dimarts, 10 de juliol del 2007

15) Acta de la reunió del projecte UNP

Data: 3 juliol 2007
Hora entrada: 21h00
Hora sortida: 01h15
Duració: 4 hores i quart
Lloc: Hotel Eureka (Escaldes-Engordany)
(Principat d’Andorra)
(entre els assistents hi havia: Tomàs Pascual Casabosch, Àngels Ramirez Molina, Mateu Torrente Alberich, Andreu Cachafeiro Vidal..)

Ordre del dia:

1) Lectura i aprovació del Acta anterior.
2) Sotmetre a votació els esborranys de logos del Partit que han fet uns dissenyadors.
3) Revisar els documents de Govern de Resolució de reserva del nom i el Certificat per acabar les gestions per constituir el Partit Polític a la Notaria.
4) Sotmetre a votació la compra del nom del domini per la pàgina Web i l´E-mail.
5) Exposar que tothom aporti idees de com haurà de ser la nostra pàgina Web.
6) Exposar la creació d’un altre bloc de discussió o fòrum obert, per aplicar a la futura pàgina Web del Partit.
7) Revisar l’actualització del llistat de Simpatitzants.
8) Revisar els darrers punts del programa Polític.

Resultats:

1) Queda aprovada l’acta anterior.
2) Els logos anomenats 5 i 10 son els elegits per a que el dissenyador els treballi i en faci un.
3) Aquesta setmana es portaran els documents del nom reservat a la nostra advocada per a efectuar el següent pas d’anar a la Notaria.
4) Aquesta setmana es comprarà el nom de domini (www.unionacionaldeprogres.com) i l´E-mail (unp@unionacionaldeprogres.com per a un període renovable de 10 anys -2007-2017-).
5) Els assistents que vulguin presentaran idees i alternatives per al desenvolupament de la pàgina Web.
6) Dins de les alternatives hi estarà el tema del bloc o fòrum contemplat.
7) Es tanca el mes de Juny amb 60 persones inscrites a la UNP.
8) Queden revisats punts socials i econòmics, i a la propera reunió és continuarà revisant el Programa Polític en general.

Plataforma constitutiva UNP
- Unió Nacional de Progrés -
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

211 comentaris:

1 – 200 de 211   Més nou›   El més recent»
Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola,

adjuntem Acta de la reunió sobre el projecte UNP , de data 03/07/2007.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol informació complementaria.

Salutacions cordials,

Plataforma constitutiva UNP
- Unió Nacional de Progrés -
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

Escaldes-Engordany, a 10 juliol 2007

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

S’adjunta l’històric dels comentaris dels Posts del PCA.

Post Presentació PCA = 579.-
1a Acta = 102.-
2a Acta = 155.-
3a Acta = 136.-
4a Acta = 102.-
5a Acta = 128.-
6a Acta = 156.-
7a Acta = 130.-
8a Acta = 210.-
9a Acta = 212.-
10è Acta = 318.-
11a Acta = 287.-
12a Acta = 406.-
13a Acta = 231.-
14a Acta = 507.-

Total comentaris = 3.659.-

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Unió Nacional de Progrés us ha enviat un enllaç a un bloc:

Nou Post: http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com

Bloc: UNP
Missatge: 15) Acta de la reunió del projecte UNP
Enllaç: http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com/2007/07/15-acta-de-la-reuni-del-projecte-unp.html

--
Creat per Blogger
http://www.blogger.com/

Anònim ha dit...

Ja es va pronosticar fa un parell de dies en aquest bloc, en l´anterior post que el STA passaria la pilota del error de les targetes de crèdit a TELEFONICA.
Algú els hi fara arribar a la companyia espanyola els pdf dels diaris amb les habituals falses declaracions del STA desprestigiant a la companyia veina.

Anònim ha dit...

ostres!, que fa el president del Comitè Parroquial MUT del PLA d´Escaldes a una foto amb una reunió amb els Verds???, com no serveixen per res, s´hauran afiliat a una altra formació política??

Anònim ha dit...

Diari d´Andorra
10/7/2007
Correu / Retall

Arran de l´article “Tinc l´autorització”, publicat en data 9/7/2007 al Diari d´Andorra, pàgina 5

Com a ciutadà de la parròquia d´Escaldes-Engordany, parròquia en la qual tinc tant el meu domicili personal com professional, vull denunciar la mala fe política relacionada amb l’article “Tinc l’autorització”, publicat en data 9/7/2007 al Diari d´Andorra, pàgina 5, a iniciativa del Sr. Tomàs Pascual Casabosch, el qual consisteix a donar als fets aparences que no tenen, i a posar en dubte la lleialtat i la integritat dels nostres consellers parroquials i, del Sr. Octavi Font en especial.
Ho repeteixo, com a ciutadà vaig sol•licitar de l´Hble. Comú d´Escaldes-Engordany la possibilitat, contra pagament, d’aparcar-me en unes zones blaves ben precises de la parròquia, cosa que se’m va permetre de la mateixa forma que s’hauria permès a qualsevol altra persona que s’hagués trobat en la meva situació.
La nota que es veu fotografiada és la que vaig escriure del meu puny i lletra i és la que faig servir sempre, posant-la a sobre el meu parabrisa. Ningú més no la fa servir.
Lluny de demostrar cap mena de corrupció, aquesta autorització posa en relleu la voluntat de la nostra parròquia de respondre a les preocupacions de tots i d’inscriure’s en una política de diàleg i de bons usos i costums amb els ciutadans.
Si per fer política hem d’usar qualsevol mitjà, com aquest, no farem avançar el país.

Jordi Marquet Mandicó

Anònim ha dit...

El Jordi Marquet ha quedat com tothom sap el que es, un cacique local aprofitat amb tota regla, ara el Comú no dubtarà en amputar-li la nota com a iniciativa seva.

Anònim ha dit...

Molt bé Jordi Marquet, totalment d’acord amb tu. El problema no és només que l’article sigui de mala fe, el problema és que el Tomàs Pascual és ell mateix de mala fe. Els que sembla que l’envoltin en aquest moments o no ho volen veure o ja s’ho trobaran ben aviat.
Fins ara, tots els que conec, i en conec uns quants i de tots els colors, que han tingut a veure amb aquest personatge folklòric han acabat pensant que esta com un cencerro i normalment l’eviten per no tenir problemes. Jordi, bona sort, t’ha tocat el paranoic pesat del poble. UNP, preneu-ne bona nota del que és capaç aquest pedant.

Ara desprès d’aquest post, si no el borra, sortirà un post dient que li mengi el cony a la meva mare, però no passa res, el anònim infantil seguirà essent el Tomàs Pascual, com sempre, el mateix que s’autofelicita permanentment i anònimament. Temps al temps.

Anònim ha dit...

Perdó m’oblidava: Visca UNP!!!!

Anònim ha dit...

6:36 PM
si el teu coeficient intelectual no et permet entendre que la zona blava la de pagar tothom es el teu problema, perque no truques al Tomàs i li dius tot això en persona???

Anònim ha dit...

6:36 PM, amb que estas "totalment" d´acord amb el Jordi Marquet?; amb que pugui aparcar a la zona blava de sota casa seva GRATIS sense tiket i fetn servir el abonament d´un parking comunal?; ho tots o ningu no creus?, se't nota molt que ets un cobard anonim que parla sense proves i per "escriure" ben amagadet, el Tomàs escriu a la premsa, contestali això que escrius al Diari amb nom i cognoms, pero no t´atreveixes, no diré que la teva mare la "xupi" a ningu, jo mai ho faria pero si diré que si hagués avortat de tu, hagues fet un favor al món en general.

Anònim ha dit...

6:36 PM , tu deus ser com a minim el seu fill, usuari de la mateixa nota segons he llegit al article, o la puteta que es tira pagant de tan en tan, una tal Toñi P____z.....

Anònim ha dit...

amargat frustrat de les 6h36PM, el Tomàs mai ha esborrat ni un comentari del bloc del PCA.

Sobre el que dius de:
"Fins ara, tots els que conec, i en conec uns quants i de tots els colors,"

Tu NO coneixes a ningú, l´unic "color" que esta en contra del Tomàs es el Partit Liberal que amb un parell de tribunes va posar a lloc a més d´un dirigen liberal prepotent.
I els del Comitè Parroquial del PLA escaldenc, una colla de Judes traidors peloteros`, des de allà el Tomàs va dedicar algunes tribunes al mateix Albert Pintat, denunciant els enganys electorals, NINGÚ es va atrevir a contestar als seus arguments.

Anònim ha dit...

9:10 PM , no gastis energia en contestar a aquest subnormal de les 6:36PM; es el troll liberal amagadet que entra amb l´unic objectiu de intentar desprestigiar al Tomàs Pascual; cosa que només s´atreveix a fer per aqui ben amagadet, no crec que sigui el fill del Marquet, més aviat deu ser el kallís o algu del pla, però que més dona saber qui es algú que no dona la jeta!?

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola bona tarda,

Dimarts 17 de juliol a les 21h00, reunió UNP al Hotel Eureka, a Escaldes-Engordany.

Confirmeu l’assistència el més breu possible.

Salutacions cordials,

Plataforma constitutiva UNP
- Unió Nacional de Progrés -
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

Escaldes-Engordany, a 10 de juliol 2007

Anònim ha dit...

Ha dit...

En aquesta vida no et perdonen si deixes de guanyar, i t´odien si guanyes sempre.

JORGE Valdano
Exfutbolista i entrenador argentí

Anònim ha dit...

Lo que "vomita" el personatge folklòric del les 6h36 pm es un signe de que deu ser un habitual del bloc del "tamarrolan...", on el administrador esta de vacances i llàvors les 25 multi-personalitats que surten a "menudo" no hi son, i com tal sala ha quedat deserta doncs han d´intentar escupir i vomitar aqui, sempre des de l´anonimat clar..

Anònim ha dit...

Andorra ha perdut l’equilibri tradicional i l’espai francès l’està ocupant Portugal, amb una realitat inqüestionable: els portuguesos utilitzen el castellà per a les relacions socials, els francesos feien servir el català.

Cap a on va Andorra? Els andorrans esteu disposats a veure com la vostra llengua (i la cultura, de retruc) es va enfonsant? I després, què quedarà?

Aneu obrin bilaterals i rebaixant drets economics i d´accés a la nacionalitat, aneu..

Anònim ha dit...

Tomas, que curt que ets tio, no et prens en serio ni una broma.
Visca l'UNP!!!!

Anònim ha dit...

Je,Je,Je...

Anònim ha dit...

el Sr. Rojo; un altre de fora que ve a donar-nos consells :(

Anònim ha dit...

Ja ho diu clar la presidenta de les Joventuts d'Esquerra Verda (JEV), Jael Pozo, una Andorra "diferent" ; si clar, la dels fumetes i el llibertinatge, aquestos inclòs farien resucitar al Che Guevara i li donarien el passaport

Anònim ha dit...

(Tomas, ets un racista)

Anònim ha dit...

La població va experimentar un increment notable el primer semestre de l’any. El cens comunal registrava el 30 de juny la xifra de 82.392 persones, un miler més que a final del 2006, fet que suposa una pujada de l’1,4%. Una bona part de l’augment és atribuïble a l’arribada de portuguesos, colònia que ha crescut un 3,5%.

(Acabarem molt malament..)

kermit ha dit...

Quan vulgui publicar un post en el vostre blog ja ho fare pero de moment no cal copiar res del que publico en altres blocs.

Gracies per esborrar la copia realitzada !

Anònim ha dit...

Bon dia Kermit de les 9:18 AM , es un problema que hi ha aqui dins, algú aliè a la UNP copia d´altres Blocs alguns comentaris i els enganxa aqui

Anònim ha dit...

Es com el "racista", escriu animalades que no se les creu ni ell i li fot la culpa al Tomàs, està be , aquest bloc fa por a més d´un, es lo unic que la "competencia" s´atreveix a fer, jiji

Anònim ha dit...

La majoria del Blocs es el refugi dels fracassats i gent amb carencies personals i dels cobards, es molt dificil impedir que entrin aquestos energumens, crec que haurieu de posar un filtre, ki no entri amb un cte de Blogger xapat!, res d´anonims..

Anònim ha dit...

Ni us podeu imaginar quin merder hi ha al Comú d´Escaldes.., jijijiji

kermit ha dit...

ramon,

l'administrador del bloc pot esborrar comentaris. Torno insistir, el comentari no l'he fet en aquest bloc i vull que respecteu la meva decisió. Podeu posar un link al lloc que he fet el comentari però no copiar i pegar. Si us plau que l'administrador del bloc l'elimini.

O es que sou un partit de copiar i pegar ?

Anònim ha dit...

Tranquil Kermit, el administrador és diu Tomas Pascual i no et pots esperar res de bo d'aquest personatge.

Anònim ha dit...

benvolgut Kermit,

el teu missatge del 10/7/07 a les 11:42 PM , copiat i esborrat per algú aliè al nostre Bloc i seguint les teves instruccions, ha estat esborrat.

Si ho creus oportú el tornes a escriure tu mateix amb el link que comentes, doncs es interessant.

Salutacions,

Anònim ha dit...

1:13 PM , no et mereixes resposta, pero t´asseguro que l´administrador únic del Bloc no es la persona que menciones i intentes embrutar el seu nom des de el teu amagatall.
Segurament la teva ignorancia, fracassos i carencies personals et deuen fer riure, disfruta, va bé per la salut, encara que la del teu cervell no la podra arreglar.

A tu no se' t saluda,

Anònim ha dit...

1:54 = Tomas, no siguis infantil

Anònim ha dit...

perfecte els mails arriben molt b ,ara ja esteu fitxats.Una abraçada
Jordi

Anònim ha dit...

Demá torna el Toni Marti. je,je,je,je..............
Que mes d'un es prepari.

Anònim ha dit...

De moment he rebut tots els mails...je je ,així em poso al dia!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Perquè sera que es parla de xorrades com un metro aeri, aeroport a andorra, etc, i no s´obra boca de projecte de tren a Andorra..?

Anònim ha dit...

Sr. Rojo és vostè molt divertit. Ha vingut a Andorra provocant una moguda impressionant (deu policies escorts per vostè solet). Ens diu coses òbvies (hem de buscar el consens per les lleis importants). Perquè no intenta buscar el consens a casa seva (ZP versus Rajoy)?. És vostè un fantasma? La mama de canto? O bè busca treball d'assessor al paradís de la professió?

Anònim ha dit...

Ei "verdader camioner"!, i el Rojo va estar a Caldea rodejat d´escortes andorrans

Anònim ha dit...

Sou ex-PLAtetics es nota, ja que dale que te pego com denuncia el kermit en el copiar/pegar, els assessors us han ben esnenyat. Sou tots iguals amb altres etiquetes!

Anònim ha dit...

11:27 PM , et convido a una tila..

Anònim ha dit...

El TC reafirma la validesa del decret de la vall del Madriu

(Això es lo que sempre han desitjat els del Comitè del PLA d´Escaldes, per a que el Toni Marti (segons ells), deixi de sortirse´n sempre amb la seva fent el que vol..)

Anònim ha dit...

El Butlleti PAPERS del PS d´aquest mes va molt buit..

Anònim ha dit...

Honorables del Comú d'Escaldes Engordany (amb els qui compta el Toni Marti per les proximes eleccions) quant penseu dimitir del PLA. Perque es molt facil anar amb el Toni Marti de cap de llista com a independent. Tothom porta vots pero no oblideu que el qui arratra es el Toni Marti.
Els honorables a que faig referencia són: Meritxell Sangra-Trini Marin-Pere Moles.

Anònim ha dit...

Lo que el TC avalaria l´actitud del Govern sobre la Vall del Madriu era una "mort anunciada".. , ja es van ocupar prou els Liberals de "comprar" com de costum a la in-justicia andorrana per a que així fos.. :(

Anònim ha dit...

La dimissió en Bloc dels de RD d´Encamp potser es la fí de tal grup?

Anònim ha dit...

Diu que l'única solució per a la Llei d'inversions estrangeres és eliminar-la

(Chapeau!)

Anònim ha dit...

El Minoves diu que li preocupa la rotació de personal de fora, si no haguessin permés que els andorrans i residents de sempre marxin, degut als abusos del lloguer i compra, tindriem una societat justa, integrada...

Anònim ha dit...

NO us perdeu la Tribuna del Tomàs Pascual al Jordi Marquet!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Sr. ROJO!; vuelva al seu poble a donar consells, gràcies!!!

Anònim ha dit...

El JAZZ "torna" a Escaldes; de fet no hagués tingut de desapareixer, va ser una iniciativa de la excònsol Lydia Magallon la qual va portar en marxa fins al darrer (literal) dia del seu mandat

Anònim ha dit...

"Cal andorrana per matrimoni de convivència"..

(Aquest es un sms al BONDIA d´ahir, no entenc com no els hi xapen el mitjà, entre insults, amenaçes i això..)

Anònim ha dit...

Aqui a la casa, alguns "electes" i "altres", estan acollonits esperant l´arribada d´Irlanda del Cònsol, jiji

Anònim ha dit...

Al 11:01 AM
Tu tambe vigila funcionari. Et paguen per treballar i no per enviar missatges. Pensa que tot se sap i si el Consol se'n assabenta preparet.

Anònim ha dit...

Eps "verdader camioner" del 11/7/07 9:15 PM ; desplaçat amb el camió a la Casa Comuna escaldenca i recull la runa Liberal d´independents-liberals i emportatel´s ben lluny que son material NO_Recicable.

Anònim ha dit...

Pont de la Tosca, fes de copilot del camioner i quant hagueu carregat us tireu tots per un barranc.

Anònim ha dit...

-----------------------------------
Diari d´Andorra 12-07-2007
Correu:

Carta oberta al Sr. Jordi Marquet Mandicó, ciutadà privilegiat de la parròquia d´Escaldes-Engordany

En resposta al seu ridícul article del Diari d´Andorra de data 10/7/2007, on vostè confessa ser la persona que de pròpia mà va escriure la nota privilegiada de poder estacionar en zona blava de forma gratuïta.
La meva iniciativa a l’article té lloc per persones que estaven ja fartes de llegir la seva nota al vehicle. Em vaig desplaçar per comprovar-ho per mi mateix, ho vaig veure i així ho vaig publicar. Realment no em creia que un expresident de la Cambra de Comerç actués d’aquesta manera, però malauradament era cert.
Vostè escriu que va sol•licitar al comú d´Escaldes-Engordany d’aparcar gratuïtament en zones blaves. Per molt precises que siguin no té el dret de fer-ho, discrepo sobre que a qualsevol persona se li hauria permès.
El repto a fer la prova. Jo tinc una plaça d’aparcament llogada a les Teulades, i com visc a l’avinguda Carlemany sol•licito que amb el meu rebut de pàrking se’m deixi aparcar a les zones blaves de l’avinguda Consell de la Terra. Si em diuen que sí, ja saben què han de fer la resta de ciutadans escaldencs.
Entenc que certs membres del comú escaldenc l’hagin pressionat per lliurar-los a ells de la irresponsabilitat de tal favoritisme, però no cal que els raspatlli l’esquena fins al punt d’acusar-me de voler posar en dubte la lleialtat i la integritat. L’únic que vostè ha aconseguit amb aquesta confessió, ja que jo a vostè no l’havia mencionat, és avalar el contingut de la meva anterior Tribuna.
El que vostè anomena “autorització” és la seva paraula contra la del comú, i no demostra, de cap manera, cap voluntat per part del comú de res. L’ únic que s’ha demostrat és que vostè ha volgut aprofitar-se de la zona blava destinada a la lliure rotació de vehicles com a còmode pàrking davant de la porta de casa seva.
Si ara el comú, segons vostè diu, respon regalant espais de zones blaves i podent envair els passos de vianants a alguns propietaris de locals comercials, i saltant-se el reglament circulatori per a alguns, això queda molt lluny del que vostè anomena política de diàleg, allò dels bons usos i costums queda molt bé per crear una línia més a la seva carta, però no té cap significat de convivència i justícia social.
I sobre el fet d’haver faltat al respecte als més dels seixanta integrants del projecte de la UNP, és ja el toc ridícul final i realitat injustificada a la seva carta.
Per cert, senyor Marquet, gràcies per haver-se declarat responsable sobre l’escriptura de la seva nota al vehicle, això ajudarà a contribuir que s’aturi persones que no fan avançar el país amb el seu caciquisme.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

Ja m´ho imaginava, el Tomàs Pascual ha contestat al Jordi Marquet amb una extensa carta, deixant-lo completament per terra amb evidencies; a qui se li ocurreix???
Aviam Jordi Marquet!; escriure a la premsa al Tomàs Pascual no és fàcil; això es ficar-se en "caça major", no tens ni el nivell ni la munició adequada!!
L´unica possibilitat que et pots plantejar es escriure aqui i insultar-lo anonimament com fa un, aixi sereu dos, però fer més per intentar tumbar-lo ja es impossible!
Jordi Marquet Mandicó; Continua tallant pernil i cobran-lo 10 vegades més del que val, perquè per molts calés que tinguis, el teu nivell cerebral ja ha quedat més que en evidencia davant de tota la opinió pública.

Anònim ha dit...

jordi marquet!, torna a mencionar al Tomàs Pascual al Diari vinga porfa..!, que la propera carta seva te que ser ja la REOSTIA!!!

Anònim ha dit...

Ag. Lem Carlemany a Ag. Lem Engordany = Novetats???
Sms filtrat per Orella Global

Anònim ha dit...

3:00 PM , si aquestos tios caciqs amb pasta heredada, no PAGUEN assessors, son incapaços de publicar cap cosa amb una miquetaa de cara i ulls..

Anònim ha dit...

Aquest matí he llegit la carta del Tomàs al Diari dirigida al MARQUÈS Jordi Marquet, a les 6h30am amb uns companys, es de pm

Anònim ha dit...

Vigileu els de la UNP, si mai torneu a Ca´l Forest a fer reunions, ja sabeu que el propietari es el Marquet, k no us posin algun bixo raro dins el menjar, o us posen un troç de os d'un ratolí com va passar fa pocs anys a MC Donals dins hamburguesa
Que fareu?

Anònim ha dit...

Tranquila Dolors, ja que el Jordi Marquet Mandicó, propietari entre altres de Ca´l Forest, va aprofitar la seva pelotera, cinica i mentidera cacique-carteta per atacar a la UNP, ningú de nosaltres trepitjará mai més el Forest :)

Anònim ha dit...

Jo aniré al comú escaldenc a demanar el mateix privilegi k el marquet, per explicar com reaccionen. Això podria tenir un efecte tipus Rosa Parks!

Anònim ha dit...

He rèbut aquest sms al mòvil = "No et perdis la carta publicada al Diari al Jordi Marquet, te l´he enviada en pdf!"

Això sí que es marketing, jaja

Anònim ha dit...

Home Charlye, huaras de portar un Pernil i una mica de caviar!!!!!!!

Anònim ha dit...

Escaldes esta revolucionada. El PLAtètics ja han explotat els exPLAtetics del PCA-UNP, ratllen el futurs ex-PLATetics independents, els que es queden al partit i fins i tot els del GIL. A partir de Meritxell pot ser folkloric, podriem fins i tot assistir a 4 o 5 llistes a les comunals si afegim l'alternativa i els verds. Despres d'obtenir l'independencia les bordes d'andorra estan revolucionades.

Anònim ha dit...

Jordi Marquet Mandicó vota a Canillo?

Anònim ha dit...

Per fer mes bulto torneu a penjar comentaris 2 o 3 vegades que els autors han demanat d'esborar. Això es per sembla molta mes gent de la que sou, tot i la dimissió del comite d'encamp RD us supera amb nombre i amb qualitat.

Anònim ha dit...

6:20 PM , segurament deus ser tu mateix el que posa aqui un comentari d´un altre Bloc per fer creure el que dius, sempre despres de fer-ho aparareixes en menys de 15 minuts, saps que?; ves a la merda!

Anònim ha dit...

6:13 PM , jo crec que a Escaldes, ho pots consultar a les llistes electorals de la Web del Cònsol.., ai !, del Comú, ostia si no funciona la llista!!

Anònim ha dit...

Una forta salutació des de aqui al Jaume Cabot, que ara mateix està al Comapedrosa!!

Anònim ha dit...

Al Jordi Marquet el seu pare el va desheredar per ruc, tot va anar a la germana excepte dos garatxos

Anònim ha dit...

Agencia LEM informa.

L´Hble. Cònsol d'Escaldes-Engordany Sr. Antoni Martí Petit, ja ha arribat a la Parròquia escaldenca.
El primer que ha fet i abans de desfer la seva maleta verda es supervisar les faroles de l'avinguda Carlemany, amb l’assessorament de la Sra. Montse Alonso.

Salutacions,

Eva
Agencia LEM
-Learning Emerite Merchandising-

Anònim ha dit...

8:04 PM , tens raó, la germana del Jordi Marquet es un coco de dona, esta casada i amb crios a USA.

El pare Marquet (en pau descansi) era un home de paraula, quan et donava la mà, el tracte anava a missa.

El Hotel Comerç de Canillo el te la seva "ama de llaves" de tota la vida en uso-fructo, i quan la dona mori, l´hotel també l'heredará la germana Marquet.

Tan bona persona que era el pare i que ruc i caciq que li ha sortit el fill talla-pernils.

Anònim ha dit...

jo flipo, aqui us entereu de tot!

Anònim ha dit...

80.000 € per al ACU?, a part dels ingressos de quotes que ja tenen, no deixen de ser una empresa privada.
Aquest Sarmiento s´ho ha muntat de pm!

Anònim ha dit...

6:22pm no ets mes ruc per que no t'entrenes, quan la cagueu ja feu com els liberals es culpa de qui o denuncia.

Anònim ha dit...

Tomàs!!
Ets un puto CRACK. El Jordi Marquet ha fet el ridícul i l´hi has donat una tremenda i trista lliçó. No te ni idea de com parar el cop xk està de merda fins el cul. "Quin capullo!!! " ja ho pots dir , depart de Jordi.
Qualsevol novetat ja saps......sempre tinc ganetes de riure.
Cuidat
Jordi

Anònim ha dit...

ya tenim resposta al Tomas del sr. Jordi Marquet.
Al diari d'Andorra.

Anònim ha dit...

independent diu:
L'article publicat avui del Sr. Jordi Marquet es tota una lliço de com s'ha de contestar un article tant poc ortodox com diu ell mateix. Aqui amb aquest bloc la gent te una facilitat d'insultar i dir lrs coses que es massa. Per mi es un acte de poca valentia. Les persones parlant s'entenen, i les coses es diuen a la cara, no per aixo has de perdre amistats i tanpoc que la gent hagafi represalies en contra teu. Per la gran majoria que escriu en aquest bloc apreneu de com se contesta un article, com ha fet el Sr. Marquet.

Anònim ha dit...

9:10 AM , l'article del Marquet demostra una vegada més el poc cervell que aquest individu te, a sobres diu que el comú no el va autoritzar a posar la nota al cotxe, llegeix la nota seva on diu clarament que el comú ´'havia autoritzat, a sobres de xuleta i caciq i liant es un embustero, torna a quedar en evidencia.
Suposo que el Tomàs el tornara a deixar i fer deixar per terra a la resposta.

Anònim ha dit...

El problema de la immigracio no es que la quota sigui o no elevada, es que si no haguessin permés que els andorrans i residents de tota la vida marxessin per culpa del abus del lloguer i la venda, aqui tindriem una societat molt estable, mentres no els interessi adonar-se d'això, la cosa arribara al limit insostenible.

Anònim ha dit...

Independent a 10:07
El Sr. Marquet en el seu escrit reconeix que l'ha cagat. Que voleu que faci mes. Hem consta que tambè s'ha dirigit al Comú.
Referent al Sr. Tomas Pascual,com no canviï la manera de fer s'esta sucarriman a poc a poc ell mateix.Ara no hem contesteu que dir les veritats esta mal fet. Peró hi han maneres i maneres.

Anònim ha dit...

He sentit per els passadissos de la tercera planta del edifici Plaza, que l'estudi economic de la CASS que diu que presentara el Bartumeu de PS, esta inspirat amb el que han copiat del dels economistes de la UNP.

Anònim ha dit...

Demanen dos anys per la noia que va agafar 405 euros del Govern, i la lladre dels vellets esta al carrer amb una fiança de la mateixa pasta que va robar, vaja in-justicia andorrana, a aquella Batllia algu hauria de fer el favor social i humà de posar-hi una bomba

Anònim ha dit...

l'STA continua amb la seva postura habitual d'atribuir els seus errors a la companyia TELEFONICA, sort que els pdf del sta ja estan de camí al director de l'empresa espanyola per a que ho sapiguin

Anònim ha dit...

10:11 AM , tens raó, lo de posar un minim salarial per ajudar al mercat laboral interior es una perdua de temps més tipica liberal, no els hi ha interessat regular els lloguers i els salaris i encara volen escanyar al poble i destrossar al pais portant gent de fora

Anònim ha dit...

10:14 AM si el Jordi Marquet Mandicó l'ha cagat doncs que deixi ja de fer el ridicul.
Clar que s'ha dirigit al comú, ha rebre una bronca impressionant per fer el fantasma amb una nota que posava en evidencia el tràfic d'influencies del conseller comunal tavi Font.

El Sr. Tomàs Pascual que te que canviar?; dir les veritats a la premsa?, qui s'està sucarriman son els demés, prefereixo al Tomàs Pascual que no pas als qui abusen i callen sempre per anar fent mal i al seu rollo.

Cert, hi han maneres i maneres.

Anònim ha dit...

Tomàs; vigila que m'han dit que et volen posar un paquet de droga al cotxe o la moto i encromar-te el marron per "acabar" amb tu..

Anònim ha dit...

Independent a Joan 10:37 AM
Mira, temps al temps i et donaras compte de qui es el Pascual. Un bon consell. VIGILA.....
Referent a les maneres de fer la meva pregunta es?
De tota aquesta historia del Jordi Marquet, hem fa l'efecte que tot ve promogut per al Sr. Mateu Torrente que tè interessos en aquella zona. Si es així perque no surt el Sr. Mateu Torrente personalment? Té por del Sr. Marquet? Les coses no s'han de dir a la cara dels interessats? O ha de ser el Sr. Tomas Pascual que dongui la cara per tothom? Us penseu que tothom pot fer politica?

Anònim ha dit...

10:44 AM , que el posin, que el posin..

Anònim ha dit...

10:45 AM = TROll Liberal anti-Pascual, tirat de la plaça del poble i morat tio!

Anònim ha dit...

Independent a 11:09 AM
Ets un mal educat. No fare cap mes comentari de lo que penso de tu, peró dir-te que la mort no es desitja a ningu. Espero que tu i la teva familia tingueu sort i que per molts anys no us passi res. Jo sere un anti Pascual, com d'altres seran anti Antoni Marti o bé anti el que sigui pero s'ha de respectar totes les opinions. Repeteix, ets un mal educat.

Anònim ha dit...

El tio que des d'avui escriu en nom d'independent no sembla pas tonto. Lo que diu majoritariament té rao. L'insult es una arma a no utilitzar es de cobards.

Anònim ha dit...

11:34 AM , una cosa es opinar obertament, l'altra estar per aqui intentant desacreditar sense proves, el Pascual al menys signa tot el que escriu, tu ni t'atreveixes a dir-li a ell totes les animalades que no te les creus ni tu.
Sobre lo de que la mort no es desitja a ningú estic d'acord.

Anònim ha dit...

heu vist l'article-xorrada del Jordi Marquet al Pascual?, es contradiu a cada linia i sobretot amb el seu propi article anterior, a part de ruc es un mentider, va dir qeu el comú li va autoritzar a aparcar gratis, avui demana disculpes obertes al conseller Octavi Font per haver dit això que era "picaresca", es impressionant com s'ha desacreditat ell sol aquest home.
Continua tallant pernil Jordi Marquet, que segur que tapes els forats del teu negoci amb lo que cobres por ahi de lloguers, perque el teu coeficient intelectual no va lligat amb la pasta que vas heretar.

Anònim ha dit...

Independent a 12:32AM
Menys mal que has reconegut lo de la mort. Aixo de desacreditar i dir animalades no se si hem superes. Veig que tu tambe t'aixoplugues sota l'anonimat.

Anònim ha dit...

12:35 PM , quines ganes tinc de llegir la propera resposta que deu estar treballant el Tomàs contra el caciq-embustero del Jordi Marquet!!!, riurem molt!!!, per cert, ni dubteu que tenia permis del Tavi Font per passejar-se amb la noteta al cotxe de no pagar a les zones blaves

Anònim ha dit...

12:41 PM , soc el de les 12:32, ha estat el meu comentari, jo no soc "l'independent"

Anònim ha dit...

Anònim dijo...
Tomàs Pascual, deixa de ser mal educat i mediocre, faràs un favor al país.

Anònim ha dit...

que forttttttt, he llegit ara la resposta del Marquet al Tomàs!; el Jordi Marquet aquest encara ha quedat pitjor ara que abans!!!, de poc li serveixen els calers!!!, es ben cert lo de que els diners no fan la felicitat!!

Anònim ha dit...

El Tomàs es un campiò!, No el tumbarà precisament un Marquet

Anònim ha dit...

Com esta el tema de la Notaria????, tinc ganes de veure com la plataforma es constitueix en Partit Polític

Anònim ha dit...

L'independent diu:
Val mes el dit petit del Sr. Marquet que tot el Tomas Pascual. Que el Tomas Pascual es un campió, de que?.................

Anònim ha dit...

Lo que ha fet el Jordi Marquet i amb les seves cartetes contradictories del Diari a la mà, es per dur-lo al Tribunal de Corts juntament amb el Comú d'Escaldes

Anònim ha dit...

2:25 PM , tu si que no vals res, repeteixo, llançat al buit de la plaça del poble d'Andorra, faras un favor social i humà COBARD!

Anònim ha dit...

A 2:27 PM
Com a minim et masturbes pensant amb el Pascual.ja,ja,ja,ja,

Anònim ha dit...

2:31 PM , no, sempre ho faig amb l'ajuda de la teva mare i li foto tota la llet a la boca..

Anònim ha dit...

Boness, estic de vacances; al Diari Digital no surt la carta del jordi marquet, algú la podria penjar aqui al Bloc porfi..?, merxi

Anònim ha dit...

3:09 PM , tema "contesta" Marquet, pag 4 del diari

Anònim ha dit...

3:09 PM , no et perds res, es una penosa "marketada" , que ha deixat ben retratat al Jordi Marquet

Anònim ha dit...

El que més m'ha cridat l'atenció de la baixada de pantalons del Sr. Marquet es lo de "demano perdò al Octavi Font", vaja contradiccció amb la primera carta on deia que tenia permis del Comú..

Anònim ha dit...

El personal tecnic i administratiu reclama a la ministreta perdedora i a dit Meritxell Mateu , que respecti els canals per fomentar el dialeg..

Poc a poc us anireu adonan de que aquesta tipa ha de ser també acomiadada del executiu amb forma urgent; temps al temps..

Anònim ha dit...

Mireu bé la foto de la costitucio de l'assemble de Africand, apreciareu a la Jael Pozo dels Verds i el seu marit negret (amb respecte), al Alex Armengol del PPLLAA i als seus eritreus, obligats a fer tal acte..

Anònim ha dit...

Mentres en nom del Madriu parli la mala persona del Joan Ambatlle, poc avançaran

Anònim ha dit...

A 2:45 PM:
Ostres jo faig el mateix amb la teva, pero la guarra se la traga i despres hemllepa l'ano. Hum quin gust................
Ja no et contestare mes fill de puta.

Anònim ha dit...

És també fals que aparqui per sobre dels passos de vianants i que el meu fill actuï de la mateixa manera.

(La propera tribuna del Tomàs Pascual anira avalada amb una fotografia del vehicle del Sr. Marquet DAMUNT del pas de vianants.

Anònim ha dit...

Diari d´Andorra
13/7/2007
Correu

Resposta a Tomàs Pascual

Primer de tot, crec que el to de l’article publicat en data d’ahir no és el correcte. Per la meva part em guardaré molt usar el mateix to. Tampoc no hauria contestat, altra vegada, si no fos per efectuar les degudes correccions a les acusacions proferides sobre l’actuació de les autoritats comunals.
És ben evident que ni el Sr. Octavi Font ni l’honorable comú d’Escaldes-Engordany em van autoritzar a aparcar a la zona blava que es troba davant del meu domicili. Haurien creat, així, un precedent que s’hauria pogut estendre al conjunt dels ciutadans.
És també fals que aparqui per sobre dels passos de vianants i que el meu fill actuï de la mateixa manera.
Si vaig utilitzar aquest procediment, poc ortodox, ho reconec, va ser una qüestió pràctica.
En efecte, no disposo de cap aparcament pròxim. Em va semblar que, utilitzant aquesta fórmula, una mica picaresca, no perjudicaria ningú, resoldria parcialment el problema i m’evitaria, si més no, de pagar algunes sancions.
La cosa no té cap més transcendència, i si vostè abans de prendre la ploma m’hagués consultat l’hi hauria explicat tot.
S’hauria estalviat aquests atacs que, a part de desproporcionats, són passats de to, tot per una qüestió tan banal com aquesta.
Ara em toca disculpar-me públicament envers l’honorable Sr. Octavi Font per haver utilitzat el seu nom en la meva nota manuscrita.
De privilegis no en tinc cap, com tothom pago multes de circulació i d’aparcament pel cas de no respectar el codi de circulació. L’únic privilegi que tinc és el de cuidar de casa meva i procurar viure i deixar viure.
És ben veritat que parlant la gent s’entén, i que utilitzant la mala fe s’obté, invariablement, el resultat contrari al desitjat. No li faltava raó al Josep Pla quan deia: “Pobles petits, dimonis grans!”

Jordi Marquet Mandicó

Anònim ha dit...

Quina impressió de país se'n porten els immigrants, els turistes, el president del senat espanyol, els coprínceps i altres amb l'assumpte Marquet? El pitjor són les impresentables excuses que ha donat.
Em recorda a l'afer de la dona de l'ex-barbut ex-cap de govern, que per ser vos qui sou, li perdonaven les sancions que a altres els hi cobraven amb rebombori i publicitat.

Nota: la meva signatura no consta de les meves inicials. R.I.P. vol dir "Requiescant in Pace", Andorra.

Anònim ha dit...

El problema del Jordi Marquet es que es fa vell i xoxeja..

Anònim ha dit...

jo cap a les 7 i mitja de la tarda he vist al Pascual passejant per la plaça coprinceps tranquilament

Anònim ha dit...

Anònim dijo...
Au va Marquet tio, que et coneixem tots...

Anònim ha dit...

A veure, sr. albert pintat; el teu amic i soci empresarial sr. Lara de Vueling i Planeta, va declarar quan va venir a Andorra a fer el fantasma amb lo del premi literari que si feia falta finançaria l'aeroport de la seva butxaca no?, EMBUSTEROS/FANTASMAS!!

Anònim ha dit...

Si el Govern volgués realment que els llocs de treball siguin ocupats per andorrans i residents estables, no haguessin permés l'especulació immobiliaria, pero com s'han enriquit perque son ells mateixos la gran majoria d'especuladors, començant per el Pintat compra-atics, son uns mentiders caciqs bocazas!!

Anònim ha dit...

El albert Pintat només gestiona el país per als seus propis interessos i beneficis del seu banc Crèdit Andorrà i els seus socis estrangers, i ens vol despistar fent que ens emprenyem amb estafes com el 2020

Anònim ha dit...

El comentari anterior de les 11:06 AM queda avalat amb aquestes declaracions d'avui mateix del Pintat a mitjans de comunicació:

"Això és una clara manifestació d'ignorància fiscal, perquè no es pot fer un règim fiscal en funció d'unes circumstàncies que a una empresa li vagin bé o malament.
el Gabinet liberal està a favor d'obrir el mercat..."

i en hi ha més....

Anònim ha dit...

El Govern demana moderar la velocitat per frenar la pol·lució

(Albert Pintat, la seva senyora, filla i resta de familia, moderin vostes la velocitat quan circulen per el carril bus amb inmutitat, JETAS, CARADURES!!)

Anònim ha dit...

El cap de Govern va titllar de “sistema bananer” la proposta del PS per gravar les plusvàlues obtingudes en la compravenda d’accions i les va qualificar de “manifestacions d’ignorància fiscal

(Aquest comentari del Cap sonat del in-Govern Liberal, també avala el comentari de les 11:06 AM, i demostra que tal llei afecta als interessos de Crèdit Andorrà i la resta dels seus amiguets bancaris, llàvors clar, tots som uns "ignorants" i estem "enfadats"..)

Anònim ha dit...

Hola que tal?
Andorra ya no es el que era!!!!

Aquest mati al arival al meu comerç m'he adonat que la furgoneta que tinc per trevallar, que estaba aparcada al costat del meu comerç, no hi era.
Resulta que ahir al vespre,(per un descuid meu) la vaig deixar aparcada amb les claus posades. Generaltment sempre la tanco, l'unic dia que no ho faig, me la roben.
Normalment per la Av. Miquel Mateu, circulen molts pocs vianants, i menys de nit.
Ya es mala sort, que dels pocs que hi circulen un fos un lladre.
M'hen recordo de avans cuan la gent no tans sols deixava les claus al pany del cotxe i les finestres obertes, sino inclus les claus al pany de la porta de casa.
Ya he anat a posar la denuncia a la policia, pero si algun ciutada de bona fe, que crec que encara en hi ha, la veu, que ho notifiqui a la policia.
Molt agrait.
El vehicle es una FIAT DOBLO de color blau fosc AND F-6826.
De nou Gracies.

Anònim ha dit...

l'Albert Pintat es un "señorito andaluz" a l'andorrana, amb tot el perill que això implica.
El seu partit l'ha aturat en lo de les inversions estrengeres, pero els seus interessos empresarials i dels bancs faran que ho faci aprovar i torni a les andades amb un altre discurs, temps al temps..

Anònim ha dit...

Heu vist la foto del Diari d'Andorra al fill del criminal ministret xuleta Puigdellivol pujant al refugi del Comapedrosa amb la seva pinta d'espantapajaros i el cap que li arriba a terra de la fatiga???, al pic segur que no arriba si no es amb helicopter, jaja, no li agafara un patatus al fill de la gran puta!!!

Anònim ha dit...

1:53 PM , encara més bona es la foto del Pintat devant el refugi muntanyenc amb una xina mongola fent la gilipolles amb la cara com ell, fan bona parelleta..

Anònim ha dit...

2:05 PM , igual te una filla secreta, com l'ex-Cap

Anònim ha dit...

Lo de la filla secreta del ex-cap jo ja fa anys que ho vaig sentir, sembla ser que està vivint a Bcn

Anònim ha dit...

Ei Marquet, continua tallant pernil i para de fer el ridicul a la premsa, que ara hi ha turistes i deixes el nivell dels andorrans per terra

Anònim ha dit...

Avui a la Plaça Coprinceps s'ha aturat una comitiva de Boda, com es tipic, han posat una traca, han tirat les copes d'esquenes a terra i han marxat sense recollir els vidres.
Un ciutadà ha avisat a circulació i per radio han demanat un brigada de neteja que NO ha vingut, al cap d'una hora i mitja un crio d'uns dos anys s'ha tallat la mà.
Excelent "gestió comunal" independent-liberal¿?

Anònim ha dit...

Tomàs, perquè no has denunciat a la parella que és casava? Que extrany!!!

Anònim ha dit...

Xavi P ; para ja de fer el payaso!

Anònim ha dit...

quina decepció, ja s'ho trobaran :(

Anònim ha dit...

Relacions franco andorranes?, si cada vegada en hi han menys..

Anònim ha dit...

ENTREVISTA
Nuno de Bessa : "Ens agradaria tenir més ensenyança en portuguès"

(Quedeu-vos el país sencer i els andorrans marxem, es lo unic que falta, en certa manera ja arribara)

Anònim ha dit...

El codi penal tipificarà el rentat de diner de casos de corrupció

(Ja poden començar per tancar tots els bancs andorrans)

Anònim ha dit...

POLÍTICA

Bartumeu afirma que el cap de Govern ha insultat el PS


(Es de les poques coses que ha fet be el Cap de Govern en tota la seva legislatura)

Anònim ha dit...

"No estem vinculats a cap entitat bancària..."

(MENTIDER!; ets un manat de BPA -Banca Privada d'Andorra- !!!!!

Anònim ha dit...

6:59 PM tens raó, i el Albert Pintat del Crèdit Andorrà

Anònim ha dit...

REACCIONS SOCIALDEMÒCRATES

Bartumeu creu que Pintat "és qui ha permès ingerències"
• Destaca que "contradiu el que ha dit públicament i a mi personalment"


(El que dius tu Bartumeu, també es contradiu amb el que executes d'advocat de BPA en contra dels pobres!)

Anònim ha dit...

ENTREVISTA
Jaume Serra : "No hem sabut explicar bé alguns temes a la població"

(No es que no ho sabeu explicar, es que no teniu ni idea de res, ni us interessa tampoc!)

Anònim ha dit...

POLÍTICA LINGÜÍSTICA

Minoves es reunirà a la tardor amb els empresaris

(Amb els empresaris liberals, i cap més!)

Anònim ha dit...

ECONOMIA

El Govern valora fixar una tarifa per accelerar la distribució del correu

(Correus Esp i Fr van venir fa anys a fer un favor, va ser rendible i s'hi van quedar, ara toca uns Correus Andorrans i no alimentar-los més a ells, sempre es porten el personal de fora)

Anònim ha dit...

TERRORISME

Bin Laden reapareix en un vídeo per lloar els que s’immolen per cometre atemptats

(Ell No s'immolara no el desgraciat!!)

Anònim ha dit...

No us perdeu la Tribuna d'un tal Francesc Auferil al BONDIA i al Més Andorra, cantant 4 veritats del STA

Anònim ha dit...

Revisió final..¿?

Anònim ha dit...

Compteu amb mi a la trobada d'avui a les 19h30

Anònim ha dit...

La sobirania tan preuada per alguns i per algunes coses, hauria de ser una raó suficient per instaurar uns "Correus Andorrans". A Espanya i a França ja se´ls hi ha escapat de les mans i pagarem properament per un servei que tampoc es donarà eficientment. Si el tracte que van fer fa mitja dècada no el volen i (o) no el poden acatar, que "pleguin veles". Li vull recordar al Sr. Ministre Puigdellívol les seves tribunes a favor d'uns "Correus Andorrans" quan ell no era ni Ministre ni liberal. Haurà canviat d'idea? o be no vol "abarcar" una competència que ara no és seva?

Anònim ha dit...

Esmena:
on diu "mitja dècada" ha de dir "mitg segle" (perdó)

Anònim ha dit...

El Comú informa:
Homenatge Tete Montoliu. Des d'avui fins al divendres, cada tarda a la plaça Coprínceps a les 19h, JAZZ al carrer. Concerts gratuits. No hi falteu.

Anònim ha dit...

Mireu l'entrevista al conseller general liberal Jaume Serra

Una de les mentides a destacar es que va neixer a Escaldes.

En primer lloc es adoptat, no passa res per això!, però va nèixer a Barcelona, que tampoc passa res, només faltaria.

Ara, si una persona es capaç d'amagar on ha nascut per temes ocults que ens podem esperar?, TOT menys veritat i transparencia.

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola bona tarda,

Dimarts 17 de juliol a les 21h00, reunió UNP al Hotel Eureka, a Escaldes-Engordany.

Confirmeu l’assistència el més breu possible.

Salutacions cordials,

Plataforma constitutiva UNP
- Unió Nacional de Progrés -
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

Escaldes-Engordany, a 16 de juliol 2007

Anònim ha dit...

Confirmo

Anònim ha dit...

sociata sense enllaç,

El Butlletí PaperS del Ps es tant buit de contingut, com la majoria dels militants.

Anònim ha dit...

Vertader camioner,

Jo sóc l' únic i el millor, a mes tinc el vist i plau del Bartumeu i el Casals.

Anònim ha dit...

Vertader camioner,

Jo sóc l' únic i el millor, a mes tinc el vist i plau del Bartumeu i el Casals.

Anònim ha dit...

dos vegades??

Anònim ha dit...

Ei STA!!, que no funcioni mai el in-servei penos de minimissatges a la vostra Web també es culpa de TELEFONICA espanyola??????

Anònim ha dit...

Això de que el ministre Riberaygua hagi traslladat el seu despatx a la caserna de Bombers i es faci filmar per la Tv tot el que fa es més un comportament d'intent de cosmetica liberal que no pas ganes de treballar seriosament.

Anònim ha dit...

SINDICATURA
Entra a tràmit la modificació del Codi Penal sobre blanqueig de capital

(Que comencin a xapar els bancs..)

Anònim ha dit...

POLÍTICA

El comitè encampadà de CDA descarta un pacte amb els liberals per a les comunals

(El pacte ja el vau fer des de els consell general al no dissoldre el parlament, assegurances Cosan, Espot ambaixador, el seu fill sera Batlle d'aqui a poc, etc etc..)

Anònim ha dit...

A veures i prenem tots consciencia d'això:

http://www.diariandorra.ad/contraportada/

Anònim ha dit...

PROMOCIÓ TURÍSTICA
Andorra 2020 escolta l'opinió d'experts en atraccions

"fer veure" que "escolten" es la tactica per intentar justificar tal animalada

Anònim ha dit...

Oposició majoritària que es deixi de castigar el consum de droga

(segur que no tenen fills..)

Anònim ha dit...

9:16 AM , o son drogates..

Anònim ha dit...

Com de costum el in-servei de minimissatges del STA NO funciona, diran també que es culpa de TELEFONICA???

Anònim ha dit...

11:25 AM , funciona una vegada al dia, ho tenen programat així, per obligar a enviarlos per el mvl i PAGAR, cara-dures!

Anònim ha dit...

Del assumpte Jordi Marquet, hi ha un testimoni que va sentir com el in-conseller Tavi Font li donava permís per auto-ferse la nota al cotxe per no pagar les zones blaves

Anònim ha dit...

11:25 AM , aquell email que jo vaig enviar al STA dient-lis que no funcionava, ni van contestar, i ja fa 15 dies, el segon una setmana, tampoc han contestat, realment penso com tu en lo del STA

Anònim ha dit...

2:00 PM , serà culpa de telefonica espanyola?, jajajajaja

Anònim ha dit...

estava repasant el bloc i la majoria de comentaris son molt interessants..
Llàstima del que insulta i intenta desacreditar a una persona que està fent molt socialment i m'emocionen els seus articles i la seva valentia..

Anònim ha dit...

Alexander Beening, director de R+D de l'STA. No serà portugués o andorrà de Canillo ?

Anònim ha dit...

Aquests del Més Andorra no se a que esperen a tancar el "mitjà", posar un titular destacat de que l'habitatge ocupa la preocupació dels ciutadans es ja el voler emplenar qualsevol espai amb algo tan i tan evident!

Anònim ha dit...

El Beal del PS d'Escaldes te tota la raó del món en quant diu que el cònsol Toni Marti aprofita la "reactivació" de la pat alta per electoralisme gratuit, pero ell es el primer que te a callar, doncs a canvi de que el seu fill cobri dels "liberals_independents" temes urbanistics a Caldea NO ha fet RES en tota la seva "oposició Comunal..

Anònim ha dit...

Sociata, i que n'has de dir del bus parroquial GRATUIT fins al març a Andorra la Vella. Aixo no es electoralisme????

Anònim ha dit...

Felicitar al Miquel Calsina Gordi per el seu article "Pactes electorals" al Bon Dia!!

Anònim ha dit...

Hola 4:51 PM ; en un anterior post ja vaig escriure el comentari que tothom diu per el carrer, es una altra mena d'electoralisme socialista; a més demostren el poc cervell que tenen, ja que es veu lo plumero de ben lluny

Anònim ha dit...

"Fa tres anys i mig que estan al Comú i ara se'ls encén la llumeta"

Anònim ha dit...

"Govern i oposició: Pq no poseu classificació salarial a tothom, no només imigració! Jo cobro el mateix q 1 dona d neteja i al meu treball exigeix: 4 idiomes, comptabilitat, facturació, redactar documents, coneixements d marketing, etc... I això q treballo en 1 comú! Quina vergonya d pais!

Anònim ha dit...

Corre per els passadissos de Casa Comuna, que el departament de Comunicació i algun que altre "assessor" a nomina porten dies estructurant una resposta a la carta oberta del Tomàs Pascual desvelant els comportaments de cert conseller de circulació, entre altres coses.
No se’n en surten!

Anònim ha dit...

No m'extranya, les cartes del Tommy Pascual van a foros internacionals, entreu aqui.., en hi han uns quants:

Fotos, Links, Videos, Noticies i Blogs relacionats amb Andorra

http://buscasitios.com/index.php/World/Catal%C3%A0/Regional/Andorra/Escaldes-Engordany/

http://es.worldwidirectory.com/Europa/Andorra/Escaldes.Engordany/Arte/Literatura/

Pascualcasabosch.blogspot.com
Tomàs Pascual Casabosch. Una majoria de votants del poble d’Escaldes-Engordany són en espera de veure quin moviment definitiu ... amics comentàvem amb molta il·lusió que Andorra sigui la seu del premi de literatura ...

http://es.worldwidirectory.com/Europa/Andorra/Escaldes.Engordany/Ocio/Entretenimiento/Humor/

Pascualcasabosch.blogspot.com
Tomàs Pascual Casabosch. ... molt perillós que una autoritat distribueixi a tort i a dret privilegis en funció del seu humor i ... Una majoria de votants del poble d’Escaldes-Engordany són en espera de veure quin moviment ...

Anònim ha dit...

Cap a la reunió!!!

Anònim ha dit...

jata!

Anònim ha dit...

Els politics diuen estar preocupats per la perdua de 300 treballadors a la construccio. Com la majoria de constructors son ells mateixos (electes de Govern i Comuns) han escanyat la mamella fins l'ultim moment.
El que realment sortira i ja esta sortin car al país es la perdua de centenars d'andorrans i residents que estan emigrant a marxes forçades.

Anònim ha dit...

ESCALDES-ENGORDANY

El comú engega un procés participatiu per reactivar la part alta de la parròquia
Martí confia que el Govern hi contribueixi econòmicament, ja que el projecte s’identifica amb l’Agència 2020

(Ara el Comú escaldenc es COMPLICE de la estafa del andorrra 2020, a part de no tenir capacitat de buscar accions per si mateixos)

Anònim ha dit...

ENTREVISTA, ANTONI MARTÍ

“És hora de seure, deixar-nos d’històries i mirar d’aconseguir un consens nacional”
El polític escaldenc afirma que “si el que persegueix el PLA són simplement les sigles farà una llista” i ell marxarà a casa

(Seure i "deixar-se" d'histories", despres de quasi 4 anys desperteu ara, a més tot es de boques; apa aneu aneu aneu cap a casa, si us plau marxeu a casa sí!!!)

Anònim ha dit...

–Si gent que voldria que anés amb vostè posen com a condició que accepti un logo en un lloc de la candidatura... què farà?
–“Jo em presentaré com a independent. Si veiem que hi ha una persona que pot aportar moltíssim, jo no condicionaré la seva ideologia política. Però que sàpiga que aquí es fa una llista independent, que està fora de les instruccions dirigistes dels diferents partits polítics establerts a Andorra en aquests moments.”

(Sr. Martí, vostè igual s'ha mirat els estatuts i els decalegs politics dels altres partits?, o no li interessa?, estar a fora de les instruccions dirigistes No està contemplat a cap partit polític, pero clar, vostè tindra 12 persones per obligació, si pogués en tindria només 4 i controlats)

Anònim ha dit...

–“Miri, fem una extrapolació. Nosaltres hem fet un pla d’urbanisme amb consens real amb l’oposició.

(I tan Sr. Toni Marti!, si si clar, regalant a dit diners a cert arquitecte i al fill del Beal de l'oposició..)

Anònim ha dit...

Jo sóc cònsol d’Escaldes-Engordany per 21 vots.

(Al desembre ni per 1, GRÀCIES a Deu!!)

Anònim ha dit...

Hola companys/es, penso que la reunió d'ahir anava envoltada de molt bon rotllo i companyerisme, no existeix excusa possible ni res negatiu a comentar, a veure si al seu temps els que venen puntualment venen més. I ha explicar tot el projecte als 4 vents!!!

Anònim ha dit...

Toni
Titella
Tuc
Teva
Tomba

«El més antic ‹Més antic   1 – 200 de 211   Més nou› El més recent»