dijous, 8 de febrer del 2007

03) Acta de la reunió del projecte PCA

Data: 06 febrer 2007
Hora entrada: 22h00
Hora sortida: 01:30
Lloc: Seu Social dels Verds d’Andorra
Andorra la Vella
(Principat d’Andorra)
Assistents: 9 persones (3 dones i 6 homes)
(-entre les nou persones hi havia: Tomàs Pascual Casabosch, Maria Dolsa Farró, Àngels Ramírez, Eduard Ripoll Sort, Mateu Torrente Alberich, Joan Massanas Armengol-)

1) S’exposen varis noms per decidir el futur nom definitiu del partit.
2) És continua treballant amb les 20 iniciatives de l’esborrany de Programa Electoral com:
Socials de: Escoles Bressol, Ludoteques, Espais socials, culturals i esportius, Treballs Socials, Policia, Bombers, Jubilació, Vellesa, Orfa, Viudetat, Discapacitats, el dret fonamental de l’habitatge, Creixement sostenible, Correus Andorrans, Televisió andorrana dinàmica, Associacions, Turisme, Seguretat Ciutadana, Economia, Mobilitat, Educació, Medi Ambient, Historia, Esport, Comerç, Empreses, Motivacions Ciutadanes, Nacionalitat, Electorat, Immigració, Seguretat Social, Protecció de Dades, Constitució Andorrana i Europa.
3) És valora positivament i agraeix la feina realitzada per part dels assistents, i els altres simpatitzants actius del nostre projecte, els quals ja són 32 persones inscrites.
4) S’agraeix al Partit Polític Verds d’Andorra el haver-nos cedit la seva Seu Social per a la reunió.

Ampliació d’alguns aspectes:

-Alguns dels noms proposats a part del provisional son:

PNA –Partit Nacional d’Andorra-
PCPA –Partit dels Ciutadans del Principat d’Andorra-
PPA –Partit del poble Andorrà-
MPA -Moviment del Poble d’Andorra-

-Un simpatitzant economista està col·laborant en l’estudi de la viabilitat dels projectes econòmics i altres costos.

Plataforma constitutiva
PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

136 comentaris:

Anònim ha dit...

Periòdic d'Andorra
8/2/2007

PARTIT DELS CIUTADANS

El PCA estudia tornar-se a batejar com a Partit Nacional
• La formació es torna a reunir a la seu dels Verds i suma 32 persones

M. S.
ESCALDES-ENGORDANY

Els impulsors del Partit dels Ciutadans (PCA) van començar a analitzar dimarts al vespre, en el transcurs d'una reunió que van celebrar a la seu dels Verds, els possibles noms definitius de la formació. Els quatre noms que de moment tenen damunt de la taula són Partit Nacional (PNA), Partit dels Ciutadans del Principat (PCPA), Partit del Poble An-
dorrà (PPA) i Moviment del Poble Andorrà (MPA). Així mateix, els membres del nou partit van encarregar a un economista un estudi de viabilitat dels projectes en els quals treballen, segons van informar ahir a través d'un comunicat. Pel que fa a la reunió de dimarts, hi van assistir, entre d'altres, Tomàs Pascual, Maria Dolsa, Àngels Ramírez, Eduard Ripoll, Mateu Torrente i Joan Massanas, segons el comunicat, el qual també afirma que ja s'han sumat al projecte 32 persones.
Durant la trobada es van continuar debatent els projectes que formaran el futur programa electoral i que se centren en escoles bressol, ludoteques, espais socials, culturals i esportius, treballs socials, Policia i Bombers, segons el PCA.

Anònim ha dit...

Hola Tomàs, ja sé que avui has parlat amb un company meu de la ràdio per Informatius sobre la proposta que t'hem fet de parlar del que has après de la teva renúncia al PLA, i l'aplicació al PCA; li has dit que no acceptes, però a mi m’agradaria entrevistar-te per al programa que reprenem dilluns. Si estàs disposat a venir digues-m’ho i llavors ja quedaríem amb el dia i l’hora. Gràcies!

Anònim ha dit...

sempre que enviem les invitacions d'entrada de nou post al blog, s'escriuen aqui coses que haurien de ser via email

Anònim ha dit...

Tomàs,
No m'acaba d'agradar això de "el possible canvi de nom al partit", jo crec que no s'ha de canviar, no sé, jo no sóc gaire bona en això dels noms però pensa-ho i diga m'ho.
Rosa

Anònim ha dit...

Coses rares?, he rebut al email:

"Hola, t'agrairem que llegeixis aquest projecte, escriguis obertament la teva opinió al bloc, i si t'interessa venir a les reunions per parlar, ens enviïs un E-mail a: pca_ciutadans@hotmail.com"

Anònim ha dit...

Lo que el Solanelles li va fer al Pascual ja va demostrar quina mena de "periodista" es el prepotent aquest, que a casa seva no es res i te de venir a Andorra a fer periodisme tipus revista HOLA!
De totes formes te una "amigueta" a la Batllia que li dona informacions dubtoses, tal institució pressionará a la policia perque parin contra ell, però al menys ja ha quedat clar quina mena de mal personatge es i el controlaran des de la ombra fins que els pesquin als dos i aixi cauran.
Ho volen disfressar de atemptat contra la llibertat d'expressió, pero no som tontos els lectors.

Anònim ha dit...

BOPA Número 18 any 14, Andorra la Vella, 6 de març del 2002

Antoni Armengol Aleix, director
general de la Caixa Andorrana de
Seguretat Social, resol publicar el deute en concepte de cotitzacions dels seus treballadors assalariats que presenta el senyor Eduard Ripoll Sort en qualitat de responsable dels negocis Distribucions Ripoll i Serveis Ecològics Ripoll, decla-
rants a la CASS
amb els números 913.942U i 915.021N.
Segons els fitxers d’aquesta entitat, el
declarant Serveis Ecològics Ripoll pre-
senta un deute d’un import estimatiu de
quatre-cents vint-i-un amb noranta-un
euros (421,91) resultant dels fulls
mensuals de cotització no presentats i no
pagats dels mesos de desembre del 2000,
gener, juliol i agost del 2001.
No disposant de cap full de cotització,
la CASS ha procedit a calcular el deute en base a l’últim full de cotització presentat pel seu responsable del mes de
novembre del 2000 i de juny del 2001.
També el senyor Eduard Ripoll Sort,
gerent de Distrucions Ripoll, va ser
condemnat per sentència laboral al
pagament d’una indemnització a la se-
nyora M. Carme Gomez Martinez quin
import a declarar a la
CASS ascendeix a
sis-cents quatre euros (604) més els
salaris derivats de la seva relació laboral instada el mes d’agost de 1997 fins al novembre de 1997, d’un import a
cotitzar total de sis-cents quaranta-nou
amb noranta-nou euros (649,99).
En l’impossibilitat de poder notificar el deute al senyor Eduard Ripoll Sort, ens hem vist en l’obligació, d’acord amb
l’article 47 del Codi de l’Administració, de publicar les cotitzacions que adeuta
aquest declarant requerint-lo de
presentar els fulls reclamats i de fer
efectiu el seu pagament.
En cas contrari, els Serveis de la Caixa
Andorrana de Seguretat Social
procediran a demanar l’execució forçosa
d’aquest deute prop de la Batllia
d’Andorra
Contra aquesta decisió es pot
interposar recurs davant la Comissió
Contenciosa en el termini de tretze dies
d’acord amb l’article 19 del Reglament
Contenciós de Seguretat Social i 92 i
concordants de la Llei de la Jurisdicció
Administrativa i Fiscal.
En tot cas la interposició d’aquest
recurs no suspendrà l’execució judicial
d’aquest deute.
Andorra la Vella, vint-i-cinc de febrer
del 2002
Antoni Armengol Aleix
Director general

Anònim ha dit...

Avís
Vist l'Article 59 de la Llei de bases de l'ordenament tributari, el Comú de la
Massana, mitjançant l'acord adoptat per la seva Junta de Govern en la sessió
celebrada el dia 4 d'octubre del 2006, notifica als obligats tributaris de l' impost
de propietat 2004, inquilinat 2003 i 2004, taxes, tributs i serveis 2004 i 2005,
comerç i indústria 2004 i 2005, consum aigua del 3r trimestre 2003 fins al 2n
trimestre del 2005, guals 2005, que figuren en la relació que segueix

Any-Tipus Ingres 2004 CTTS CTTS-Taxes Tributs i Serveis
Ripoll Sort, Eduard 83,96 euros

Any-Tipus Ingres 2005 CTTS CTTS-Taxes Tributs i Serveis
Ripoll Sort, Eduard 90,00 euros

Cosa que es fa pública per a coneixement general.
Dijous, 5 d'octubre del 2006
El cònsol major
Josep Ma. Camp

Anònim ha dit...

Periodistes, ara ja sou el simpatitzant número 33 del PCA. Enhorabona !

Anònim ha dit...

Qui va fer la web de Tallers Mateu del Mateu Torrente ? Empresa Activa.

De qui és Empresa Activa? Del Tomàs Pascual Casabosch.

Així funciona el PCA, amb els clients del Big Flannagan.

Anònim ha dit...

això de posar dades de la getn del bopa es ridicul, de fet ho podriem esborrar i no val ni la pena, tothom ha pogut passar una mala situació, el problema del BOPA es que no surten les coses com a liquidades un cop solventades, i tal ft es una putada, però tot lo que siguin diners, no es important.
La pena es no poder veure les dades del qui fa això..

Anònim ha dit...

es la unica estrategia que tenen els cobards; -enganxar miseries del bopa, que si blig flanagan, que si pascualet, que si riure's des de l'amagatall...

Anònim ha dit...

l'altre dia que si el BOPA era basura, avui que si son miseries. Per gent que vol fer un partit politic trobo que teniu un concepte extrany del Butlleti Oficial. Sou potser dels que volen que no se sapiga rés, que tot s'amagui sobretot quan no us convé, que s'escolti als periodistes...uns fatxes vaja!!!!

Anònim ha dit...

7:10 PM , el que vull dir es que el bopa esta atentant contra la protecció de dades de les persones, i no surt si algo esta liquidat, no es normal, cada u sap lo que ha pogut passar a casa seva, i fer això es ser un miserable, res més.

Anònim ha dit...

pobret, no paga les cotitzacions de la cass i el condemnen a pagar indemnitzacions a empleats. pobret no paga les taxes comunals. Encara plorare amb les miseries del Ripoll, pobret pobret.

Anònim ha dit...

PSOE=PS=Chavez=Evo=Fidel

Sempre els mateixos mafiosos corruptes. L'esquerra no pot oferrir res millor enlloc.

Visca el PPA. Visca Pascual.

Anònim ha dit...

El problema no es el mateix. El Miquel Calsina, com el Tomas Pascual en el seu moment, no s'enfronta a cap retallada de la seva llibertat d'expressio. Son lliures tots dos de dir el que volen, i el PS o el PLA son lliures de d'expulsar-los del partit si consideren que amb el que diuen no compleixen les regles del partit. Un partit no es un pais. Ara es pot discutir que si les regles son aixi o aixa, no les coneixo aixi que no entrare en aquesta discussio.

Anònim ha dit...

Ja que els diaris no tenen el valor de publicar aquesta carta, el millor seria anar-la passant per correu electrònic a tots els coneguts, especificant que cap diari la volguda publicar i penjar-la a tots els blogs que es pugui (del PCA, del PS, del PLA i de dels personals que tinguin a veure amb el Andorra). Això sempre que hi hagi permís del seu autor.

Anònim ha dit...

Nois/es; la setmana del 19 una altra reunio m han comentat

Anònim ha dit...

Referent al cas del Toni Solanelles, ara aquest incompetent fara servir el cas per tornar a carregar contra el que no li agradi, pero tot el pais ja el coneix, es un periodista sense escrupols i la majoria de publicacions que fa son mentides, no informa, desvirtua, lia, enganya..
Els qui anaven a per ell s han precipitat degut a les ganes, pero aviat caura de ple..

Anònim ha dit...

els sous dels consellers del comu d escaldes

Pel que fa a Escaldes, també els dos cònsols s’han professionalitzat, amb un sou de prop de 3.600 euros, i també el conseller Octavi Font, que cobra més de 2.000 euros. La resta de consellers de la majoria reben uns 1.400 euros i els de l’oposició, 1.000.

Anònim ha dit...

Aixi era cert el comentari de que el conseller tavi font cobrava mil euros extres per ser amiguet del consol toni marti.

Anònim ha dit...

Esta tot podrit, a veure si sou una veritable alternativa al canvi, ja no se on anirem a parar amb els governants d'ara..

Anònim ha dit...

Seria interessant sentir la opinio del Pascual sobre el cas del Toni Solanelles; crec que mes d'un es sorprendria, jeje

Anònim ha dit...

esteu igual de "morts" que el Tamarro.

Anònim ha dit...

que una empresa barcelonina faci les enquestes als ciutadans d Escaldes es vergonyos, demostra que el toni marti es igual de impresentable que la resta de liberals

Anònim ha dit...

els del cda s,estan posant nerviosos i ja se,ls hi nota mes son plumero, quanta rao tenia el Pascual amb el seu darrer article

Anònim ha dit...

Sembla que darrerament entre les prohibicions del PS, la retirada dels PCA's, les punxades telefoniques, i el cda buscant la cadireta, ningu s'atreveix a entrar

Anònim ha dit...

Des de que els d'Escaldes han canviat a aquest Bloc, hi ha poc moviment pero a millor, han cessat mes els insults

Anònim ha dit...

Jo encara m'estic rient del ridicul que ha fet la Marsoleta amb el cas del Mora, encara denunciara al Batlle i el fara afusellar, apa tia; ves a Estrasburg i aixi es tornara a fotre un tip de riure de tu

Anònim ha dit...

Al final el Juame Cabot tenia rao sobre el tema dels correus de STA, a veure si le torneu els seus ordinadors, que ja se us ha vist de lluny, anim Sr Cabot

Anònim ha dit...

Hi ha l'esperanca que els Verds s'aliin amb el PCA?, al menys les dues opcions poden fotre fora a la merdositat que hi ha ara, i sols no crec!

Anònim ha dit...

Els del PCA s'aliaran o no, amb qui el integrista Tomàs Pascual els hi digui

Anònim ha dit...

Al Albert Roig del Bondia se li ha escapat a la tele de si a algu de dins la batllia esta cometen un delicte, se li punxi a ella el telefon, veig que el comentari en aquest bloc de fa dies de que el incompetent Solanelletes del Diari te una amant secreta a dins de la Batllia, que li xiva TOT; es cert..

Anònim ha dit...

Aquests del Diari no paren de plorar i exagerar, quan el Solanelles MENTEIX i intenta tumbar a qui no li cau be ningu diu res

Anònim ha dit...

Aquest josep maria bautista no para de plorar, i la veritat es que el que li ha passat, independentment que no li desitjo, sho ha guanyat a pols, el foten fora de les empreses perque nomes te el cap a la seva associacio, cridar molt i pencar poc.

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola companys/es,

podriem fer la propera reunio del PCA el dimarts 27 febrer a les 22h..

Tema del dia: Recta final del esborrany del Programa Electoral..

Aneu confirma'n assistencia i aixi concretarem el lloc..

Salutacions cordials,

Plataforma constitutiva
PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

Anònim ha dit...

Ostres que fort, heu vist al Carles Riba del PLA, a la tele, agafant a un tio per la xaqueta que se li escapava d'una enquesta???

Anònim ha dit...

Ja es diu que PS i PLA son 'mas de lo peor...', pobre poble Andorrà si guanyen alguns d'aquests dos partits, siguin comunals o nacionals, que Deu ens agafi confessats!!!

-----------------------------------
El militant del PS de Sant Julià que va ser cap de llista a la circumscripció territorial per aquesta parròquia en les eleccions del 2005 Miquel Calsina no serà de moment expulsat del partit. El coordinador del comitè, Jordi Lorente, va explicar ahir que l'executiva nacional, després d'analitzar l'expedient que li va trametre sobre els articles i les declaracions públiques de Calsina, al seu entendre, criticant el comitè, ha decidit ajornar qualsevol decisió uns deu dies. D'aquesta manera, va argumentar Lorente, la cúpula nacional podrà interrogar l'afectat i, doncs, tenir les dues versions dels esdeveniments. El coordinador va emfatitzar que la qüestió no és ni de bon tros entre les més urgents que té entre mans el partit i va postular per a una possible solució del conflicte per la via dialogada. És més, Lorente va mostrar-se segur que "tot se solucionarà i la sang no arribarà al riu". La setmana passada, en un comitè amb 11 militants, nou van votar a favor de tramitar l'expedient per a una possible expulsió.

EN PAUSA
De la seva banda, Calsina va refusar fer cap tipus de comentari ja que oficialment no té cap notificació ni tan sols de la decisió del comitè presa la setmana passada. Per aquest motiu l'excap de llista socialdemòcrata va explicar que de moment es mantindrà en "stand-by" en espera de qualsevol comunicació oficial.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

Toni Marti!, com no espavilis i t'envoltis de bona gent; 'lo tienes claro majete'!!!

-----------------------------------
EXECUTIVA DEL PARTIT LIBERAL

El PLA es presentarà a Escaldes encara que sigui contra Martí
• Canturri i Daban afirmen que el partit farà set candidatures comunals

Si el cònsol major d'Escaldes, Antoni Martí, decideix finalment presentar-se a la reelecció amb una llista independent, el PLA, que ara per ara és el seu partit, en presentarà una altra. Els membres de l'executiva nacional Pere Canturri i Jordi Daban van assegurar ahir que la formació es presentarà sota les seves sigles a les set parròquies peti qui peti perquè el partit és la seva prioritat i no pas l'estratègia comunal.
Canturri, que va anunciar que el congrés del partit es farà el 22 de març a Sant Julià de Lòria, va emfatitzar que el partit ja té candidats i que són els cònsols liberals que poden repetir --és a dir, Enric Casadevall a Canillo, Josep Maria Camp a Encamp, Josep Pintat a Sant Julià i Antoni Martí a Escaldes-- i els líders de l'oposició comunal a Andorra la Vella, Pere Cervós, i a Encamp, Jordi Torres, si és que volen repetir. Sobre Ordino, van dir que el comitè serà capaç de trobar un gran relleu a Enric Dolsa. L'objectiu de la formació és aconseguir els set comuns.
BARTUMEU SEMPRE ES QUEIXA Els representants de la cúpula liberal van criticar l'actitud del PS davant l'inici de diligències per part de la Policia sobre l'article de la publicació PaperS i van afirmar que el president del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, Jaume Bartumeu, "quan les coses van malament acusa tothom". En aquest sentit, van demanar respecte per a la Fiscalia i la justícia en general i van afirmar que ells, per exemple, no han criticat la decisió de la Batllia sobre la demanda d'informació de la presidenta del Grup Liberal, Conxita Marsol.
En un pla més positivista, tal com van admetre Canturri i Daban, els polítics liberals es van felicitar per la decisió de l'arquitecte Frank Gheri d'acceptar fer l'edifici dels Arxius Nacionals i de la feina que ha fet el Ministeri d'Afers Exteriors per aconseguir el retorn dels frescos romànics de Santa Coloma.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

ei Tomas Pascual!!!!, que feies avui amb la cupula del PLA sortint de la seu social i anant a la cafeteria del darrera el ACA?????

Anònim ha dit...

Amics Bloggers; Andorra està canvian molt i a marxes forçades, la majoria de les coses les disfrassen com a 'progrés', pero realment, el dia a dia demostra en la realitat que no es tot cert, sobretot en la majoria de casos coherents.
Igual que la natura, al nostre planeta ens esta donant un advertiment i aviat lliço amb el canvi climatic, el dia menys esperat ens passara una dura factura, en la vida social i economica andorrana.

Anònim ha dit...

Que si prens el nom de Tomas Pasqual en va, vindrà el seu "defensor anònim" a dir que si no tens collons, que si a veure si ets valent, etc.

Anònim ha dit...

Llegiu la Tribuna del gandul del josep maria bautista; patetica

LA TRIBUNA

Carta als representants del poble andorrà

Anònim ha dit...

I les declqrqcions del consol caciq toni marti son tela marinera.
Va de xulo i fara EXCLUSIVAMENT el que li mani la fa,ilia Muntanya

PERSPECTIVES DELS COMICIS COMUNALS A ESCALDES

A Martí li sabria greu sortir del PLA però "sempre hi ha la possibilitat de tornar"
• "Quan decideixi què fer ho diré clarament", remarca el cònsol

Anònim ha dit...

El cònsol major d'Escaldes, Antoni Martí, va donar ahir una classe magistral de com marejar la perdiu sense caçar-la.
I és que quan és qüestionat sobre el seu futur polític, Martí no descarta cap opció a excepció, és clar, que no formarà part de cap llista electoral pròxima a la banda socialdemòcrata. A partir d'aquí i negada l'evidència, el cònsol escaldenc va remarcar que encara forma part del Partit Liberal i que li sabria molt greu haver de marxar d'aquesta formació política però en el cas que opti per aquesta via "sempre hi ha la possibilitat de poder tornar", va remarcar. Igualment, Martí també té sobre la taula una altra via, que seria no presentar-se als pròxims comicis electorals i, per tant, anar-se'n a casa. No obstant això, el que sí que té clar Martí és que no es vol precipitar i que decidirà el seu futur properament: "Quan decideixi què fer ho diré clarament".

Anònim ha dit...

Ara, el mes patetic del toni marti i que el deixa en evidencia com a mentider es aixo que especifico a sota, us asseguro que hi ha gent, com el Tomas Pascual que te la cinta, pero la ensenyen a alguns privilegiats i en compta gotes


'D'altra banda, el cònsol d'Escaldes també va lamentar que s'hagi declarat que estava intentant lligar pactes en clau comunal.'

Anònim ha dit...

He vist al sindic a la tele parlant dels papers del PS, el noto trist i fins els collons, encara plegara ????

Anònim ha dit...

JEJE, apa solenalletes, ja veus el que et diuen a la cara el Pintat, el Cabanes, la Batlle i tots els demes, deixa de plorar que lo teu ja fa pudor nano


El ministre d’Interior dóna ple suport al control telefònic dels dos periodistes del Diari

Amplieu• “Les actuacions realitzades pel cos de policia s’han ajustat en tot moment al principi de la legalitat i a l’ordenament jurídic vigent, complint la missió que tenia legalment encomanada i sense incórrer en cap presumpta ...

Pintat assegura que s’han respectat les llibertats i dóna ple suport al ministre d’Interior i a la direcció del cos

Anònim ha dit...

em fan gracia les campanyes de desprestigi i mentides que fan servir els del pla, en contra del Tomas Pascual, el dia 16 escriuen aqui i a altres blogs que estava reunit amb el PLA, i el Tomas esta de viatge fa dies.

Anònim ha dit...

molt bones Srs.

Per la meva part no hi podré assistir, pero us he enviat els meus deures per E-mail... merci.

A reveure,

Marc

Anònim ha dit...

EL PORNO-MINISTRE, ALIAS MIRAPEIX, SEGEIX DESCARADAMENT INSULTANT A LA POBLACIO ANDORRANA

PERIODIC ANDORRA 18/2/2007

EL TITULAR DE LA CARTERA DE PRESIDÈNCIA I FINANCES NEGA QUE LA NOVA IMPOSICIÓ HAGI GENERAT UNA REVOLTA
EL MINISTRE LLIGA LES REACCIONS DEL SECTOR AMB LA MANCA DE CULTURA FISCAL DEL PAÍS

Anònim ha dit...

LA MINISTRA PERDEDORA I ENXUFADETA Meritxell Mateu CONTINUA VIVINT ALS NUVOLS..., a Escaldes segur que no hi viu.

PERIODIC ANDORRA 18/02/2007

SOCIETAT
Amb una pensió de 60 euros i deutes
1. Un home jubilat explica els greus problemes econòmics que té i per què se li ha denegat una ajuda a l'habitatge

Anònim ha dit...

Sempre m'he preguntat perque els temes de la CASS; el Periodic els posa al apartat de politica ?

Anònim ha dit...

Lo de canviar els noms de parroquies ja es massa! semblen estrategies per crear polemiques per despistar al pais en temes de veritable importancia


Diari d'Andorra 18/2/2007
GEOGRAFIA
Els experts proposen canviar el nom de dues parròquies i de diferents pobles
La comissió de toponímia recomana que s’escrigui la Maçana, Escaldes i Engordany o Canòlic sense “h”

Anònim ha dit...

Les enquestes del Diari d'Andorra continuen tan manipulades com la Editorial del Periodic d'Andorra

Anònim ha dit...

Salutacions des de el Marroc!!!

Anònim ha dit...

Què què? Què el Tomàs Pasqual està al Marroc amb la cúpula del PLA i el Toni Martí, prenent algo a la cafeteria de l'ACA (Africa Comença a Andorra)?

Anònim ha dit...

Samuel, entrena i calla que si no tornes aviat el Madrid ens passarà per sobre, collons!

Anònim ha dit...

El Sindic es dels pocs liberals que toquen una miqueta de peus a terra


Diari Andorra 19/02/2007

INSTITUCIONS

Gabriel proposa que els síndics deixin de votar com a consellers des del setembre
Amb aquesta finalitat ha demanat ja un informe jurídic per saber quina és la fórmula que s’ha de fer servir

Anònim ha dit...

7:09 PM , ser liberal no es tocar GENS de peus a terra

Anònim ha dit...

Hola Tomàs
Vas tenir bon viatge? Espero que sí.
Et confirmo la meva assistència per a la propera reunió.
Encara no t'he enviat aquell resum perquè m'han sortit dubtes. És complicat comprometre's en un programa econòmic que després no es pogui cumplir degut a qüestions de pragmàtica política. Em refereixo sobre tot a les
negociacions amb Espanya perquè Andorra deixi de ser considerat paradís fiscal. Això comporta una sèrie de concessions que desconeixo fins a on poden arribar. Per aquest motiu el programa hauria de ser més ambigu.
Records, Carles

Anònim ha dit...

Em demano com sera la segona part de l'entrevista, quin tio més xuleta aquest ministre porno!!!




Periòdic d'Andorra 20/2/2007
ENTREVISTA // Ferran Mirapeix* MINISTRE DE LA PRESIDÈNCIA I DE FINANCES (1a part)

"En aquest país tenim oposició, no existeixen alternatives"
(Gràcies a Deu que hi ha oposició, alternatives es cert que ara mateix no en hi han, però com no s'espavili algu amb el mencionat, ens agafi confessats!!!)

En aquest país a vegades hi ha gent que li agrada alarmar la població però la veritat sempre impera
(La veritat imperarà quan els electors us fotin a fora als Liberals del poder ultra dreta que heu imperat)

--Et dóna la possibilitat de cada dia fer més amics somriu.
(Amics?, si vostè no sap lo que es això, l'unic que li interessa son els interessos de la casa Pintat, per anar xupant, i que les dones es vegion obligades per necessitat a practicar la pornografia!!!)

Anònim ha dit...

anda que el Pintat, antengui el ministre espanyol d'Exteriors, Miguel Ángel Moratinos, amb xaqueta i jersei de coll alt es alucinant, si mireu be la foto, sembla un capellà empenedit

Anònim ha dit...

Bonissim l'article al Periodic del jaume Cabot:

LA TRIBUNA

'Andorragate'
• Explicant vostè que empleats i gent de fora hi tenien accés, l'STA i T-Systems ja ho van dir tot

Anònim ha dit...

L'entrevista al Arasanz esta be, la linea xulesca Liberal, que ja la porten a la sang, pero interessant, lo de la "sang nova" està bé pero cap caciq voldrà acceptar.

Diari d'Andorra 20/2/2007
ENTREVISTA A JOSEP ARASANZ

"Al PLA li cal una altra velocitat, embranzida i saba nova".
El president del PLA de la capital reflexiona sobre la proposta de vot dels residents, els impostos indirectes i la gestió del comú.

Anònim ha dit...

I dale amb el vot dels residents!!!, que els Comuns no son ajuntaments!!!, i cap país del món ho fa!!!, no podem inventar la sopa d'all sent un petit Estat.

Anònim ha dit...

Lo de les escoltes telefoniques està be, ara el Solanelles haurà de vigilar molt amb el que li diuen, diu i PUBLICA..., no hay mal que por bien no venga.

Anònim ha dit...

Fa tot just una setmana, l’ambaixador sahrauí a Argel, Mohamed Yeslem Beissat, va denunciar el contracte de venda d’armament signat entre Espanya i el Marroc.

(Tindrà algo a veure el viatge al Marroc del Pascualet amb això...) aiaiaiai

Anònim ha dit...

El tema del Miquel Calsina veig que esta parat, no tenen raons, legalitat ni nassos d'expulsar-lo.
Anim'm Miquel!!!

Anònim ha dit...

2:00 PM , el PS es pitjor que el PLA, el Bartumeu es deu estar frotant les mans com sempre fa a la televisió i al Consell General, per ansia de poder, veient amb paciencia "obligatoria" com els Liberals s'enfonsen..., però serà per posar als seus, els quals son pitjor!

Anònim ha dit...

Hola PCAISTES!, els vostres amics els del partit dels Verds van tenir gairebé 500 vots a les eleccions nacionals del 2005 dient animalades, com els del PCA toqueu només una miqueta de peus a terra, i tenint en compte l'enfonsament del PLA, i que el PS es domini públic que es pitjor, encara sorprendreu..

Anònim ha dit...

Coneixeu a l'Eusebi Nomen? És un economista molt capacitat que ha escrit articles crítics sobre el projecte Andorra 2020 i l'obertura a les inversions estrangeres. Està dintre de la nostra línia. Crec que hauriem de contactar amb ell. És un home que està molt preocupat pel futur del país.

Anònim ha dit...

3:03 PM , qui no coneix els articles d'aquest savi senyor?; ni tan sols el Govern te el nivell per intentar replicar-li, ni amb tot el seu equip d'enxufats assessors

Anònim ha dit...

el Govern Liberal contestar al Eusebi Nomen???; JAJJAAJA; si l'unic que saben es foterse a xupar del poble i a tractar als qui no combreguen amb ells, d'ignorants, incults i enfadats!!!

Anònim ha dit...

Hola Tomàs: En principi sí que assistiré.
Salutacions.
Lluís

Anònim ha dit...

a mi lo que més m'ha xocat de la entrevista del mirapeix pornografic es lo de que volen que tothom es "guanyi la vida" ; jajajaja

Anònim ha dit...

a mi del pintat i el seu empleat i gosset fidel mirapeix ja no em xoca res

Anònim ha dit...

a mi el que em xoca mes, es que un partit com el CDA que no te cap mena de representació politica, per exemple, a cap parroquia del país, tingui tan poder al Consell General; crec que la legislació electoral no es gens justa ni coherent.

Anònim ha dit...

de cada 4 vots, un es de joves, per si us serveix per alguna cosa ;)

Anònim ha dit...

Hola, ja l'he vist el bloc, esta bé.

Anònim ha dit...

Lo que he hagut de fer per saber entrar aqui dins!!!
Teniu que fer més comunicats...

Anònim ha dit...

Hola com va anar la reuniò? Tots bé?
Jo he estat al dentista i no gaire.

Anònim ha dit...

Hola bona nit,

a mort el pare del Marcos Argüelles, per a qui el coneix-hi, no hi han paraules de suport adequades.

Tomàs.

Anònim ha dit...

Aquests del PLA van començar malament i acabaran malament.

Anònim ha dit...

Tomas, si tingue-sis mols cales que faries? gastartels amb putes o matar al Marc Forne o al Pintat?

Anònim ha dit...

Tomàs, no conec al Marcos pero em vas parlar d'ell fa temps, sap greu!

He rebut la invitació a la reunió de dimarts vinent, demà et truco i et puc dir algo my friend

Anònim ha dit...

Com donin autoritat als urbanos del país, el quadre diari seria el seguent:

Pi piripi pi??? Q coñu significa fodere.
Sanciunadu por manifestaciaos incorrectas. Art.2.1.
Coñu!

Anònim ha dit...

l'article del BONDIA d'ahir del Miquel Calsina es bonissim, no us el perdeu.

Anònim ha dit...

El problema del fitxatge d'un Director executiu per RTVA no és més que un nou episodi d'amiguisme envers la família Osorio. L'Osorio ja ha demostrat abastament tota la incompetència del món, estem d'accord, però el seu exercici de submissió en nom de l'amistat amb Pintat i la manca d'esperit crític de la Nacional quan per exemple en el cas dels controls telefònics, no ens mostra diferents opinions al respecte, fa caure ben baix la direcció i al mateix temps els periodistes que dissenyen i "vesteixen" la noticia. Estan tots pringats amb la síndrome d'Estocolm i ara l'erari públic haurà de suportar un nou sou estrella. A la tele nacional també ens prenen per idiotes! Per sort per Andorra, aquesta disbauxa ja s'acaba. El PLA està cavant la seva pròpia tomba ja fa algún temps i conscientment o no, fa la política de la "terra cremada".
(Un ex-votant de tota la vida del PLA)

Anònim ha dit...

El Pyrénées rep la certificació de qualitat del ACU, otro mamoneo nanos!!!, a qualitat deuen entendre que la majoria de personal va amb banderetes espanyoles i portugueses penjades a la solapa, amb l'ausencia de l'andorrana, imposant amb quin idioma parle el dependent de turno.

Anònim ha dit...

hola, jo votaré a qui defensi les qustodies compartides dels menors de pares separats

Anònim ha dit...

conec una agencia receptiva de turisme que s'esta palntejant tancar aquest any, i a sobres el govern parla de crear una receptiva turistica, això sera nomes per enfonsar a la empresa privada, nomes protegiran als de sempre, la del trifasic i qui continui donant comissions de sota-mà al xulo incompetent del Joan Armengol de Caldea


Periodic Andorra 21-02-2007

RESULTATS D'UNA TEMPORADA ATÍPICA
Els ingressos de Vallnord són el 30% menys dels previstos

Anònim ha dit...

a aquest Ferran Goya nomes li falta signar els seus escrits "encomanats" com a PS
El tio també ralla!!!

Anònim ha dit...

Aquest Govern Hitlerià buscarà la minima excusa per punxar les converses de qui no combregui amb ells, per enterar-se d'altres coses dels afectats, i buscar la amnera de "caçarlos", amb les trampes manipulades per argumentar falsos indicis i proves.


Diari d'Andorra 21-2-2007
INTERIOR

El nou sistema permetrà interceptar les comunicacions que es facin per Internet

Anònim ha dit...

això ja es el colmo de la JETA i el cinisme, el pare enxufadet liberal del Canturri del PLa, "demanant" explicacions!!!


Diari Andorra 21-2-2007

ATAC A LA LLIBERTAT D’INFORMACIÓ

El raonador demana informació al CSJ sobre el cas del control de telèfons

Anònim ha dit...

No us perdeu l'ac udit del Diari d'Andorra d'avui

Anònim ha dit...

11:07 AM , a quin acudit del Diari d'Andorra et refereixes, a la Ermengoteca o les Enquestes setmanals que fa tal mitjà?

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Bona tarda,

Dema dijous 22 febrer a les 19h30, reunió complementaria PCA amb el nostre economista, a Escaldes-Engordany.

L’únic tema a tractar en aquesta reunió complementaria a la del dimarts dia 27 de febrer, son els punts econòmics del nostre esborrany de programa electoral.

Salutacions cordials,

Plataforma constitutiva
PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

Escaldes-Engordany, a 21 febrer 2007

Anònim ha dit...

ok, confirmat, vindré

Anònim ha dit...

ok

envio email confirmant.

Anònim ha dit...

bones compis!!, així m'agrada; confirmacions per el blog, a part dels emails al Partit, així si algú es talla i ho veu aqui, es pot animar, jo indiscutiblement hi vinc.

Anònim ha dit...

hola, tinc una reunió a les 17h, a vegades acabem a les tantes, però segurament si que vindré.
abraçades!

Anònim ha dit...

holaaa, jo si que vindré demà, ja que a la del dimarts 27 no podré assistir-hi, ja us vaig dir que a part de les reunions generals, cada punt era una reunio diferent

Anònim ha dit...

bones, intentaré venir demà, tot depen de l'hora que plegui

Anònim ha dit...

NENGS!, "reunió economica", potser val la pena vindre per demanar uns dinerets..jijijiji

Anònim ha dit...

Això de que "em de ser un exemple de que un Estat pot viure sense imposició directa" queda de puta mare, però el Tomàs Pascual va parlar d’impostos directes, i un integrista com ell no us ho acceptarà, a veure si amb això us adoneu.

Anònim ha dit...

el Tomàs Pascual lo que hauria de fer, es deixar-se de gilipollades del PCA i ara que ha passat tot, tornar amb els Liberals, ell es liberal i ho sap

Anònim ha dit...

6:01 PM , apa, torna tu cap al PLA vinga..

Anònim ha dit...

ja seria hora que treiessiu a la llum el esborrany del programa electoral, aixi la gent opinaria

Anònim ha dit...

aquest tio de la tele que esta amb la Lozano i l'Armengol no paga impostos, que collons parla???

Anònim ha dit...

sobretot tu, Canturri, germans?, jajaja

Anònim ha dit...

veig que el tema està mogudet, jo demà marxo de viatge a València i no podré venir a la reunió d'economia de demà, pero torno diumeunge, a la reunió del dimarts podeu comptar amb mi.

Anònim ha dit...

M'agradaria venir X és l'hora k em porten l meu tio.
Fins kina hora i stareu i on es l reunió?

Anònim ha dit...

Al Osorio no el fotran al carrer, perqué es intim amic amb el Pintat, i l'ha de mantindre a costa de tots sense que foti ni cop, i aixi li foti la pilota als mitjans de comunicació.


Periodic d'Andorra 22-2-2007

Anònim ha dit...

La tribuna d'arquitectura es bona però, a veure si algú destapa els mamoneos del Toni Martí a Escaldes, on li han donat al arquitecte del PLA, el xulo-fantasma del Josep Pubill uns quants millonets per fer-li de prestanoms al gabatxet, i al fill del Beal de l'0posició Escaldenca, una altra part per a que el Papa-Beal estigui ben calladet en temes seriosos.

Periodic d'Andorra 22-2-2007
La tribuna
Andorra, parc temàtic d'arquitectura

Anònim ha dit...

Periòdic d'Andorra 22-2-2007
CANVIS AL REGLAMENT
Els comuns tindran accés al registre d'animals

Sí, normal, ja que el registre de Votants fa temps que l'han perdut

Anònim ha dit...

22/2/07 9:11 AM , es només economia, no sabem el que durara, truca al teu contacte del PCA si pots venir.
La de dimarts durara unes tres hores, com sempre, suposo.

Anònim ha dit...

Canviaria el nom de la Massana i Escaldes com proposen els experts?


El Govern del PLA, segur que es saltara tota la opinió dels andorrans, i si els "experts" els convençen ho canviaran per DECRETO-FRANQUISTA, com de costum i PUNTO!

Anònim ha dit...

Tribuna

Querelles

(No us la perdeu, jo sempre he estat en contra del Castellet, però veient actuacions com del Toni Solanelles, ja tic dubtes...), però crec que el Castellet del GIL, ex del PLA, però enxufat per la Marsol al audiovisual, ja ha perdut tota credibilitat.

Anònim ha dit...

GEOGRAFIA

La comissió de toponímia fixa que la millor forma per al riu Valira és la femenina


(El proper informe dels "experts" sera que tots els andorrans som tontos i potser ens canviaran el logo del passaport)

Anònim ha dit...

Diari Andorra
SANITAT

El PS exigeix al ministeri de Salut que es pronunciï sobre el cas del dentista


(Exigiuli al Bartumeu que li torni al Pascual els 1.000 € que tothom sap i ell va publicar, que li va robar, a traves del seu bufet d'advocats de feines de comuns socialistes!!!)

Anònim ha dit...

ORDINO

El comú destina 45.000 euros a la segona convocatòria d’ajudes al lloguer


(Sí clar, la resta de diners ja esta per subvencionar salaris de ministres perdedors i directors inutils, enxufadets a institucions, i a les adjudicacions liberals directes milionaries mab comissions.

Anònim ha dit...

No us perdeu l'acudit del Diari, VISCA EL PP-PLA!!!

Anònim ha dit...

Vaja com se li veu el plumero al Pintat al 101.5 FM!

El Gabi li ha dit "vostè a vingut amb el discurs molt après"
-Jo ja sabia que 3 assessors porten dies preparant-lo, vaja tela!!!

El Pintat també ha dit: La població es pensa que volem fer un GRAN HERMANO.

Felicitats al Gabi Fernandez!!!

Anònim ha dit...

Gràcies PCA, veig que fa temps que poseu els titulars de les noticies més destacades, amb un comentari; mirar-ho després de sopar dona un punt de vista diferent al vist als mitjans.

Anònim ha dit...

jo també he escoltat al Pintat a Cal Fernandez, i l'han deixat com una merda, s'ha negat a signar un manifest, s'atascava al parlar i un munt de coses més

Anònim ha dit...

Ei ho sento X fins l'hora de la reunió no m'han portat l tio

Anònim ha dit...

Periodic d'Andorra 23-12-2007

CRISI AL PLA D'ORDINO
Enric Dolsa dimiteix com a president del comitè local

(ostia!, ja comença la moguda real Liberal, jajajaja)

Anònim ha dit...

Periodic Andorra 23-2-2007

REACCIONS A LA PROPOSTA DE GABRIEL
El PLA no considera prioritària la reforma del vot del síndic

(El PLA només considera prioritari burlarse dels ciutadans)

Anònim ha dit...

el Diari d'Andorra encara esta plorant amb lo de les trucades, no deuen trobar més noticies.

I el toni solanelletes està molt calladet, fonts fermes m'han assegurat que li han aconsellat no treure noticies polemiques de moment, i li han fotut un toc fort referent a les seves falses i habituals noticies.

Anònim ha dit...

Diari d'Andorra 23-2-2007

ANDORRA LA VELLA

El comú suspèn de les funcions d’agent el president del col·lectiu nacional d’urbans
La junta de govern obre un expedient a Ferran Fernández “per presumpta comissió d’una falta molt greu”
La junta de govern del comú d’Andorra la Vella va decidir


(Per sort no els hi van donar autoritat)

Anònim ha dit...

M'han dit que el Pascual ahir va tenir problemes de càlcul, la reunió d'una hora és va allargar a 5 hores, i que veu tenir de canviar de lloc.

Anònim ha dit...

10:39 AM , senyal que van treballar

Anònim ha dit...

Hola Tomàs: En principi sí que assistiré a la de dimarts.
Salutacions.

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola bona tarda,

adjuntem en un nou Post, l'Acta de la reunió sobre el projecte PCA , de data 22/2/2007.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol informació complementaria.

Salutacions cordials,

Plataforma constitutiva
PCA - Partit dels ciutadans del Principat d'Andorra-
http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com
pca_ciutadans@hotmail.com

Escaldes-Engordany. a 23 febrer 2007