancada

(és lo unic que entenen per negociar els Liberals = porta tancada)

Anònim ha dit...

EDITORIAL

Cultura democràtica

...el control dels telèfons dels periodistes del Diari Toni Solanelles i Ricard Poy.

(i DALE i dale..; com ralleu ja els del diari amb aquest tema, torno a insistir..; i els drets de les victimes del "periodisme" ridicul i destructiu del toni solanelles on son..?)

Anònim ha dit...

FINANCES

Els funcionaris critiquen que se’ls culpi quan hi ha mal moment econòmic
Responen a la CEA que els impostos són per “donar qualitat” a l’administració i el país

(Vosaltres els funcionaris no teniu el nivell ni puta idea de contestar al xavier altimir de la confederacio, nomes serviu per cobrar el dia 25 de cada mes i a sobres voler jubilarvos 10 anys abans que la resta, per res més)

Anònim ha dit...

A aquest aduaner Gabriel Ubach ningú el pot posar a lloc?; quina cara te, ja s'ha passat 3 pobles al declarar al Diari d'Andorra que les empreses no han pagat mai impostos, i ara que toca rascar-se la butxaca tot es dolent!

Això ho diu un vividor que cobra cada fi de mes sense fotre ni brot ni pagar cap impost.

Les empreses tota la vida estan pagant!!

Anònim ha dit...

Les paraules exactes d'aquest fantasma cara dura vividor i foca de Gabriel Ubach són:

En aquest sentit, Ubach va indicar que els empresaris es queixen ara perquè “és evident” que els fa mal la butxaca. “Durant molts anys s’han beneficiat d’un règim fiscal que els era favorable, sense pagar ni un duro, i ara es lamenten quan han d’afluixar la mosca”, va afegir.

Anònim ha dit...

es veu que el Gabriel Ubach aquest s'ho te molt cregut, fa mil anys que es president d'un sindicat sotmes a pressions espanyoles d'ultra comunistes.

Anònim ha dit...

Hola Tomàs: Com ja saps, no sé si saps que no estic d'acord amb la següent frase:
11.3) Desgravacions fiscals per la creació de llocs de treball a andorrans i residents amb més de .. anys al país. ???????????????????????????????????????????????????

Anònim ha dit...

Algú sap algo sobre un tema que corre en algun altre bloc de que el Cap de Protocol del Govern d'Andorra ha estat en busca i captura, amb ordre de detenció a la duana ??

Anònim ha dit...

10:17 PM , deus parlar del toni zamora, alguna cosa he sentit també, a veure si s'averigua i esbrina alguna cosa

Anònim ha dit...

SUCCESSOS

Un dels detinguts per contraban denuncia la policia per atemptat contra la intimitat

(Aqui Andorra al final passara com a Espanya, que els delinquents tindran més drets que les persones normals)

Anònim ha dit...

D'Andorra a Ítaca, cercant la llibertat
• Vull celebrar que tenim una Constitució que alguns venen com a jove quan, de fet, els fonaments no ho són

(Aquest gandul de josep maria bautista ja es torna a passar 3 pobles, ara resulta que els Usos i Costums andorrans eren per tenir una Andorra feudal; de casa vindran que de fora ens treuran...!!!)

Anònim ha dit...

ANDORRANS DE L'ANY

Quan et dediques a la política estàs més acostumat a la crítica que al reconeixement, per això em sorprèn ser finalista.

(jajajajaja, sr. minoves, no li sorprengui, aquest esdeveniment es una fantasmada a DIT del Sr. Rossell del Periodic, vostè te rao, ningu el traga, per VIVIDOR)

Anònim ha dit...

un cap de setmana molt dur, no hem parat de treballar en l'esborrany del programa electoral

Anònim ha dit...

EDITORIAL

Reforma amb retard pel al 2012

(Sort que els Liberals ja no existiran)

Anònim ha dit...

ENTREVISTA, FERRAN MIRAPEIX

“Estem parlant de tancar acords de doble imposició cap al 2012 i no pas abans”

(abans m'he colat; sort que ni el Mirapeix ni els Liberals governaran Andorra)

Anònim ha dit...

COMUNICACIÓ

Besson diu que ATV va vetar sindicats espanyols per voler “donar lliçons”

(Això es el qeu ens esperarem del PS; que els espanyols vagin a donar lliçons a casa seva!!!)

Anònim ha dit...

esta bé l'article d0'oponió de la Joel Pozo al Periodic, aquesta noia escru molt bé

Anònim ha dit...

ABONAMENT DELS IMPOSTOS INDIRECTES

Altimir es mostra d'acord amb el termini de liquidació de l'ISI

(Aquest ALtimir de la CEA normalment diu coses encertades, pero en aquesta ocasió rellisca, i els que NO pden pagar??)

Anònim ha dit...

INFORMACIÓ SOBRE ELS SALARIS

López demana informació a la CASS pel que fa a les declaracions de Fernàndez
• Vol tenir les xifres i les estadístiques que hi hagi sobre aquest punt

• L'ecosocialista afirma que les frases es van treure de context

(SOBRETOT llegiu aquest article, el esteve lopez del PS s'ha adonat per la radio, a traves d'unes declaracions del Juli Fernandez dels Verds que les empreses no cotitzen elq ue han de cotitzar totalment dels trebalaldors, en Juli trepitja carrer i ho sap igual que tothom)

Anònim ha dit...

Política
Portada

PLATAFORMA DEL PARTIT DELS CIUTADANS
El PCA vol que s'endureixi el Codi Penal per delictes d'ordre públic

• Pasqual destaca que la població està "molt preocupada" per aquest tema

• Troba urgent apujar la rendibilitat de la CASS per garantir les pensions

Els membres de la plataforma constitutiva del Partit dels Ciutadans del Principat d'Andorra (PCA) estan estudiant incloure en el programa electoral una demanda per endurir el Codi Penal, sobretot pel que fa a temes com ara el tràfic de drogues, el maltractament o fins i tot la conducció temerària.
Un dels portaveus del PCA, Tomàs Pasqual, explica: "Fa temps es va reformar el Codi Penal i es van alleugerir les penes per certs delictes, cosa que va fer que deixéssim de ser un exemple per a la resta de països, perquè ja no feia por fer aquestes coses. Ha passat al revés i hem passat de llibertat a llibertinatge. Però no tan sols per al turisme sinó també per a la gent d'aquí". Pasqual indica que això ha passat en temes com ara el tràfic de drogues, els maltractaments o la conducció temerària.
A més, destaca que s'han adonat que, en el cas de delictes d'alteració de l'ordre públic, "abans trucaves a la Policia perquè davant de casa teva no paraven de fer soroll i hi havia sancions ràpides. Ara, depèn del cas, la Policia potser ni ve. I si sancionen es limiten a fer advertiments i la gent fa el que vol".
Pasqual fins i tot assenyala certes discoteques que estan ubicades dins del nucli urbà que no deixen viure tranquils els veïns: "Han perdut l'esperança de solucionar la situació perquè veuen que amb les queixes no van enlloc".

MÉS RENDIBILITAT DE LA CASS
D'altra banda, un altre dels punts de l'es-
borrany de programa electoral de la plataforma és intentar augmentar la rendibilitat de la CASS. Pasqual explica: "Actualment la rendibilitat de la parapública està situada al 0,65 anual, una xifra que no és normal. Els nostres economistes estan estudiant unes mesures que permetrien augmentar aquesta xifra fins al 7% anual, amb l'objectiu de garantir les pensions, com a mínim, iguals al
darrer salari". Per acabar, Pasqual conclou: "Tenim dos economistes i dos comptables treballant en aquest tema per determinar la viabilitat de les propostes".

Anònim ha dit...

e felicitar al Sr. Besson de les seves declaracions en aquest punt:

“Com a responsable d’una empresa pública no puc admetre que ens vinguin a donar lliçons de fora”, va sentenciar Besson.
El responsable de l’emissora va argumentar que si el comunicat hagués arribat a la redacció signat per la Unió Sindical d’Andorra (USdA), el plantejament hauria estat diferent. “Si aquest comunicat hagués estat signat pel sindicat andorrà, evidentment que n’hauríem parlat”, però, va afegir Besson, el text “esmenta el sindicat andorrà però ve signat per dues organitzacions estrangeres que es posen en temes interns d’Andorra, fan una crítica...

Anònim ha dit...

Hola PCA
Gràcies per ser com sou, espero que continueu així!
Us recomano llegir un article crec que el més ràpid és escriure al Google: Andorra un país només per a rics. (aixi no enganxo aqui tot).
(No es una afirmació sino una pregunta) Bona lectura.
Records

Anònim ha dit...

S'ha de reconeixer que l'entrevista que li han fet al Tomàs Pascual a la radio 101.5 aquest matí ha estat molt bé, tan clar com sempre.

Anònim ha dit...

Quan el Juli Fernandez pren la paraula a la ATV els altres a calalr, això esta bé per ell, el seu discurs està be, el felicito.

Però si rectifiques sobre els vots dels residents hi guanyaria unes quantes dotzenes més de vots.

Un Comú no es un Ajuntament; CAP estranger vota a una Governació, en el nostre cas, les Cases Comunes.

Anònim ha dit...

Ningú parla sobre lo de l’empresa estrangera i ilegal que s’encarrega de la publicitat a Escaldes-Engordany amb el suport de dit Comú?

Anònim ha dit...

A mi el que més m'ha agradat del que heu publicat els del PCA al Periòdic d'Andorra, es l’informe que heu fet sobre els fons de gestió de la CASS, ja era hora que algú diés la veritat!!!

Anònim ha dit...

Bona tarda,
m’agradaria saber on es farà la pròxima reunió del Partit dels Ciutadans d'Andorra PCA, soc una dels seguidors d’aquest partit,espero que avanci endavant...soc andorrana des de fa 5 anys,estimo a Andorra,però trobo que s’està empitjorant i fa falta un "canvi radical".
ànims i que tingueu sort!
paula

Anònim ha dit...

aneu amb alerta amb els virus, la "competencia" és dolenta i he sentit rumors..

Anònim ha dit...

Pobre Juli Fernandez!, per obrir la boca i dir la veritat que tothom sap, el PS se li tira al damunt, al menys aixi queda clar que els socialdemocrates son molt i molt pitjor que els Liberals

Anònim ha dit...

Hola Paula,

la propera reunió del PCA será el dilluns, dimarts o dimecres, despres de Setmana Santa.
Gràcies per la teva confiança i el teu comentari.

Anònim ha dit...

Les detencions per tràfic i consum de drogues es tripliquen el 2006

(i "El Consell General de Joves", "legalitzant" el Cannabis, apa nens, aneu a estudiar i treieu alguna cosa de profit)

Anònim ha dit...

ostres!; si entreu a les pàgines grogues de www.sta.ad digitals i al mateix llistin 2006/2007 podreu comprovar al posar la paraula EMPRESES que només surten 4:

Aigua Sec Tintoreries SL
Empresa Activa SL
Gaces SL
Tunel d'Envalira SL

Les dues primeres son del vostre estimat Tomàs Pascual Casabosch, (xenxullos liberals anteriors); la segona dels mafiosos dels Cachafeiro i la tercera hi han uns mamoneos impressionants.

Anònim ha dit...

Crunch, benvingut al Bloc, m'han parlat molt be de tu ;)

El que ha declarat en Juli Fernandez es la realitat de cada dia i de a peu, moltes empreses son les que no cotitzen hores extres i passen sobres en blanc perquè ells no poden pagar més i els treballadors ho necessiten, el Esteve Lopez del PS ha estat inspector de treball i coneix la situació perfectament, fa servir el fet per protagonisme a qualsevol preu, ningú ho podra canviar.

Anònim ha dit...

MALVERSACIÓ DE FONS
L'acompanyant de Torrejón diu que els diners ingressats provenien de la perruqueria
Els 50.000 euros eren dels beneficis del primer trimestre

(Quina cara tenen!, concretament la millonada de la "perruqueria" estava al BancSabadell d'Andorra, però cap banc es lliura del tràfic de diners que mai son licits).
I a sobres putejen als currantes de cada dia; espero que MAI surtin de la llista de paraissos fiscals i corruptes)

Anònim ha dit...

FINANCES

Dos dels notaris es neguen a escripturar pisos nous per l’impost de plusvàlues

(Que els notaris vigilen, els Liberals son capaços d'obrir al sector estranger els Notaris, i vindran de espanya a fer escriptures, amb els advocats ja ho van intentar)

Anònim ha dit...

SANITAT

El pla antidroga incideix en la prevenció en constatar consum entre els més joves
Els tallers organitzats a les escoles han permès detectar que els adolescents abusen de l’alcohol i el cànnabis

(Insisteixo, i el "Consell General de Joves" vol "legalitzar" les drogues, apa aneu a estudiar canalla, i treieu més profit a la vida)

Anònim ha dit...

ECONOMIA

El Govern entén la posició de la CEA però li demana que “faci autocrítica”

(Ei porno ministre Barceloní Mirapeix!; no vas dir qeu no contestaveu als articles d'opinió?; conteta al Eusebi Nomen si tens collons!!!)

Anònim ha dit...

ENCAMP

Alís lamenta que els tribunals “hagin optat per protegir l’empresa i no el poble”

(Sr. Alís, es nota que vosté mai ha estat una victima de la Batllia; anomenada" justicia andorrana"; allà només "fallen" a favor del Govern, de les families riques i dels bancs, sobretot per estrangular a les victimes amb interessos i minutes abusives)

Anònim ha dit...

No us perdeu la foto del Toni Solanelles a la contraportada del Diari d'Andorra, està amb una dona i una altre home de fons, i va molt carregat de merda com sempre.

Anònim ha dit...

llegir els comentaris resumits dels diaris en aquest bloc, fa que no calgui llegir la premsa, jaja

Anònim ha dit...

Un notari que no fa una escriptura de compravenda d'un pis deixa d'ingressar entre 160mil i 210mil pessetes. Si la venda es fa amb préstec hipotecari, afegiu un 40-50% als honoraris de l'escriptura.

Juan Carlos i Rosa, una mica de dignitat i vergonya.

Anònim ha dit...

3:28 PM Impressionant el teu comentari, jo es que arriba un moment en que no entenc res!!

Anònim ha dit...

12:49 PM ; no insultis al pobre animalet de la contraportada del Diari, més noble segur que es!

Anònim ha dit...

Hola,
aquesta setmana rebrem Emilio adjuntan la rectificació del programa electoral.
Ja diran algo, salutacions

Anònim ha dit...

Hola,

espero rebre la actualització de la feina, faré ullada minuciosa i així envio a la meva penya.

Anònim ha dit...

el que heu de fer es penjar aqui el esborrany de programa electoral i així tots podrem dir la nostra

Anònim ha dit...

Mireu el director de STA el tal Salvat; el tio amb una cara de capellà i veu de no haver trencat mai un plat i anr cobrant una millonada i gestionant la seva empresa privada , proveidora majoritaria del STA, aqui Andorra TOT es escandalos!!!, si us plau que algu faci articles!!!

Anònim ha dit...

La societat andorrana hauria d'adonarse d'una cosa; cada vegada que algú obra la boca democraticament com el cas del Júli Fernandez, el PS surt a MATAR!!!
Crec que es el perfecte mirall que si algun dia governen pobrets els qui opinem sense combregar amb ells, Franco, Hitler i Mussolini al costat del Bartumeu eren aprenents, si us plau observeu el que opino!

Anònim ha dit...

Hola familia,
M'ha agradat molt com ha quedat l'article, sobre tot allò del comerç just. En general se surt de la monotonia del que acostumen a dir els polítics.
Records
Carles

Anònim ha dit...

Envieu-li el retall al Alex Micó, el noi que porta la botiga Món Just, es posara content.

Anònim ha dit...

Que vols dir Crunch?; que portaran al Júli Fernandez a la Batllia?, això ja seria massa descarat per part del PS , no creus?; el Juli ha dit la veritat que TOTHOM sap.

Anònim ha dit...

com els del PS portin al Juli Fernandez a la Batllia per dir el que tothom sap, lo que diu el company ESCALDES de les 10:12 PM quedará curt!!!

Anònim ha dit...

Cert Crunch de les 10:25 PM ; algu hauria de fer un resum abans de la campanya electoral dels ESCANDOLS del PLA i el PS, quedarien igualets!!!

Anònim ha dit...

Algú sap on es poden consultar els sous dels funcionaris??

Anònim ha dit...

Si us plau, entreu al Bloc del Miquel Calsina i llegiu els darrers articles que ha publicat, estan encara ben frescos d'actualitat sobre ATV i les declaracions de'n Juli Fernandez de la CASS..

SENTO CURIOSITAT 21
SENTO CURIOSITAT 20

Linkeu i disfruteu de la lectura, es breu, bona lectura:

http://mcalsina.blogspot.com/

Anònim ha dit...

ostres!, avui m'han confirmat que el diari "Més Andorra" xapa despres de les Comunals de Desembre

Anònim ha dit...

cert 10,47pm, el que més m'ha agradat del article del Miquel Calsina es això: (Realment es curios i CERT!!)

-----------------------------------
De quina manera s’ha prohibit l’ intervenció en directe de trucades del carrer, les que tant poc agradaven a l’amo i senyor. Donat, que era molt complicat filtrar les trucades, doncs el millor ha estat eliminar-les.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

La que va despareixer es la Ruth Gumbau, algú sap algo?, aquest parraf del Miquel Calsina m'ho ha recordat..

-----------------------------------
¿Que ha passat amb els bons professionals que han desaparegut en combat?, s’han despatxat, han plegat ells sols o han estat “recolocats” o “rehubicats”.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

El que vol saber els salaris dels funcionaris, jo he posat al Bopa "salaris funcionaris" i el que surt es un puto portugues, estan per tot arreu, es una peste porcina imparable, pobre Andorra!!!, espero que els del PCA si guanyeu les eleccions els foteu a fora!!!


-----------------------------------
"Sr. Paolo Sergio Abreu dos Santos, com a Funcionari adscrit a la plaça d'Agent
al Departament del Servei de Circulació".
-----------------------------------

Anònim ha dit...

11:19 Aixo son consideracions propies de feixistes d'extrema dreta com el lepen a frança, el benito mussolini o el francisco franco en altres epoques.

Anònim ha dit...

La 1/2 de la ciutadania potser no es igual a la gent del PLA, però els mandataris actuals del PS si.
Yo me lo guiso, yo me lo como, y hago lo que me sale de los c......
I que no estigui d'acord pot anar al PCA.

Anònim ha dit...

Dos models de cadastre i quatre punts en comú

L’advocat Jordi Jordana va comparèixer a la reunió de mandataris per informar els cònsols sobre el cadastre.

(Aquest ex-batlle Jordi Jordana, a part de ser un prepotent i maleducat, ara enxufat a Conseller General, va cobrant de la mamella del Govern com advocat; si us plau que algu els foti a foraaaa!!)

Anònim ha dit...

Crunch, impossible portar a la Batllia a tots els empresaris que no declaren correctament, aquesta activitat es fa sobretot degut a que treballadors que necessiten diners demanen als empresaris que els hi donin la part a cotitzar, al mateix que molts comerciants que fan l'esforç de donar un sobre per Nadal, si ho haguessin de cotitzar no ho farien, no es una estafa, es una necessitat.

Anònim ha dit...

COSES QUE PASSEN

La veu dels 'sense veu'
• Els Andorrans de l'Any mostren i demostren els que treballen per al Principat


(VOTEU per Júli Fernandez!!!)

Anònim ha dit...

REACCIONS SINDICALS

El SAT2TiCo s'afegeix a les crítiques pel cas dels Dos Valires
• Defensa l'USdA i creu que Cabanes té "incongruència verbal"

• És pessimista i creu que el Primer de Maig no hi haurà res per celebrar

(Aquest Bautista no te ni un pam de net, la majoria d'articles li escriu el Antoni Roig i els signa ell)

Anònim ha dit...

REACCIONS SINDICALS

El Govern veta que Steinbrecht sigui secretària d'Estat

Cabanes és l'únic membre del Gabinet liberal que disposa d'una assessora d'imatge. En un Consell de Ministres va intentar validar el seu contracte laboral amb un salari de 5.000 euros.

(5.000 euros per dir-li; Sr. Cabanes, ha de fer 3 UVAS a la setmana en comptes de 2... ; i vaja tela la Streinbeig del centre esportiu d'anyos!!!!

Anònim ha dit...

La Ermengoteca del Diari d'Andorra, més que gràcia fa pena, es la realitat dels joves amb les drogues, entenc perquè des de el PCA es vol endurir el codi penal!!!

Anònim ha dit...

2:53 PM , els del PCA ho volen endurir TOT, m'imagino al Tomàs Pascual de Cap de Govern, es passaria la legislatura tallant caps per a posar-hi als seus amiguets

Anònim ha dit...

5:03 PM , segur que ho faria millor que tu

Anònim ha dit...

Bartumeu espera que la llei de la CASS pugui presentar-se al maig

(Al fastigos i amb complexe d'inferioritat del Jaume Bartumeu, lo unic que "espera" es presentar factures millonaries a Comuns socialdemocrates i a estrangular a les seves victimes del buffet)

Anònim ha dit...

Mateu apel.la a la separació de poders per eludir parlar de l’aute de la batlle Moreno

(La meritxell mateu eludeix el que no li han fet empollar per declarar, perque a part de que va perdre les eleccions, i no ha entes el curset agressiu que li han mal donat, no te ni PUTA idea de res!!!)

Anònim ha dit...

La Web del Crèdit Andorrà funciona així el 90% de vegades.., vigileu els qui volgueu fer operacions per internet amb tal entitat.

e-Crèdit

En aquest moment no podem atendre la seva petició; intenti-ho més tard. Disculpi les molèsties. ( 9803 )

Anònim ha dit...

APROVACIÓ DEL POUP D'ANDORRA LA VELLA
Canturri posa en dubte que el conveni del parc Central se signi
Afirma que la família propietària ha designat un administrador judicial per als terrenys
Per la seva banda, els cònsols asseguren que l'acord està consensuat i que es firmarà "aviat"

(Pere Canturri, para de fer el fantasma i explica ho treu l'acta comunal d'Andorra la Vella, de quan us van fotre al carrer del restaurant del Parc Central per varis delictes..)

Anònim ha dit...

¿No s'encomanaran més informes Mc. Kinsley per un milió d'euros, per exemple? ¿O el problema és que quan ens diuen unes quantes veritats que no ens agraden, en lloc de posar-nos vermells i intentar buscar solucions, les ataquem amb arguments forassenyats, intentant desprestigiar el missatger?

(lleigiu l'article de la Espinosa, està bé..)

Anònim ha dit...

ACTIVITAT PARLAMENTÀRIA
L'Executiu va tenir treballadors sense donar-los d'alta a la CASS

(Si us plau; que algú faci un Anuari d'escandols d'aquest Govern Liberal!!!)

Anònim ha dit...

El ministre de Cultura, Afers Exteriors i Cooperació, Juli Minoves, va participar en la cimera de liberals i demòcrates per Europa, el Pacífic, l'Àfrica i el Carib que va tenir lloc a Dakar (Senegal), coincidint amb la presa de possessió del president reelegit del país africà, el liberal Abdoulaye Wade.

(Més viatges el jetas vividor inutil aquest!!!)

Anònim ha dit...

REMODELACIONS

Sunyer, recanvi de Zamora com a cap de protocol
• Va ser directora d'Afers Exteriors i ocuparà el càrrec de manera interina

• El predecessor pateix una depressió a causa de greus problemes personals

(URGENT urgent urgent!!!; era VERITAT; l'han enganxat pagant PUTES amb la targa de credit del Govern!!!)

Anònim ha dit...

osti, al Bloc del PCA van forts..

Tot sigui per a que els liberalets perdin les eleccions; a mi ja m'esta bé!

Anònim ha dit...

Qui va fort i es vergonyos es el Govern liberal, els Socialistes son pitjor, els de CDA uns xaqueteros i RD uns mentiders

Anònim ha dit...

i els del pca uns feixistes intolerants com el lepen a frança, els mussolinis i francos en altres epoques ialtres paisos.

Anònim ha dit...

12:20 PM ignorant

Anònim ha dit...

es fortissim que escandols com el de l'assessora d'imatge del Cabanes, cobri 5.000 € al mes per succionar-li el penis i dir-li qua ntes vegades ha de fer UVA a la setmana i com s'ha de fer el nus de la corbata; i que el Cap de Protocol es gasti els diners del Govern en prostitutes, i NINGÚ digui RES de RES!!!

L'estrategia Liberal es esperar a que passi alguna altra cosa i tothom se'n oblidi; SI US PLAU, recordeu tot això a les eleccions del 2007 i 2009

Anònim ha dit...

5:15 PM i l'informe mckinsey 1 milio d'euros, i directors d'institucions que quan els fotin fora no serviran per treballar a cap lloc, etc etc, la llista Liberal es llarga, pero la socialdemocrata es pitjor

Anònim ha dit...

6:49 PM , quina cara més dura que tenen aquestos liberals, això ha de caure per algun lloc!!!!

Anònim ha dit...

Hola Tomàs, Ets tot un crac al diari.
Gràcies X enviar-lo i passeu tots el del PCA unes bones festes. Dolors.

Anònim ha dit...

Aquesta tarda, l'ex-Cap de protocol Toni Zamora estava comprant a una pastisseria d'Engordany un pastis, lo que ta ingressat per depressió es fals, o ja ha sortit

Anònim ha dit...

Bona nit: He llegit el punt 9.3, però no entenc el referit al tràfic d'influéncies? Al tema de la
conducta abusiva? Bueno, ja m'ho explicareu, que m'he quedat amb l'intriga.

Anònim ha dit...

Hola Tomàs: Com ja saps, no sé si saps que no estic d'acord amb la següent frase:
11.3) Desgravacions a....

Anònim ha dit...

A Radio Valira tot el dia han estat passant una falca de veu del Tomàs parlant de comerç

Anònim ha dit...

A Escaldes-Engordany, fixeu-vos al encreuament de l'Avguda del Pessebre amb Escoles, dos retols que marquen Adorra la Vella, un hauria de dir Escaldes, es una prova mes dels Consellers inutils de tal Comú Liberal, qui torni a votar-los esta boig

Anònim ha dit...

Tan que van a un altre Bloc a la "caça del tamarro", i aqui teniu una prova informàtica de qui es:
______________________________

tamarro
• <-- Thread -->
• <-- Date -->
• Find
[tamarro] Primer missatge
Jordi Robert-Ribes
Wed, 14 Feb 2001 12:00:27 -0800
Hola Tamarro!

Aquest es el primer missatge.

Jordi

--
El Tamarro d'Andorra
http://andorraweb.com/tamarro
___________________________________

Anònim ha dit...

Avuí no hi han diaris, quina pena

Anònim ha dit...

El Govern farà un concurs per trobar l’espai per a l’heliport
• El Govern convocarà properament un concurs perquè els propietaris de terrenys presentin propostes per acollir l’heliport. L’executiu estudiarà les ofertes i posteriorment decidirà quin és l’espai més adient. S’espera que la ...


(Costa molt que aterri a la pista del Hospital?, GENS, pero ara s'ha d'enriquir a algun liberal o xaqueter que tingui algun terreny, Patetic!!!)

Anònim ha dit...

Avuí s'ha mort el pare del Cap de Govern Albert Pintat, demà sortira als diaris suposo

Anònim ha dit...

Al Mirapeix poquet li ha afectat la mort del pare del Pintat, la tele l'ha enfocat al enterrament i el paio s'estava foten un tip de riure amb un altre

Anònim ha dit...

ENTREVISTA
"Mirapeix ens ha dit que no hi haurà doble imposició"

(TANTES i TANTES MENTIDES diuen entre liberals i sociates..)

Anònim ha dit...

Aquests del Més Andorra i el BonDia viuen de puta mare, quina cara tenen d'anomenar-se "diaris", inclos els setmanaris s'ho curren millor

Anònim ha dit...

INVESTIGACIONS
Inquietud pel compte provinent d'una xarxa mafiosa
L'assumpte s'està treballant amb un gran secretisme i ha generat molt neguit polític
Els socialdemòcrates demanaran informació per aclarir l'origen i els fons de la trama

(Sobretot el advocat de BPA, en Jaume Bartumeu demanara aclariments bancaris, FARSANTS PS!!!)

Anònim ha dit...

Les pernoctacions a l’hivern han baixat un 30% en 3 anys

(i el que baixaran mentres els sudaques i portuguesos siguin el colectiu que més tracta als turistes d'Andorra)

Anònim ha dit...

POLÍTICA

Els partits asseguren que l’augment dels votants variarà la manera de fer campanya

(encara queden "families" que es pensen que els seus 30 o 40 vots tenen pes)

Anònim ha dit...

Resposta oberta al sr. Ricard Poy
Joan-Carles Rodríguez Miñana, notari

(entre el Poy i el Solanelles s'estan carregant el Diari d'Andorra)

Anònim ha dit...

Buenas PCA! ja tinc l'informe de la CASS, m'ha contactat el Carles al mvl d'Andorra.
Perdoneu per la insistencia i disculpeu les molesties.

Anònim ha dit...

Mireu l'article del Jaume Cabot al Diari d'Andorra, tot el que sigui criticar a la justicia andorrana es no fallar a la veritat, bona nit.

Anònim ha dit...

jo també he rebut el correu, en lo que t'he enviat jo no hi ha rectificacions

Anònim ha dit...

Algú sap perquè han retirat els inflables per la canalla dels dissabtes a la Plaça Coprínceps d'Escaldes-Engordany?

Anònim ha dit...

www.jaumecabot.info

DESPRÉS DE 312 DIAS , EL 9 D´ABRIL DEL 2007, HE RECUPERAT EL PORTÀTIL QUE VAIG DEIXAR A LA FISCALIA.

(Felicitats al Sr. Jaume Cabot; per fí ja ha recuperat el portatil que la INUSTICIA tipica andorrana li va treure per salvar al STA de la seva habitual incompetencia.
No li podran tornar al Jaume els danys morals i d'imatge pero recuperar-lo es el simbolisme del triomf i la veritat)

Anònim ha dit...

Cert Escaldes, el Jaume Cabot ha demostrat per una part, la habitual incompetencia del STA, sobretot en temes d'internet, i per una altra part, la imcompetencia, submició als poders i corrupció de la in-JUSTICIA andorrana

Anònim ha dit...

Hola amics,
Bona dia,
Editorial al DIARI D´ANDORRA i a les 4 de la tarda recuperació. Casualitat?.

Si, he recuperat el meu portàtil, i efectivament els inconvenients causats i l’imatge malmesa per culpa d’uns incompetents son irrecuperables.
Imatge malmesa per els comentaris de empreses foranes que entraven i continuen entren a la intranet de la STA i també per els improcedents comentaris del SR. MANEL PONS president del consell d’administració de la parapública i Ministre de Govern que encara té “le culot” de dir a una periodista d´ATV que no té que donar disculpes i que va ser un muntatge. I també d´altres personatges.
Es veu que en 14 anys no ha disposat de temps suficient per llegir la CONSTITUCIÓ.
Des del 8 d’octubre del 2005 no ha parat acusar, acabant al principi dient que la investigació no estava acabada i ara fa uns dies dient que hi ha un procés obert a la Batllia.

La Sta no està salvada ni molt menys. La Sta era responsable. La Sta és responsable ja que gestionava el servidor de correu. Tothom ja coneix, que moltes persones de dins i de fora tenien accés a les dades del correu.andorra.ad

Però això no és el final. Hi ha un procés endegat a la Batllia.
Si contrasteu les informacions facilitades per Govern, Sta i T-Systems hi ha moltes pistes que porten cap a la font (fuita de dades). Unes dades que vaig esbrinar en les meves investigacions que no he comentat fins ara és que el servidor va “viatjar” des del CNIA a la STA en un cotxe particular i les dades en Cd o Dvd en una butxaca.
També voldria recordar-vos que T-Systems va FER UN MUNTATGE. Com poden fer una auditoria si ja treballaven a la STA?. Un comptable no pot ser l’auditor de la mateixa empresa.
Com pot ser que la justícia no digui rés?.

Després de tractar de mentidor al Sr. Mabillon,(Periòdic) encara espero la seva resposta o contraatac. Qui calla atorga?.

Però això no és el final. No per el procés endegat a la Batllia, sinó perquè jo tinc la veritat i no pararé i no callaré. Tenen que divulgar quina empresa va copiar les dades, netejar el meu nom i donar-me disculpes.
Per acabar, hi han mes coses com per exemple les dades dels abonats de la Sta que corren per la capital d´Espanya i les dades al Bopa que jo ja vaig denunciar i que el Sr. Manel Pons no s’ha dignat a contestar.
JAUME CABOT

Anònim ha dit...

El país registra una ocupació hotelera d’entre el 70 i el 95%
per M.M.

la zona alta d’Escaldes-Engordany va ser lleugerament inferior i es va quedar entre el 70 i el 75%. i un bon nombre de turistes han evitat pernoctar a Andorra.

No obstant això, Tomàs Pascual, el president en funcions de Calidae, l’associació de comerciants de la part alta d’Escaldes-Engordany, va valorar que els efectes del tall a la circulació van ser relatius en aquesta zona. De fet, Pascual va afirmar que “s’han registrat unes dades similars a les d’altres setmanes santes, o fins i tot inferiors”. El comerciant escaldenc va criticar també la col•locació a la parròquia de dos senyals que indicaven direcció a Andorra la Vella, i que a parer seu han provocat la indignació entre diversos comerciants escaldencs.

(Molt bé per al vostre estimat Tomàs Pascual; ja va sent hora que li foti canya al Comú Escaldenc, primer va denunciar el mamoneo dels rètols publicitaris, ara lo dels rètols d'Engordany...)

Anònim ha dit...

Lleis econòmiques
• La presidenta del grup parlamentari liberal, Conxita Marsol, confia que les lleis econòmiques no provocaran cap trencadissa dins dels liberals.


(Noooo que vaaaa, el partit esta dividit i han plegat un munt d'afiliats per aquest tema, les MENTIDES continuen sent les protagonistes del PLA)

Anònim ha dit...

JUSTÍCIA

El batlle arxiva de nou les diligències contra el pneumòleg acusat d’abusos

(Si es veritat al metge l'haurien d'expedientar per tota la vida i cap a la presó, pero s'ha de tenir en compte que si 3 dones es posen d'acord per enfonsar a un professional, ho tenen molt facil, tema molt perillos..)

Anònim ha dit...

Es curiosa l'enquesta del Diari d'Andorra d'aquesta setmana.

Normalment "voten" molta més gent que la que hi ha al món, ejem, pero aquesta aquesta vegada es veu que tothom pot fer balanços..

ENQUESTA
És positiu el balanç del Pont de Setmana Santa?

Anònim ha dit...

Molt bona ocupació hotelera i gran afluència a les estacions

Finalment, l'Associació de Comerciants de Meritxell va exposar que el volum de vendes va ser similar al d'altres anys, mentre que des de Calidae hi van afegir que va ser lleugerament inferior. Les dues entitats, però, valoren positivament el tancament de les avingudes.

(La versió de les parroquies altes es diferent que a Escaldes-Engordany i Andorra la Vella, al menys els de dalt han pogut recuperar una miqueta les perdues del canvi climatic d'enguany)

Anònim ha dit...

Molt bé el Tomàs, a la radio 101.5 fm aquest matí

Anònim ha dit...

Hola ESCALDES, jo crec que el Jaume Cabot pot anar amb el cap ben alt, lo de "imatge" en aquest país no compta, els danys morals estic d'acord, son irrecuperables pero per un lluitador nat com ell son perfectament superables

Anònim ha dit...

Aquesta televisio andorrana es cada vegada mes patetica, ara mateix a la taula de redaccio estan valorant la setmana santa 2 tios que no han estat al país en tots els dies (Carles Iriate i Jaume Loan), i el Josep Anton Lopez jutga el comerç per la gent que passeja pel carrer!!!

Anònim ha dit...

Hola Victor, justament ara estava al telf comentan aquest fet amb el Carles, jo he hagut de tancar la tele perquè m'estaven posant nervios

Anònim ha dit...

Parlant de tele, l'Osorio quan va ser nomenat director general, va declarar, no se si ho faré pitxor o millor, peró ho fare diferent.
Vist la televisió, podem dir que ho fa pitxor i repetitiu, diferent? no sé qué.
per tant estric d'acord amb vosaltres que aquesta televisió no es pot mirar, es lo mateix que abans peró amb menys qualitat.

Anònim ha dit...

3:25 PM , bones, jo el que no entenc es com us queda estomac per mirar la TV d'Andorra, jo ho feia per "patriotisme", però han aconseguit acabar amb tal motiu

Anònim ha dit...

No us perdeu l'article del BONDIA signat per Miquel Calsina Gordi!!!

Anònim ha dit...

Avui el facha del Luis del Olmo no ha pogut emplenar la sala del seu programa anual a Andorra.
De pas ha ingressat uns dinerets al seu compte bancari numeric.
I de pas els Liberals com el Barceloní porno Mirapeix han VENUT Andorra, per antena a lleis economiques estrangeres.
En mentres el Hotel andorrà de tota la vida a Escaldes, Paris Londres ha tancat les portes.
Les cadenes estrangeres podran vendre mes habitacions per continuar netejant calers.

Anònim ha dit...

Fins a 3.500 residents francesos podran votar als comicis del 22-A

La campanya arrenca amb un acostament de Le Pen al líder d’UMP, Sarkozy

(Els del PCA estareu contents de tindre la possibilitat de tenir al Lepen de Copríncep..)

Anònim ha dit...

Avuí a Andorra7Radio, a les 15h de la tarda, entrevista al Jaume Cabot

Anònim ha dit...

S'ha de felicitar al economista Gerard Martinez per haver-li dit a la cara a la aprenent de ministra meritxell mateu, que no hi han politiques d'habitatge, la resposta de la maruja aquesta es com sempre patetica i ridicula.

Anònim ha dit...

ESTUDI SOBRE L'EVOLUCIÓ DE LES INVERSIONS AMB ELS DINERS DE LA PARAPÚBLICA
La rendibilitat mitjana dels fons de la CASS és del 0,75% anual
L'informe se centra en el període que va del gener del 1998 al desembre del 2006
Nou entitats, tres de les quals estrangeres, inverteixen el capital de l'ens

(La CASS i seguint el tarannà liberal ha donat l'assessoria dels nostres fons a una empresa estrangera, el que rendeixin per una banda, ho pagaran i gastaran per una altra)

Anònim ha dit...

ESTUDI SOBRE L'EVOLUCIÓ DE LES INVERSIONS AMB ELS DINERS DE LA PARAPÚBLICA

La rendibilitat mitjana dels fons de la CASS és del 0,75% anual
• L'informe se centra en el període que va del gener del 1998 al desembre del 2006

• Nou entitats, tres de les quals estrangeres, inverteixen el capital de l'ens

ENRIC GUINART
ESCALDES-ENGORDANY

La gestió del fons de la CASS és poc rendible. Així es desprèn d'un informe elaborat per l'economista de la plataforma del Partit dels Ciutadans del Principat d'Andorra (PCA) que conclou que la rendibilitat mitjana d'aquests fons els darrers anys ha estat del 0,75%.
Així, en un estudi basat en les dades oficials extretes dels estats financers de la parapública dels últims quinze anys, i que se centra en el període del gener del 1998 al desembre del 2006, s'arriba a un resultat no gaire engrescador: una rendibilitat mitjana nominal del 3,80% anual i la mitjana real citada del 0,75% anual. Com es pot observar al gràfic adjunt, en l'evolució de la rendibilitat dels fons de la CASS destaquen dos punts d'inflexió. D'una banda, l'any 2002 la gestió dels fons va tenir un resultat del -8,23%, i des del punt de vista positiu destaca l'any 1999, quan la rendibilitat va ser del 7,72%. Després dels mals resultats de les inversions de l'any 2002, els anys següents la rendibilitat es va recuperar (el 2003 l'1,31%; el 2004 l'1,81% i el 2005 el 3,58%). No obstant això, aquesta tendència a l'alça es va trencar de nou l'any passat, quan la rendibilitat va tornar a baixar fins a un pobre 0,99%. Igualment, l'economista del PCA explica que els mals resultats del període 2000-2002 s'argumenten perquè van ser uns anys en què es van viure moltes pèrdues a la borsa i, per tant, els fons de la parapública en van sortir perjudicats. En canvi, però, el mateix economista no s'explica que, tot i que els anys posteriors els mercats de valors anessin a l'alça, els fons de la CASS no se n'hagin beneficiat. A més, cal recordar que l'any 2003 es va fer una reorientació en la gestió dels fons basada en l'establiment d'un perfil de diferents portàtils on tenia situats els fons de vellesa, definint una sèrie de criteris d'inversió dels fons relatius a la moneda de base, l'horitzó temporal d'inversió i el perfil de risc. I és que curiosament l'any 2002 és quan aquests fons van viure el pitjor moment.

LES ENTITATS BANCÀRIES
Els fons de la CASS estan gestionats per tots els bancs andorrans (que eren sis abans de la compra de CaixaBank per part de Crèdit Andorrà) més tres entitats estrangeres: Sociéte Génerale, Calyon i American Express. Per ordre cronològic, les primeres entitats a gestionar dipòsits de la CASS van ser Andbanc, Banca Internacional Banca Mora (BIBM), Calyon i Sociéte Générale l'any 1994. Un any més tard, també va començar a gestionar diners de la parapública Crèdit Andorrà i l'any següent American Express. Posteriorment, els anys 1999, 2001 i 2002, la CASS també va destinar part dels fons a la inversió a Banca Privada d'Andorra, BancSabadell d'Andorra i CaixaBank, respectivament.
Pel que fa a la rendibilitat dels fons segons l'entitat, destaca que CaixaBank (amb el 5,58%) ha estat el banc que ha aconseguit un rendiment millor, mentre que BIBM (3,13%) i BPA (3,06%) són a l'altre plat de la balança. No obstant això, s'ha de tenir en compte que el rendiment no difereix gaire d'una entitat a l'altra i que CaixaBank ha estat el banc que menys anys va invertir els fons de la CASS i, per tant, és més lògic que els seus resultats siguin millors.

Anònim ha dit...

Francament s'ha de felicitar al PCA pel haver desvelat a la premsa el balanç de la CASS

Anònim ha dit...

No oblideu les victimes de les falses informacions del Toni Solanelles del Diari d'Andorra, les victimes d'aquest senyor no tenen drets

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola bona tarda,

divendres 13 d'abril a les 21h00, reunió PCA al Hotel Eureka, a Escaldes-Engordany.

Confirmeu l'assistència el més breu possible.

Salutacions cordials,

Plataforma constitutiva
PCA - Partit dels ciutadans del Principat d'Andorra-
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

Escaldes-Engordany, a 11 d'Abril 2007

Anònim ha dit...

Quina canya ha fotut el Gabi Fernandez del 101.5 FM sobre el sou milionari de 5.000 € al mes a la "assessora" i xupa-polles Sreinbeich, de nus de corbata, pentinat i UVA del Cabanes

Anònim ha dit...

Senyors:

El "Periòdic d'Andorra" d'avui publica un interessant article signat per Enric Guinart, sota el títol "Estudi sobre l'evolució de les inversions amb els diners de la parapública", en el que es fa ressò d'un informe elaborat per la plataforma del Partit dels Ciutadans (textualment parla de "l'economista"), on es conclou que la rendibilitat mitjana dels fons de la Caixa Andorrana de la Seguretat Social és del 0,75 per cent anual.

És de suposar que el reiterat Estudi, s'ha elaborat i donat a conèixer en algun dels formats electrònics habitualment utilitzats a Internet; per aquest motiu, i si fos possible, els agrairia que me'n fessin arribar una còpia a la direcció de correu indicada.

Quedant a l'espera de la seva resposta, rebin una cordial salutació,

Anònim ha dit...

10:03 PM , cert!!, es l'article sobre la CASS millor que he llegit mai, si el PCA continua amb aquesta dinamica aniran agafan credibilitat

Anònim ha dit...

A la Gala Andorrans de l'any d'aquesta nit, guanyara el Juli Fernandez dels Verds per llarg..., es una "corazonada", si això passa sera una prova més de que els Liberals se'n van a la merda

Anònim ha dit...

POTENCIACIÓ DEL TRANSPORT PÚBLIC
Llançadora a Engolasters, més busos en hora punta i nous preus
El Govern anuncia la posada en marxa del Bus Exprés Hora Punta fins a Ordino i Encamp
El bitllet fins a Canillo queda fixat en 1,40 euros i neix un nou tiquet sense límit de viatges al dia

(Menys fantasmades com paraules "llançadora", que sona a espacial, i més baixar el preu del bitllet, es nota que aquestos liberals viuen a l'espai del cosmos)

Anònim ha dit...

REPORTATGE

La importància que tenen 5.727 vots
• Andorra registra gairebé 6.000 barcelonins amb dret a vot a les eleccions municipals, una de les xifres més destacades

(Al desembre se'n adonaran de la importancia dels nous vots andorrans massius, on el de les families adinerades de sempre seran "propina" al costat..)

Anònim ha dit...

REACCIONS A L'ESTUDI DE L'AGIA SOBRE L'EVOLUCIÓ DEL MERCAT IMMOBILIARI

L'ACU vol un canvi en les polítiques d'habitatge
• El director de l'entitat critica que el Govern subvencioni un dret constitucional

• Lamenta l'augment "antinatural" que ha sofert el preu dels pisos fins ara

(Vigila Sarmiento, la ministreta meritxell mateu s'enfadara amb tu per dir la veeritat)

Anònim ha dit...

Nois/es; us felicito per l'informe de la CASS, publicat al Periòdic d'Andorra!!, és lo millor que he llegit aquest any

Anònim ha dit...

Hola a tothom,
Algú s'ha adonat que la Frontera del Baladrà s'ha convertit en la Frontera de la Bartra? No? Doncs llegiu el Diari d'Andorra d'avui a l'article del detingut polonés, que per cert han comés altres errors en el contingut del mateix. Algú li pot preguntar a l'ignorant del Toni Solanelles on està la Bartra? jeje....

Anònim ha dit...

Hola Jean d'arsuf, al INUTIL MENTIDER del toni solanelles no se li pot dir res per no "vulnerar" els seus "drets"

Anònim ha dit...

Algú pot explicar com li ha anat al vostre Tomàs Pascual Casabosch, la reunió d'avui al Restaurant la Paella amb el Cap de Govern Albert Pintat i el Síndic Joan Gabriel?
Sou tots igual!; BAH!!!!

Anònim ha dit...

Aquesta persona de les 10:03 PM d'ahir no ens diu qui és, jo li donaria el telèfon de la cass i que espabili

Anònim ha dit...

es cert!; el Juli Fernandez dels Verds d'Andorra guanyara a la meritxell mateu de vots a saco!; vaja diferencia, lo de la Mateu candidata a andorrana de l'any ha estat el Rossell per quedar bé amb els Liberals, pero el Juli Fernandez guanyara a centenars de vots!!!!!, es de CALAIX!!!

Anònim ha dit...

Avui el Diari d'Andorra no diu res d'interessant, corre que entre el aprenent de periodista amargat toni solanelles mentider, i que a les columnes d'opinió s'han quedat 4 gats escrivint xorrades (Antoni Morell, Ferran Goya, Miqui Ripoll..), la enquesta falsa setmanal i que el BONDIA i el Periòdic li estan foten gols amb noticies, el tema comença a anar malament, això sense tenir en compte el xivarri que fan cada dia a les 4 o 5 del mati amb la distribució i uns quants s'estan pensant denunciarlos.

Anònim ha dit...

COSES QUE PASSEN

El país real i el país oficial
• Els Andorrans de l'Any demostren categòricament l'existència de dos països diferents

Ja ho deia ahir el company anonim de les 7:40 PM !!!!!

A la amargada enfadada de la meritxell mateu l'ha posat a finalistes el mateix Periòdic, cap ciutadà a part d'ella l'ha votada, ni els Liberals mateixos; cap notari regula la Gala, al cara dura Juli Fernandez també l'ha colocat el mateix Periodic, deuen ser ordres de la mitra per haver-se estalviat pagar les pintures de Santa Coloma, lo mateix per els lladres del INAF, els minusvalids ni tan sols van anar recollir el premi, quan la Casa de Portugal va ballar, alguns van abandonar la sala, i el Juli Fernandez, emocionat va ser el veritable vençedor, enhorabona!!!

Anònim ha dit...

EXECUTIVA

El PLA vol aprofitar els preacords amb CDA+S21

(El PLA vol pactar inclos amb el diable perque saben que no guanyaran ni per pipes)

Anònim ha dit...

COMPRA ACCIONS DE LA SOCIETÉ FONCIÈRE LYONNAISE
Reig inverteix en immobiliària francesa

(Això es una noticia?, es una fantasmada publicitaria encoberta!, volen portar inversors estrangers i els andorrans adinerats son els primers que ho fan a fora)

Anònim ha dit...

RECONEIXEMENT DELS LECTORS A PERSONES I ENTITATS

La Fadem, Minoves, l'INAF i Fernández, Andorrans de l'Any
• La gala d'ahir inicia la celebració del desè aniversari d'EL PERIÒDIC

• Van actuar la Casa de Potugal, l'Esbart Sant Romà i els Anonymous

De fet, la participació ciutadana en les votacions va ser molt nombrosa i va superar els 10.000 vots.

(10.000 vots???, JAJAJJA; pitjor que el Diari d'Andorra ja!!; on es el notari???)

Anònim ha dit...

No us perdeu la tribuna del Bon Dia d'avuí del Eduard Ricard Garcia

"Publicitat enganyosa del Comú d'Escaldes SL"

Anònim ha dit...

Es veu que tot el departament de la meritxell mateu la va votar per fer-li la pilota, proposant-la a andorrà de l'any 2007; un contacte del Periòdic li va xivar a la mateixa meritxell mateu que no sortiria elegida, i de la vergonya no va asssistir a la gala a recollir el premi, les del seu departament van marxar en el moment que van veure que no sortia elegida, ella no va ni tenir el detall de dir-lis que no aniria.

Anònim ha dit...

això es millor que les tabernes, quan em vull enterar d'algo entro aqui, de bon rollo, que sou bona gent

Anònim ha dit...

REFORMA DEL FUNCIONAMENT DE LES PARRÒQUIES

Liberals, centristes i comuns donen suport a la proposta de regulació
• Tot i això, ja avisen que han d'analitzar la totalitat del text socialdemòcrata

(Excepte el Cònsol Liberal Toni Martí d'Escaldes, que no s'ha pronunciat sobre el tema)

Anònim ha dit...

Us felicito per l'estudi de la CASS publicat al periòdic, me'l han aconsellat i no l'havia vist fins ara

Anònim ha dit...

Bon jour,
Si Srs. i Sras. Ja ha arribat l´ESTAT POLICIAL I REPRESSIU. Hi ha PAÏSOS i països. Uns van endavant i altres endarrere.

Compta en escriure i parlar. Vous êtes espionnés partout.

Fini les critiques aux politics, fini criticar per criticar.
ECHELON ANDORRA?, CUBA, Republique bannanière?.

LA HONTE!

En qualsevol cas si no guarden els fitxers o els destrueixen (per amagar segons quines coses) no servirà de rés.

AU REVOIR

Anònim ha dit...

Tens raó LE ZORRO, pero t'assguro que si volen fer callar a les cares visibles del PCA ho tenen impossible

Anònim ha dit...

MILLORA DEL SERVEI
La capital avalua fer places de taxi a Riberaygua a la nit
Aquesta ubicació serviria com a alternativa a la de l'Escale
La corporació continua treballant per trobar nous llocs per a aquests vehicles

(Dubto que els caciques gabatxos-andorranitzats del Escale acceptin que se'ls hi acabi el xollo de colapsar el transit a totes hores per carregar i descarregar en mig del carrer)

Anònim ha dit...

EDITORIAL

Opinions sobre el canvi climàtic
L'opinió del diari s'expressa només als editorials.

• DE COP TOTS PARLEN DE CANVI CLIMÀTIC, PERÒ NO FAN RES PER EVITAR-HO

(Donen ganes de votar als Verds)

Anònim ha dit...

MILLORA DEL SERVEI

La capital avalua fer places de taxi a Riberaygua a la nit
• Aquesta ubicació serviria com a alternativa a la de l'Escale

• La corporació continua treballant per trobar nous llocs per a aquests vehicles

(Només falta això!!; per culpa de les distribucions nocturnes del Diari d'Andorra, en aquell carrer ningú pot dormir, ara taxis¿?¿?)

Anònim ha dit...

Prudència i saviesa
Antoni Morell
Llegia, ja fa dies, a Roma, on hi era per motius institucionals, sobre la utilitat de la història. ...

(Una altra vegada el rallant caducat del Antoni Morell a la Tribuna del Diari d'Andorra, es ben cert que ja no els hi queden opinadors, a aquest mitjà)

Anònim ha dit...

INTERIOR

L’“orella global” permetrà filtrar totes les dades que circulin per la xarxa telemàtica
El nou sistema de control de les telecomunicacions de què disposarà en breu la policia és pràcticament il·limitat

(SOBRETOT que no deixin de controlar al aprenent de periodisme i mentider Toni Solanelles, al menys les victimes de les seves falsetats estaran protegides)

Anònim ha dit...

LABORAL

Diversos empresaris s’han interessat per Grafinter per estudiar-ne la compra

(Com siguin els mateixos que per Aigues d'Arinsal van apanyats)

Anònim ha dit...

TERRORISME ISLÀMIC

Detenen dues persones com a caps de la cèl·lula dels atemptats de Casablanca
Dos suïcides van fer esclatar cinturons plens d’explosius prop de l’ambaixada dels EUA sense causar víctimes

(Podrien anviar a alguns als Liberals, als Bancs, al Jaume Bartumeu i a la Battlia)

Anònim ha dit...

algú sap algo sobre lo que el PCA anira a les Comunals d'Escaldes i Andorra la Vella amb els Verds?

Anònim ha dit...

La Sandra i jo us confirmem l'assistencia el proper dimarts

Anònim ha dit...

5:49 PM tu si que ets verd

Anònim ha dit...

Hola, tal com sempre heu fet pengeu les actes; la que veu fer divendres encara no !!¿?

Anònim ha dit...

Al diari BONDIA ja està penjada l'entrevista que sortirà demà que li van fer al Tomàs, han canviat algunes paraules del que ell va dir, com fan tots els periodistes pero generalment està bé.

Anònim ha dit...

http://www.bondia.ad/

Tomàs Pascual: “Hi ha un espai polític que falta i volem ocupar-lo”

Anònim ha dit...

Hola 9:06 PM , suposo que demà es penjará

Anònim ha dit...

Es veu que el OIE i la Cambra de Comerç, s'han afiliat, pobres empreses andorranes!!!, els dos organismes empresarials més incompetents associats poden fer molt i molt mal

Anònim ha dit...

Cert, i les adquisicions d'empreses estrangeres de l'empresa Reig Patrimoni continuen sent noticia per algun diari, entre això i les del Mirapeix i Pintat cada vegada esta més clar perque volen vendre el país entre uns i altres

Anònim ha dit...

Enhorabona per l'entrevista, realment sí que ha quedat molt bé, demà hi hauran reaccions

Anònim ha dit...

Tomàs Pascual: “Hi ha un espai polític que falta i volem ocupar-lo”

Quan falten prop de dos mesos perquè el Partit dels Ciutadans d’Andorra (PCA) quedi constituït formalment, el portaveu, Tomàs Pascual, explica quins són els objectius del partit i analitza alguns dels punts del programa electoral, fent un repàs del contingut social i de la postura del PCA amb referència a temes com ara els impostos o l’obertura al capital estranger.

Anònim ha dit...

Bon jour,
GH- Ding,tonc…xx.yy..xoooff..aaa.f.twpp…www.blogspot..uimmn
GH- kjfu@.ad...
-Heee pareu la màquina que esteu a Govern !!!.
GH- Ostrees tu que això és massa complicat.
GH- Espera…
-Vale
GH- josep@andorra.ad, jaume@andorra.ad...
GH- Ara, ara ja funciona.
GH- Mira tu, aquest banc acaba de rebre 600.000.000.000€ de les illes Caiman.
-Va deixa’l estar tranquil.
GH- Tu i aquest tio ha rebut una transferèrencia de 500€.
-A la COMELLAAAA. Xorisso!
GH- Mira l´empresa xxxyyyzzz importa 500.000 kgs de sucre!.
- heep no diguis rés i calla.
GH- ……
Au revoir

Anònim ha dit...

REFORMES SINDICALS
Ubach: "Pintat haurà d'atenir-se a les promeses que va fer al seu dia"

("Atenir-se"¿?, com els enganys de no tenir ministres que hagin perdut les eleccions?; com que les empreses estrangeres serien per sectors No Presents???; Sr. Ubach, no sommii!!!)

Anònim ha dit...

SUBVENCIONS PER AL LLOGUER A ORDINO
Cap sol.licitud d'ajuda a l'habitatge

(Mentida mentida mentida!!!; TOTES denegades per xorrades!!!)

«El més antic ‹Més antic   1 – 200 de 205   Més nou› El més recent»