dimecres, 21 de març del 2007

07) Acta de la reunió del projecte PCA

Data: 20 març 2007
Hora entrada: 21h00
Hora sortida: 01:00
Duració: 4 hores
Lloc: Hotel Eureka (Escaldes-Engordany)
(Principat d’Andorra)
Assistents: 6 persones (1 dona i 5 homes)
(entre les 6 persones hi havia: Tomàs Pascual Casabosch, Andreu Cachafeiro Vidal, Mateu Torrente Alberich, Joan Massanas Armengol i Maria Dolors Angrill Vila).

Ordre del dia:

1) S’exposen, valoren i tanquen punts treballats del esborrany de Programa Electoral com: desplegar títols socials de la Constitució andorrana, implantar politiques reals d’accés al habitatge, propostes de motivacions i solucions ciutadanes per a un veritable Benestar Social, Seguretat Ciutadana i que les sentencies d’expulsió del país per delictes sexuals haurien de ser definitives, Comerç, Mobilitat, Fomentar la investigació científica, apostar per una nacionalització de sentiment, rebaixada als 15 anys de residència, rebaixar els drets econòmics als 5 anys de residencia, augmentar el salari mínim als 1.050,00 € mensuals, per actualitzar-lo en funció del increment del preu dels lloguers dels últims 10 anys, i fer el Transport públic gratuït, Impost de Societats del 12% per ser equivalent al més baix de la Unió Europea i que permeti signar convenis de doble imposició amb Europa i promoure especialment des de les administracions públiques, la compra de productes de “Comerç Just” per afavorir els artesans i agricultors de països en desenvolupament.
2) L’apartat del programa d’esport s’ha entregat a tècnics esportius per a la seva revisió.
3) També ens estem informant del funcionament dels Heliports en petits estats com Mònaco, ja que no és creu en un projecte d’aeroport.
4) El nostre economista continua treballant en les valoracions de viabilitat del programa en general, que continua essent de 20 punts prioritaris.
5) Estem a l’espera d’un temari per als qui vulguin realitzar cursets de protocol.

Ampliació d’alguns aspectes:
- A part de la tasca del nostre Economista, i de les 6 persones presents, s’ha treballat amb la feina de 39 persones més de col·laboradors habituals i simpatitzants no presents.
- El mal temps va fer anular l’assistència de 7 persones.

Plataforma constitutiva
PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

128 comentaris:

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola bona tarda,

adjuntem Acta de la reunió sobre el projecte PCA , de data 20/3/2007.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol informació complementaria.

Salutacions cordials,

Plataforma constitutiva
PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

Escaldes-Engordany, a 21 març 2007

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

PCA us ha enviat un enllaç a un bloc:

Nou POST: http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com

Bloc: PCA
Missatge: 07) Acta de la reunió del projecte PCA
Enllaç: http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com/2007/03/07-acte-de-la-reuni-del-projecte-pca.html

--
Creat per Blogger
http://www.blogger.com/

Anònim ha dit...

ENQUESTA ENCARREGADA PEL COMÚ D'ESCALDES
El 80% dels ciutadans veuen bé que Carlemany sigui per a vianants

(Ja he preguntat a més de 30 residents andorrans a Escaldes, a i CAP li han fet mai l'enquesta)

Anònim ha dit...

SALARI MITJÀ

Ubach: "Mirapeix té molt bon sentit de l'humor"


(Diuen que Hitler i Franco també el tenien)

Anònim ha dit...

DIADES MUNDIALS

Diouf aposta pels drets humans i la diversitat cultural i lingüística
• El secretari general de l'Organització de la Francofonia es va reunir ahir amb Pintat i Minoves

• El dirigent de l'OIF també va destacar que Andorra "és un país de qualitat i noble"

("qualitat i noble"; el convido a quedarse un anyet i li farem la pregunta..)

Anònim ha dit...

EDITORIAL

Trobada entre Pintat i Montilla


(Sí, fronts properes al Montilla de Protocol m'han assegurat que el Pintat va fer constantment el ridicul)

Anònim ha dit...

Us felicito PCA!, ja amb no tanta gota a gota us heu pronunciat més.
Está clar que amb el que llegeixo a la vostra acta, ja ningú pot insinuar tonteries de lepen i demés.
De moment, us continuo observant per decidir si us votaré.

Anònim ha dit...

TROBADA ENTRE EL PRESIDENT DE LA GENERALITAT I EL LÍDER DE L'ALTERNATIVA
Montilla i Bartumeu analitzen la situació del moviment sindical
Durant la reunió es va abordar la protesta que van presentar CCOO i UGT
El cap de l'oposició fa saber "la fràgil situació social del nostre país"

(Aquest jaume bartumeu del PS, es un traidor, la roba bruta es renta a casa)

Anònim ha dit...

INVESTIGACIÓ DE LA CAIGUDA MORTAL A LES OBRES DELS DOS VALIRES
Pons: "La falta d'una persona va causar l'accident al túnel"

(falta de personal, obligar a treballar en dates prohibides com Meritxell o Constitució, obligar a fer conduir camions, obligar a dinamitar..)

Anònim ha dit...

LÍNIES D'ACTUACIÓ

El PCA es reuneix per seguir polint el seu text programàtic
• En la reunió va tractar com implantar polítiques "reals" d'habitatge

La plataforma constitutiva del futur Partit dels Ciutadans del Principat d'Andorra (PCA) segueix polint el programa electoral i dimarts va celebrar una reunió per estudiar punts del text programàtic.
En aquesta trobada es va parlar d'un gran nombre de temes de la majoria de camps. Es va tractar, per exemple, de desplegar els títols socials de la Constitució andorrana; implantar polítiques "reals" d'accés a l'habitatge; de propostes per arribar a un "veritable" benestar social; que les sentències d'expulsió del país per delictes sexuals siguin definitives; apostar per una nacionalització de sentiment; rebaixar els drets econòmics als cinc anys de residència; augmentar el salari mínim fins als 1.050 euros mensuals; fer el transport públic gratuït; que l'impost de societats sigui del 12% per ser equivalent al més baix de la UE i que permeti signar convenis de doble imposició amb la resta de països; i promoure, especialment des de l'Administració, la compra de productes de comerç just per afavorir treballadors de països del Tercer Món.

Anònim ha dit...

mireu la tribuna del Periòdic d'Andorra o l'article d'opinió del Més Andorra, és bo.

Anònim ha dit...

us felicito per les vostres passes, nois/es del PCA

Anònim ha dit...

10:01 AM , lo de desplegar els titols de la constitució ja tocaria ja!, lo de politiques "reals" d'accés a l'habitatge estic d'acord que la realitat d'ara es nula, expulsar definitivament al violadors, millor seria matarlos pero com no es pot fer, accepto que no trepitjessin mai més Andorra, i si sumem el salari minim al trasnport grauit i a la sanitat coberta al cent, el salari mitj real es situaria en quasi 1.400 € mensuals, es una bona manera de fer-ho, jo us voto!!

Anònim ha dit...

vigileu com enfoqueu lo dels impostos, els del PLA a part de impostos ens volen fotre empreses estrangeres, i els socialistes, a part de no saber com pagaran la factura del que proposen o hauran de fer amb impostos a tota llet i per mantindre ganduls com el atur.
Es un tema que qualsevol partit els aplicara, ara falta saber qui ho diu més clar i el COM

Anònim ha dit...

4:22
100% Demagogia !
Posa 2.000 Euros ja que hi ets. Deus de ser el Miralmeja ministred'economia !

Anònim ha dit...

4:22 PM , Bon resum de la noticia d'avui del PCA, jo comparteixo la teva opinió.

Anònim ha dit...

a mi m'han dit que voleu fer obertura bancaria, tot el que sigui treure el xollo als quatre bancs mafiosos esta molt bé

Anònim ha dit...

Amb certs personatges, defensors de l'indefensable, admiradors de liders de l'extrema dreta, PLAtetics i ex-PLAtetics és impossible dialogar perqué no tenen recursos per fer-ho. És limiten a insultar als que no pensen com ells,

Anònim ha dit...

Totalment d'acord !!
Prou mentides i falses promeses sense complir.
Que les properes eleccions posin a tothom al seu lloc !!

Anònim ha dit...

Traïdoria és:
-vendre un programa electoral i aplicar-ne un altre
-defensar els impostos indirectes i voler-ne posar directes
-prometre desenvolupar l'article II i no fer res
-privatitzar per afavorir amics

Anònim ha dit...

Els ex-PLAtetics GILis ara PCAtetics voleu fer nacionalitzacions de sentiment. Que teniu una máquina per medir el sentiment? Quina colla de fatxes demagogs que sou!!! Aneu a fer propaganda al vostre blog LePenista.

Anònim ha dit...

ja us he posat les vomitades dels miserables; la questio es que han de mal parlar, inclos del que no coneixen, parlar no en saben, es curen les seves penes i miseries en blocs

Anònim ha dit...

ondia!, la televisió andorrana ja fa 10 minuts que ha acabat, aquesta colla te un problema greu, i amb dos directors cobrant sous milionaris a costa de tots.

Anònim ha dit...

Au a continuar el copiar i colar d'altres llocs, almenys sigueu honestos i especifiqueu les fonts.

Anònim ha dit...

11:43 PM especificar les fonts?, no entenc..

Anònim ha dit...

12:00 AM justicier, no veus que es el mateix troll que a l'altre?, ni li facis cas home

Anònim ha dit...

Revifar la part alta de l’avinguda Carlemany

El Comú d’Escaldes ha anunciat als comerciants de la part alta de l’avinguda Carlemany la posada en marxa de tota una sèrie d’iniciatives encaminades...

(ja fa falta, pero la part alta no "revifa" ni amb un miracle)

Anònim ha dit...

Qui tindria d'entrar segons tú? La Lozano, supeditada al Samarra i al PLA? El fatxa Lepenista Tomàs Pascual? Tú, que tens una bola de cristal que et permet saber el que fara el Bartumeu en el futur?

Anònim ha dit...

SESSIÓ DEL CONSELL GENERAL
Puigdellívol diu que l'Executiu "no vol privatitzar el turisme"

(fara com l'agenda de restaurants d'Andorra que es reparteix a totes les oficines de turisme, només surten 11)

Anònim ha dit...

http://www.elperiodico.com/andorra/default.asp?idpublicacio_PK=16&idioma=CAS&idnoticia_PK=390631&idseccio_PK=252

REPORTATGE
Els premis Andorrans de l'Any, més a prop
Dilluns es faran públics els nou finalistes Més de quinze candidats opten als guardons, que s'entregaran el 12 d'abril

(ja torna la fantasmada dels Andorrans de l'Any, als qui cauen bé al Rossell, amb l'agravant de fer la pilota als liberals Meritxell Mateu, que va perdre les eleccions, Francesc Pallas, que només llegeix els titulars dels diaris per fer declaracions, i l'agravant del INAF que ningú pot veure, la majoria no coneix i tan se li enfot..)

Anònim ha dit...

LA TRIBUNA

Turisme de qualitat
• Cal no oblidar que aquest canvi de masses a elits podrà succeir, però no per a la pròxima temporada

JOSEP CARLES Laínez
Filòleg i escriptor.

Dilluns passat, 19 de març del 2007, EL PERIÒDIC D'ANDORRA publicava una entrevista amb el ministre de Turisme i Medi Ambient, Antoni Puigdellívol. Hi podíem llegir declaracions (encoratjadores, plenes de seny i, si arribessin a bon port, trencadores amb automatismes i prejudicis)


(La oda als liberals continua descaradament en aqeust Periòdic..)

Anònim ha dit...

CARRER PER A VIANANTS
Martí es compromet a fer espectacles a Carlemany

(tot si val per a que de l'avinguda Meritxell pujin a Escaldes)

Anònim ha dit...

HABITATGE

El descens de les vendes provoca el tancament de les primeres immobiliàries
L’assemblea de l’AGIA recull la preocupació dels afiliats pel canvi de cicle i l’escassa compra de pisos actual

(Ja era hora que tanquessin, per a que baixen els pisos tot si val, menys gent a xupar..)

Anònim ha dit...

12:48 PM , tractar al Tomàs Pascual , de "fatxa lepenista" només pot ser per aquests motius motius:

1)No coneixer-lo
2)Por
3)Enveja
PD: en tots els casos son motius fruits de la ignorància

Anònim ha dit...

no se a qui creieu que esta supeditada la isabel lozano dels Verds, pero va tenir quasi 500 vots al 2005, i tinc entes que te molta bona amistat amb el Tomàs.

Anònim ha dit...

eps!, dimarts vinent el més segur es que hi hagi una altra reunió, aneu fent un espai a la vostra disponibilitat..

Anònim ha dit...

Al qui critica els Andorrans de l'any, l'amic Tomas Pascual esta ben orgullos d'haver estat nominat.

Anònim ha dit...

SOBRETOT SOBRETOT i SOBRETOT llegiu l'article d'en Gabi Fernàndez avui al diari d'Andorra, IMPRESSIONANT!!!

Anònim ha dit...

5:21 PM , on ho veus que esta nominat?

Anònim ha dit...

En una edicio anterior, ell ho te ben destacta en el seu blog.....

Anònim ha dit...

6:52 PM , cert, però aqui cada un diu la seva opinió i la meva es que lo dels andorrans de l'any es un tema polititzat, encara que em fa dubtar el tema que ell m'ha dit que no coneix al Rossell, en fi no es més important que comentar-ho

Anònim ha dit...

molt fort lo que li a passat al Bertin Osborne amb el seu fill, veure aquestes coses ensenyen els veritables problemes de la vida.

Anònim ha dit...

això de les pintures ho hagues tingut de PAGAR l'esglesia!!!

Anònim ha dit...

ASSEMBLEA DE LA FEDERACIÓ DE GENT GRAN
Els jubilats demanen més residències geriàtriques i de dia


(als politics només els interessa lo seu, ela jubilació dels nostres vellets tan sel's hi endona)

Anònim ha dit...

ASSEMBLEA DELS GESTORS IMMOBILIARIS

L'AGIA preveu un augment dels preus dels pisos

(Al final noq uedara ni un sol andorrà que pugui viure a Andorra)

Anònim ha dit...

POLÍTICA

El centre diu que aturarà les lleis econòmiques si no s’aproven esmenes clau

(Suposo que esperar que el CDA aturi les lleis d'inversions estrangeres seria somiar massa)

Anònim ha dit...

Editorial

L’hora de l’ISI


(no pagara ni l'apuntador...)

Anònim ha dit...

osti, el Mateu a la teleee

Anònim ha dit...

Hola amic Crunch, a tu segur que no et poden expulsar del país.

Anònim ha dit...

Un comentari sobre l'impost de plus-vàlues quan vens un pis. Acabo de parlar amb algú que viu a Londres i que s'acaba de vendre el seu pis. No ha hagut de pagar cap impost!!! A Anglaterra no graven la plus-vàlua obtinguda amb la pròpia vivenda i a Andorra sí la volen fer pagar.

Anònim ha dit...

He pensat darrerament sobre el nom del partit, cosa de la que no hem tornat a parlar. Després de la conversa de l'altre dia amb el Miquel, m'ha semblat que ja està molt bé el nom que té perquè és la primera vegada que un partit polític d'Andorra es preocupa pels problemes reals dels ciutadans. El PS el veig massa centrat en qüestions ideològiques i el PLA, tal com deia el Eusebi Nomen al seu darrer article (finalment el vaig trobar a internet) ha portat la improvisació al poder.

Anònim ha dit...

Jo crec que més impostos directes (encara que només fos sobre la riquesa) implica, en principi, més funcionaris. Recordo que l'Antoni Pol (ex degà del col.legi d'arquitectes) deia que Andorra és un dels països del món que té més funcionaris en relació a la població activa. No ho he contrastat, però suposo que tindrà raó. El que tocaria fer ara és dinamitzar el sector privat.

Anònim ha dit...

Una idea sobre la implicació de les grans fortunes en projectes de país. Imaginem que el govern considera beneficiós per al país que hi hagi un museu de la ciència interactiu (de l'estil del sensacional Heureka que hi ha prop de Helsinki) o un cinema tipus Imax i que això és bo tant per diversificar l'oferta turística com per millorar la qualitat de vida dels que vivim aquí com (no estem massa pendents únicament del Rei Turista?). Però resulta que el govern no té prou diners per aquests projectes. Llavors, en comptes de posar impostos per a financiar-los, el govern podria crear una societat i fer una emissió d'accions. Les coses canvien per a qui, per exemple, té actius per valor de 400 milions d'euros i en virtut de l'impost sobre el patrimoni hauria de pagar 1 milió d'euros (0,25% sobre el patrimoni). Pagats com a impostos, aquests diners desapareixen d'alguna manera. En canvi, INVERTITS en un projecte de país, continuen sota la titularitat del pagador i no tan sols això sino que en el futur li reportaran uns BENEFICIS.

Anònim ha dit...

la imaginació al poder

Anònim ha dit...

la imitació a la oposició

Anònim ha dit...

IMPRESSIONANT el concert del Lluís Llach a TV3!!!

Anònim ha dit...

MAQUINÀRIA ELECTORAL
El PLA de la capital vol incorporar independents a la llista comunal
Arasanz admet que han mantingut diferents contactes en aquesta línia
Pròximament volen mantenir una primera trobada amb el comitè del CDA


(és veritablement cert que NO tenen gent que vulgui anar amb la marca LIBERAL a les llistes, estan més morts)

Anònim ha dit...

ACTIVITAT PARLAMENTÀRIA

CDA+S21 estudia entrar una proposta per modificar la Llei de plusvàlues


(estudieu estudieu patetics Centristes, que quan ho hagueu acabat de fer, els Liberals us posaran de genolls per a que els hi succioneu llurs parts..)

Anònim ha dit...

Participació ciutadana i ecologia, els dos grans eixos del programa
• Els liberals també volen externalitzar serveis com ara la recollida de brossa


(Més us valdria trobar algu que vulgui "participar" amb vosaltres. ho teniu ben dificil, entre lo de la "saga nova" i la llista "independent" que voleu fer, se us nota el plumifero que esteu més sols que sols)

Anònim ha dit...

Lo mes gracios es això del Periodic, el PLA esta ben mort:

"Volem aportar frescor i una altra manera de veure les coses", assenyala Arasanz.

Anònim ha dit...

El fiscal acusa el director de Valora d’estafa i apropiació

(de pas podrien acusar als bancs andorrans de lo mateix)

Anònim ha dit...

COL·LEGIS PROFESSIONALS

Els farmacèutics esperen que Mirapeix compleixi la promesa de reduir-los l’IMI

(Mai he entes perque les farmacies cobren el iva als medicaments, sona a estafa)

Anònim ha dit...

De la seva banda, el comú d’Andorra la Vella també estudia incorporar activitats d’animació al carrer. El conseller de circulació, Jordi Pujol, va indicar que el comú de la capital s’haurà de posar d’acord amb l’escaldenc per evitar que els espectacles es facin el mateix dia.


(NO!; cada un ha de fer els seus espectacles; coordinació amb els talls si, pero Escaldes necessita espectacles, a la capital no loi fan falta!!!!)

Anònim ha dit...

MOBILITAT

Activitats per potenciar la part alta de Carlemany
El comú d’Escaldes-Engordany va començar ahir les activitats al carrer per reactivar el comerç de la part alta de l’avinguda Carlemany, tot i que la iniciativa s’havia programat a partir de la propera setmana.


(Això dels inflables per la canalla ha estat una molt bona idea!!, la part alta d'Escaldes necessita iniciatives)

Anònim ha dit...

FELICITATS Ma Carme!!!

Anònim ha dit...

Recordeu que avui s'ha avançat la HORA , una horeta.

Anònim ha dit...

gràcies Crunch, realment el teu comentari ajuda, ja que es un fet que des de la ombra es critica a sovint, i mai es diu res de clar :)

Anònim ha dit...

impressionant que el PLA vulgui buscar "independents-refrescadors"; veig que es veritata que quasi ningú es vol presentar a una llista perdedora

Anònim ha dit...

Els escaldencs qualifiquen de notable l’oferta musical
per redacció

La població d’Escaldes-Engordany posa una nota de notable a les activitats musicals programades per a aquest 2007, almenys així ho van fer un 39,5 per cent dels enquestats..

(Insisteixo, MAI MAI MAI MAI han trucat a cap Escaldenc que conec, ho he preguntat a més de 50, ni a mi mateix, aquestes enquestes son FALSES!!!)

Anònim ha dit...

9:30 PM , tothom sap que aquestes enquestes son falses i com a objectiu de que el sonsol toni marti sempre te la nota més alta, fixathi que ho colen dissimuladament.

Anònim ha dit...

ENTREVISTA // Enric Tarrado*PRESIDENT DEL CENTRE DEMÒCRATA ANDORRÀ (CDA)
"Estem disposats a bloquejar les noves lleis econòmiques"

(JAJJAJA, lo unic que esteu disposat a a succionar-lis als liberals)

Anònim ha dit...

ASSOCIACIONS DE RESIDENTS

Mekdad rep una oferta per ser diputat algerià
• El cònsol Abdaoui li va fer la proposta durant una reunió a Tolosa

• El president de l'ASCRA de moment declina presentar-se


(Un tio que li fotia pallisses a la ex-dona i esta fitxat a la policia per tal cosa, vaja tela!!!)

Anònim ha dit...

TRIBUNA

Dotze candidats a Copríncep francès

(No sabran ni on estem, li explicaran al qui guanyi i ni fu ni fa)

Anònim ha dit...

ECONOMIA

Els promotors creuen que si no baixa el preu del terreny es construirà molt poc

(a veure si es cert, i aixi es consolida el preu)

Anònim ha dit...

FINANCES

BancSabadell repartirà uns dividends de 2,5 milions entre els 821 accionistes

(amb lo que roben es normal)

Anònim ha dit...

es curios, arribo de la ´"trobada-reunió" del PCA i al tamarrolandia un espavilat escriu que el PCA passará a la historia dels bluffs, es això, un "espavilat"..

-----------------------------------
Anónimo dijo...
Si les eleccions comunals fossin ara aquests serien els resultats (ep, que no sóc endeví sinò que és una previsió el més racional possible):
Sant Julià: guanyador PLA
Andorra la Vella: PS però sí aconsegueixen treure's de sobre el llast del totxo del Mora.
Escaldes: Toni Martí, es presenti amb qui es presenti, pressumiblement de forma independent.
Canillo: PLA (Casadevall ho ha fet molt bé, malgrat tot).
Encamp: PS (Alís no té gaire alternativa, mai millor dit. Demano perdó per l'acudit dolent).
La Massana: PLA (més que res perquè els Garrallà s'han cobert de glòria).
Ordino: Ni puta idea. Possiblement PLA però ves a saber.
Per tant, Sant Julià, Canillo i La Massana tornaran a ser liberals, Escaldes serà independent, Ordino jo que sé i el PS repetirà 2 parròquies. Tenint en compte que el PLA governa a 5 comuns, no són resultats molt brillants precisament ni per ells ni per l'Alternativa.

Ah sí, no crec que els verds esgarrapin molts vots a Andorra la Vella. Aquesta gent encara té molt per fer.
I el PCA del tomàs passarà a la història dels bluffs.
I em sembla molt bé.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

torno a ser el Joan; a més les previsons de tal espavilat son ben curtetes, algu li contesta una cosa que estic d'acord majoritariament..

-----------------------------------
Si les eleccions fossin ara la teva previsió no sembla gaire racional, si agafes els resultats de les generals conjuntament amb la situació actual jo crec que més aviat sera així:

St. Julià: PLA
Andorra-la-Vella: l'Alternativa, a les generals jà és va veure el color de la parroquia.
Escaldes: l'Alternativa, la força del PS+RD jà és va veure a les generals. El Martí no recuperarà els vots de desventatge que té ni anant d'independent.
Encamp: l'Alternativa
Canillo: PLA
La Massana: l'Alternativa, el que queda del CDA s'abstindrà, els descontents votaran l'Alternativa.
Ordino: l'Alternativa, amb el CDA completament destrossat, el PLA barallant-se internament, el GUPI té totes les de guanyar (jà va anar de pels a les generals).

Jo dic 5-2 per l'Alternativa.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

i ell que sap si el PCA passara als bluffs???, asseguro i sabeu que el projecte esta molt avançat i aviat estara constituit com a partit, al menys el PCA fa algo, no com ell i altres, que nomes "opinen" des de l'anonimat.
Per mi no cal que traspassis tals "arguments" plens d'enveja, por i ignorancia

Anònim ha dit...

lo dels impostos indirectes es una fantasmada, i tots els ciutadans mediocres s'ho creuen en tots els països que ho proposen o ho fan; jo crec que els directes son més justos, i cada un ha de pagar el que pot pagar tal i com esta en la nostra Constitució

Anònim ha dit...

l'estudi que heu encarregat de la viabilitat del transport colectiu de passatgers gratuït sortira inviable, pero si mireu els diners que es paguen a la pagesia, on qui ho rep es l'Oscar Ribar i milinaris, sumat a alts sous de càrrecs electes i directius d'institucions, mckinseys i altres fortunes tirades a la basura, crec que pot sortir bé.

Anònim ha dit...

La meitat de dies si envieu un sms de movil a movil s'envia fins a 5 o 6 vegades, si truqueu al STA us diran que el facturen una vegada, però que no estan segurs = Resultats, IMPOSSIBLE que sapiguin realment quans enviem, ens estan robant descaradament.

Anònim ha dit...

Hola! Dema vinc a la reunió pero potser arribo una mica tard pq tinc feina fins tard. fins dma.

Anònim ha dit...

bones a tots, demà hi ha molt a parlar!

Anònim ha dit...

Bona tarda,

Em sap greu, pero no podré assistir, tinc una reunió de fa temps, ja em posareu al dia, us contacto dimecres.

Salutacions,

Anònim ha dit...

ostres es cert, he rebut un sms del meu germà 5 vegades i només me l'ha enviat una vegada; STA LLADRES!!!!!!!!

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola bona tarda,

demà dimarts 27 març a les 22h00, reunió PCA al Hotel Eureka, a
Escaldes-Engordany.

Confirmeu l'assistència el més breu possible.

Salutacions cordials,

Plataforma constitutiva
PCA - Partit dels ciutadans del Principat d'Andorra-
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

Escaldes-Engordany, a 26 març 2007

Anònim ha dit...

anda que sí que vinc, vull dir que crec que sí, perdoneu, SÍ que vindré a la reunió de demà, com sempre, i vull compensar la que no vaig poder venir dimarts passat per el temporal

Anònim ha dit...

oleeeee, el PUNT JOVE a Escaldes-Engordany i al costat de Caldea, la nostra parroquia és la ciutat economica d'Andorra

Anònim ha dit...

yes, si que vinc demà a la reunió, el projecte em va agradar moltissim, i les persones també; i ja vaig dir que podeu comptar amb mi per el que creieu que serveixi jo..

Anònim ha dit...

crec ke tinc una reunió de feina pero dma ho confirmo, també tik refredada pero la segona excusa no val

Anònim ha dit...

el ministre Cabanes ha dit a la radio 101.5 Fm que posaran cameres de vigilancia per tot el país, per controlar delictes com robatoris, no se que en pensareu d'això, suposo que tot te pros i contres

Anònim ha dit...

A la TV andorrana han explicat que en els darrers 10 anys ha crecut el nombre de funcionaris en un 80%, la era la va començar el Jaume Bartumeu del PS, quan era l'equivalent a ministre amb l'Oscar Ribas, i el Forné la va continuar pero no tan..

Anònim ha dit...

Referent al curs de Protocol,

Amb lo que he llegit, veig que la proposta per el curs de protocol referent al "saber estar" als mitjans de comunicació, hi trobo tot allò que vem demanar.
Espero que ho trobem correcte i complert.

S'hauria d'aclarir, a part del Temari, el temps a invertir en aquest curset, i sempre podem enfatitzar en més coses. Ja que es pot fer a mida lo dels horaris potser seria interessant crear grups.

Pel que fa als altres cursos de Protocol per a Politics, ja enviareu la proposta quan la tingueu. Hi ha molts temes per tractar però de moment jo crec que necressitem els més urgents.

Esperem que hi hagi el vist i plau de la majoria del PCA, i que tothom hi digui la seva.

Lo dels Diplomes, per mi no és important pero per alguns podria ser motivador i quedar com a constancia.

Molt cordialment,

Dolors

Anònim ha dit...

Hola,

Estic llegint el temari del curset de protocol i tinc un dubte, que vol dir: "muletillas" ?????

Anònim ha dit...

Hola 9:10 PM,

Les "muletillas" son aquells eeeeeeeeee..... ejem.... i altres coses que utilitzem quan no sabem que respondre. Son tipus de tartamuds.

Fins aviat.

Anònim ha dit...

La comissió de la FAK exculpa Jodar del cas Tània Ribeiro

(El Antonio Guerra aquest crec que porta més de 15 anys a la federacio de karate, no ho entenc..)

Anònim ha dit...

Dèficit zero

(l'article del jaume bartumeu, destructiu per "variar", pitjor que ell ningu pero vinga escriure dels demés)

Anònim ha dit...

Casals considera legítimes les crítiques dels sindicats espanyols

El PS recorda l’alt nombre de residents espanyols que treballen al Principat

(aquests "socialistes" a l'andorrana no paren de "xivar" i vendre el país a fora)

Anònim ha dit...

RODA DE PREMSA DEL PS
Casals critica la quantitat de publicitat estàtica al carrer

(fa molts anys que critiquen i critiquen, només s'ha de veure com funciona la gestió comunal del PS a les Cases Comunes on mal-manen, a Encamp adjudicacions de marketing directes a la Ronchera, esposa d'un conseller general del ps, a Andorra la Vella multes a cada passa i estructures metaliques milionaries i un ònsil que es triplica el salari...)

Anònim ha dit...

Pitavola, lingüísticament correcte

(que es reconeixin els "andorranismes" es digne de felicitar!!!)

Anònim ha dit...

No deixa de ser curios que el director de la oficina d'innovació empresarial, digui que els empresaris han d'aprendre a caure i aixecar-se, un home que esta enxufat i cobra cada fi de mes faci o no faci, ara ja queda confirmat que tal oficina a part d'organitzar un sopar per "empresaris" que valia 2.000 € el cobert no SERVEIX per res més.

Anònim ha dit...

anda que les declaracions del oscar ribas a cal fernandez son massa!, diu que la gent estem només pendents del metro aeri, JAJAJAA, (no hi creu ningú); i que Andorra es deluirá absorvida per paisos veins, si no s'adapta a Europa no sap si per França, Espanya o Catalunya, si no saps calla millor osca ribas, que ja xoxejes massa!!!!

Anònim ha dit...

El Conseller del PS Francesc Casals molt criticar al Comú d'Escaldes-Engordany per la publicitat, al menys tal comú te una bona gestió general, cosa que el Comú d'Encamp TOT ho adjudica a l'empresa de publicitat de la Montserrat Ronchera, esposa d'un Conseller General del PS; d'això el Casals no obra ni boca, naturalment qui parla es qui més te que callar!!!

Anònim ha dit...

cert Escaldenc, hi estic d'acord amb tu, i més el Casals que te el sindrome Bartumeu, "quiero y no puedooo"

Anònim ha dit...

jo a la llista que hi vegi al pere moles o el tavi font no la votaré sigui del color que sigui.

Anònim ha dit...

estic amb tu 8:35 AM , amb lo bona persona qeu es el Sr. Moles pare i lo ruc que arriba a ser el conseeler fill, no sap ni parlar, i del tavi font sobren comentaris

Anònim ha dit...

No us perdeu l'article del Eusebi Nomen, a la Tribuna del Diari d'Andorra!!!

Com de costum, i amb la excusa de que "no poden respondre als opinadors" el Govern no tindra collons de contestarli.

Anònim ha dit...

Linkeu aqui per disfrutar del article del Eusebi Nomen.

Bona lectura!


http://www.diariandorra.ad/noticies/view.php?ID=2291

Anònim ha dit...

jo del Eusebi Nomen guardo tots els articles, estic pensant fer un bloc i penjar-los tots si ell no ho fa

Anònim ha dit...

El Francesc Casals va criticar al Toni Martí, per tapar les cagades del Bartu comparant la gestió del Sr. Mora amb la del Martí.
Tant dolent es el Bartu com el Casals.
Penosos tots dos.

Anònim ha dit...

Tamarros,
Tampoc cal que hos passeu al Bloc del PCA, alla només hi escriu 1 persona.


(continua la "campanya" anonima de desprestigi)

Anònim ha dit...

'DICCIONARI DE L'INSTITUT D'ESTUDIS CATALANS'
35 andorranismes nous, a la segona edició del 'DIEC'
La majoria dels termes havien estat proposats per l'Àrea de Política Lingüística
Paraules com ara 'aute', 'cap de casa', 'comú' o 'consòrcia', noves incorporacions

(Enhorabona a tal iniciativa, amb el pas que anem si no es fan coses d'aquestes desapareixerem)

Anònim ha dit...

MEMÒRIA D'ACTIVITATS DE L'ORGANISME
L'OIE vol que es creï una xarxa d'inversors per afavorir el sector

(Un vividor que cobra cada dia 25 sense fotre ni cop es permet el luxe de declarar animalades que no se les creu ni ell, ni en te ni puta idea)

Anònim ha dit...

Robert reconeix que els deu primers mesos de l'organisme han estat "molt bons"

(Si clar, per ell que porta cobrant cada mes sense fotre ni cop)

Anònim ha dit...

ECONOMIA DELS PADRINS

L'USdA critica "les pensions de tercer món" dels jubilats

(Felicitar al USA per aquest fet, els nostres jubilats han de tenir un premi digne al que els hi devem)

Anònim ha dit...

ASSEMBLEA GENERAL DE LA UNIÓ PRO TURISME D'ESCALDES-ENGORDANY
L'oficina de turisme rep 34.564 usuaris

(si tots han demanat la guia de restaurants que només surten 11, vaja negoci que ha fet el Puigdellivol)

Anònim ha dit...

SUCCESSOS

La policia italiana troba sis milions de la màfia en un compte d’Andorra

(M'agrada quan els bancs andorrans i les unitats anti-blanqueig "destaquen" la trasparencia dels bancs andorrans)

Anònim ha dit...

Segons ha transcendit recentment, en un compte bancari andorrà hi hauria dipositats els sis milions d’euros esmentats, procedents, presumptament, de l’activitat delictiva de la xarxa desarticulada pels carabinieri. Així ho han assegurat fonts oficials italianes recollides per la policia d’aquell país.

Anònim ha dit...

Andorra la Vella

El cònsol preveu un creixement de la població de 24.000 a 60.000 habitants i construir de “manera racional”

(S'estan venen el país)

Anònim ha dit...

el que adjunta els retalls dels diaris, amb els comentaris; del Tomàs Pascual no enganxes res?; se us veu el plumero!, ja era hora que li fotés canya al Comú d'Escaldes

-----------------------------------
Bon Dia
Calidae mostra el desacord amb la gestió de publicitat d’Escaldes

Els comerciants de l’avinguda Carlemany van mostrar ahir la seva disconformitat amb la política seguida per la corporació d’adjudicar els drets d’explotació dels rètols publicitaris a una empresa de fora del Principat. Així ho va manifestar el president en funcions de Calidae, Tomàs Pasqual, que, després de parlar amb una desena de comerciants, va comunicar a aquest mitjà la disconformitat de botiguers i publicistes, els quals no troben adient haver d’anar a parlar amb una empresa cada cop que es vulgui posar un anunci als carrers de la parròquia escaldenca.

A banda d’aquest fet, el president de Calidae també va mostrar el malestar col·lectiu pel total de 140 cares que l’empresa VSA, la guanyadora del concurs internacional, instal·larà els propers mesos, i que són una distracció per als conductors.

un excÉs de publicitat

Més enllà de les associacions de comerciants de la parròquia, el cap de l’oposició es va unir ahir a les paraules que dies enrere va pronunciar el secretari general del PS, Francesc Casals, respecte a aquesta política de col·locació de rètols publicitaris.

Josep Maria Beal va trobar una "exageració el nombre d’elements" que la corporació pretén instal·lar als carrers de la parròquia, i va argumentar que uns ingressos anuals de 120.000 euros no justifiquen el fet "d’omplir el poble de publicitat". "Resulta molt exagerat i la justificació del Comú resulta molt fluixa", va comentar Beal, que va apuntar també que si aquestes mesures es fan pel fet que el Comú d’Escaldes té grans despeses, potser la corporació hauria de plantejar reduir la xifra d’algunes partides pressupostàries, com per exemple, en matèria de comunicació, un altre dels fets que ja va denunciar dilluns passat el secretari general del Partit Socialdemòcrata.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

hola, quan pengeu l'acta d'ahir nit?, serà interessant

Anònim ha dit...

Hola Dolors, la te el Tomàs, la enviará per penjar avui o demà, igual després que la premsa

Anònim ha dit...

Estic mirant l'historic dels comentaris dels posts del PCA i no estan malament:

Post Presentació PCA = 579.- (molts exportats d'altres blocs)
1a Acta = 102.-
2a Acta = 155.-
3a Acta = 136.-
4a Acta = 102.-
5a Acta = 128.-
6a Acta = 156.-
7a Acta = 124.- (sense tancar)
8a Acta = "pendent publicació"

Anònim ha dit...

vull felicitar el PCA per la seva tasca sincera i directa que està duent a terme amb aquest projecte. Espero que ben aviat sigueu una força política constituida i que els ciutadans poguem escoltar allò que TOTS pensem i que només vosaltres us atreviu a dir.
Segur que nosaltres el poble farem la resta i Déu dirà. Com va dir un avantpassat meu : "...non nobis domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam..."

Anònim ha dit...

Hola Jean 9:55 PM , gràcies per el teu comentari, quedar constituits com a partit politic será molt aviat una realitat.
Tal i com dius sempre diem el que pensem i sense cap por, en defensa de tots nosaltres, el teu suport ens ajuda molt.

Anònim ha dit...

Hola, m'he enterat que teniu a les mans un informe que heu fet sobre els fons de gestió de la C.A.S.S. , si el treiessiu a la llum, farieu un gran favor a la societat.

Anònim ha dit...

comentaris com el Jean animen moltissim.

Anònim ha dit...

nanit, m'han dit que la propera reunió per després de setmana santa