dimecres, 3 de gener del 2007

Presentació projecte Partit polític PCA

(PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-)

Història PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-

PCA s’origina de diferents opinions de persones, col·lectius, associacions, impulsat per ciutadans del país, que han ocupat llocs com presidents d’associacions i diversos càrrecs de diversos col·lectius, han creat opinió a les diferents tribunes i columnes dels mitjans de comunicació, persones de a peu, veritables politics de carrer, els quals dia a dia trepitgen la realitat del nostre país, adonant-se que cada vegada una majoria creixent no se senten representats pels partits politics existents al Principat d’Andorra.
Ara som unes poques persones, oberts a nous fundadors i estem treballant en una declaració de principis i en un esborrany de programa electoral.

Durant el primer trimestre del 2007 presentarem el primer manifest, i plantejarem a la societat andorrana la necessitat de crear un nou partit polític centrat a solucionar els problemes reals dels ciutadans.

Aquest manifest, es vol donar a conèixer a la sala d’actes del Comú d’Escaldes-Engordany. Si la convocatòria destaca per el seu èxit, es confirmaria el recolzament ciutadà a les idees del Manifest, i el projecte es posaria en marxa.

A partir d’aquest moment, es crearia la plataforma PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-, l’objectiu de la qual seria la constitució d’un nou partit polític.

Posteriorment, després d’haver pres en consideració l’opinió i les idees de tothom sobre la primera trobada i el primer manifest, es presentaria el Segon Manifest de PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-, també a la sala d’actes del Comú d’Escaldes-Engordany, per una vegada més, captar l'interès de la ciutadania pel projecte, dialogar sobre la ideologia i exposar projectes.

Posteriorment ja es podria presentar PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-, com a format i legal partit polític, celebrant-ho en un Congrés Constituent del Partit.
Ja estaríem dotats d’un reglament i uns òrgans de representació; un Consell General amb varis membres escollits democràticament, màxim òrgan de representació que integraria les diferents agrupacions, i un Consell executiu amb varis membres, i un president del partit.

En tal moment ja podríem comptar amb varis afiliats i simpatitzants.
PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-, voldria començar per aspirar a les eleccions comunals del desembre 2007 d’Escaldes-Engordany, que es el nucli de naixement del partit, per al mateix temps i/o posteriorment treballar en altres parròquies i a les eleccions Nacionals.
Al bloc (http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com), podeu seguir el procés d’aquest projecte polític, al mateix que escriure la vostra opinió de manera oberta.
Al E-mail: pca_ciutadans@hotmail.com , podeu contactar amb nosaltres.

Plataforma constitutiva
PCA – Partit dels ciutadans del Principat d’Andorra-
Escaldes-Engordany, a 2 gener 2007

571 comentaris:

«El més antic   ‹Més antic   201 – 400 de 571   Més nou›   El més recent»
Anònim ha dit...

Crec que si al Tomàs li hagués interessat realment una cadireta, ho tenia o te més fàcil del que alguns es pensen.
Al seu despatx professional ja està molt ben calçat des de fa anys, m’explico: Les seves estimades companyes són:

1)Dolors Cabot (Consellera Major de la CASS)
2)Isabel Rodrigo (Esposa del ex-ministre Liberal escaldenc Sr. Estanislau Sangrà)
3)Judith Pallarés (Hble. Consellera Major de la Massana i esposa del Alex Armengol)

Si els voleu veure junts, es fàcil, esmorzen cada dia, sobretot amb la Dolors i la Isabel, sembla ser que el senyor Pascual no vol saber res de la PALLA i RES, per alguna cosa serà.
Quin país més petit tenim!

Anònim ha dit...

Fa gràcia veure com d'aqui s'extreuen "mentides", això ja heu aclarit que no es cap programa del PCA.
-----------------------------------
EXTRET DEL PROGRAMA DEL PCA:

Del seu programa:(pca)
-----------------------------------
Però no posaré res, el programa és fals i ja ho heu aclarit.

Anònim ha dit...

el programa aquest és el del Partit de la Ciutadania aquest fatxa que ha sortit a Catalunya i el pots consultar a la seva web www.ciutadans-ciudadanos.com
Suposo que deu ser obra d'un troll liberal, altrament anem arreglats.

Anònim ha dit...

esta clar que enganxen coses per tot arreu per desprestigiar al pca, ajudemlos, jo per a que perdin els liberals TOT

Anònim ha dit...

Bravo PCA d'Escaldes, per lo vist domineu el copy-paste.

Anònim ha dit...

algu ha enganxat això al PCA per desprestigiar, NO es cap programa electoral del PCA, segurament deus ser el mateix que ho ha fet.

Anònim ha dit...

No cal desprestigiar al PCA, jà es desprestigien prou ells solets copiant els comentaris del Tamarro i manipulant com bon trollets que són.

Anònim ha dit...

també ha passat al revés.., si vols entro a un blog espanyol, enganxo aqui i... els hi fotem la culpa??; apa que se us veu el plumero trolls liberals!!

Anònim ha dit...

no soc liberal per informaciò teva. A les generals vaig votar a l'Alternativa a Escaldes. Tú si que ets un troll liberal PCAtetic. Nomès busqueu protagonisme i dividir l'electorat per permetre al PLA i al Martí tornar a guanyar les comunals pels pèls.

Anònim ha dit...

MIL Felicitats Tomas per abandonar el PLA. Has quedat com un senyor i des d'aquí molts t'admirem.

Anònim ha dit...

Es una passada, ahir escric uns missatges aqui... i sorpresa els rotrobo avui a un altre blog d'un partit que creen. Vaja comencen molt fort, si necessiten fer copy/paste d'aquest blog, per fabricar-se una imatge. Com vaig dir ahir, pot ser teniu que fitxar el Tamarroman d'assessor per tot aixó de les noves tecnologies. Ara si continuen fen el que fan, pot ser el blog iel projecte que poren al darrera abortara abans de veure la llum.

Ay ! que lo sinyor Bisbe no li agradara .....

Anònim ha dit...

Discrepàncies internes,
Hi son al Pla, hi son al Ps, hi son al Cda ...
Als verds i al Segle 21 ???, no ho crec ... (per cert, encara funcionen ???).
Quant les discrepàncies internes provoquen un nou partit polític = “MALO”.
Vol dir que no existeix la democràcia dins d’aquest partit.
Si les discrepàncies provoquen : gent que opina diferent, però la solució es troba en : diàleg, discussió, un Congrés, unes eleccions ...,
Això vol dir democràcia.
Es només una de les diferències entre Pla i Ps.

Anònim ha dit...

Juan,
Tens un Blog mes del teu estil al PCA, pots anar-hi a fer un tomb.
Allà insulten molt mes, i com veig que t'agrada, doncs endavant.

Anònim ha dit...

yo no puedo votar y no me quejo por ello. Sin embargo si pudiera hacerlo lo haría por el PLA, y no por otros sucedáneos o por los bolcheviques. Así que me parece que no se me ha perdido nada con el PCA. Juan.

Anònim ha dit...

Democràcia es això,
Si els militants voten al Sr. que tu anomenes, i de la forma que l'anomenes ...
AJO i AGUA ...
I a intentar-ho més endavant.
Però plegant, dimitint, creant un nou partit ...
Jo no crec que funcioni així.

Anònim ha dit...

Agència Lem,
Lo vostre ja començo a trobar-ho poc seriós.
Potser que recapaciteu.

Anònim ha dit...

Sr. Crunch, de que vol que parlem?
Sr. Crunch, no fagi coacció de la
llibertat d'expressió, no és el seu estil.
Sr. Crunch, ens vol censurar?
Si no fem mal a ningú.
Només ens dediquem a aportar dades.
Departament Comercial de l'Agencia LEM
"Learning Emerite Merchandising"

Anònim ha dit...

El de la biblia deu de ser simpatitzant del PCA. inch'allah !

Anònim ha dit...

Vinga, fins aqui lo transportat, per si algú te ganes de controlar el núm del material.

Anònim ha dit...

Feliç vell any liberal, bon any nou socialista! Vota PS Jaume Bartumeu i VC, la veritable alternativa! Es el desig d'una futura consellera d'esports del PFA

Anònim ha dit...

T'em vist a la tele presi!!!

Anònim ha dit...

4/1/07 1:44 PM tu no votaràs a ningú perquè malgrat t’has doblat el sou, no tens drets econòmics, oi Ferran?

Anònim ha dit...

bon dia!!, a veure si durant la setmana vinent es veritat que lo del PCA comença a pronunciar-se més, bon diumenge!

Anònim ha dit...

4/1/07 1:44AM,
Ferràn, no en tens prou amb el teu nomenament digital i amb el teu sou doblat?
Puc Comprendre la teva preocupació per "l'angústia vital" que depèn de l'humor puntual del teu "caïd".
De totes maneres fas molt be el teu treball de fidelitat i de gosset faldiller i cal que el defensis a mort.
Fes tota la propaganda que puguis al servei del qui et paga (amb diners de tots...), però de moment no "xulegis" amb el teu vot a Andorra ja que aquí no es presentarà mai CIU.
Aquí ets un immigrant privilegiat i reconec que pots riure força a costa de tots nosaltres, però fins quan, amic Ferràn?

Anònim ha dit...

tot el dia estan donant a la TV andorrana la noticia del PCA, veig que el tema va en serio

Anònim ha dit...

Els agents de circulació d'Escaldes-Engordany aquest any s'han quedat sense la caixeta d'ostres del Sr. Cairó de Comercial Cairo.
S'ha distribuit una circular entre els agents explicant que el motiu es que tal senyor els ha castigat per haver posat en l'exercici de la seva feina a varis vehicles seus un parany.

Anònim ha dit...

Quin fart de riure veure a la dona del Sr. Cairó aparcant amb el seu tot terreny matricula J___ , dins de les tanques de l'avinguda Carlemany d'Escaldes-Engordany, on s'ha prohibit estacionar sense explicacions.
Se li ha posat el parany, ell ha anat a queixar-se i els hi ha tirat en cara el tema de les ostres, dientli interessats, que s'esperava???

Anònim ha dit...

La "consellera" general liberal que mai parla, eva garcia, a usa tres setmanes, els enxufes no paren, avanti fins al final!!!!
PCA, lliuran's JA d'aquesta gentuza!!!!

Anònim ha dit...

3:23 PM , a aquest Ferran li queda un any, ja t'ho contesto jo.

Anònim ha dit...

El Carod-Rovira, haurà vingut a donar-li classes al Pintat de com es governa havent perdut les eleccions.

Anònim ha dit...

ostres es veritat!, algú sap perqué s'ha prohibit aparcar a l'avinguda Carlemany?

Anònim ha dit...

4/1/07 3:32 PM = Marta Roure??

Sempre signa els seus articles a la premsa amb un "Salut".

Unió Nacional de Progrés UNP ha dit...

Hola bona nit a tothom!,

Aquest dimecres 10 o el dijous 11 de gener 2007, a les 22h00 hi haurà la primera reunió del projecte PCA, que aplegarà als seus promotors tots junts, al mateix que a persones que ja han demanat assistir-hi.
Si a algú més li interessa estar present, que no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres (pca_ciutadans@hotmail.com), per tal de indicar-li on s’ha decidit de fer tal trobada, en la qual s’exposaran els treballs preparats fins la data, és parlarà de la documentació amb la informació necessària per crear el partit, és parlarà d’objectius, s’exposaran idees, és treballarà en la declaració de principis i en la creació del decàleg, al mateix que amb un esborrany de programa electoral.
També és podria decidir quina persona podria realitzar les tasques de comunicació i de portaveu del partit, al mateix que quines persones no tenen inconvenient en fer sortir el seu nom a la llum publica ara o més endavant, al mateix que les persones que volen treballar des de la ombra, sigui per motius personals o professionals.
El que si s’ha decidit entre els qui som ara, és que PCA no tindrà assessors interns, només tècnics, que seran els qui faran els informes de viabilitat sobre tots els assumptes, no volem vendre fum, si realitats. És a dir, contràriament a altres partits politics, nosaltres no farem mai cap estratègia política sobre valoracions d’actuacions per guanyar o no perdre vots.
Salutacions molt cordials!!.

Anònim ha dit...

El vostre bloc s'està convertint en un vulgar "salsa rosa".

Anònim ha dit...

8:57 AM , les entrades son liures; no és pot evitar que entri segons "qui", ni per "quin" motiu, majoritariament veig missatges constructius

Anònim ha dit...

El ex-cap marc forné criticant la gestió comunal dels dos comuns del PS, sobretot el d'Andorra la Vella.
Forné!, no et fa vergonya criticar la parroquia que et va fotre fora a patades a les darreres comunals

Anònim ha dit...

El Marc Forné tan ridicul com sempre; a part de que se li nota certa tremolor quan parla, senyal de que no se sent comode amb la questió i patada liberal a Andorra la Vella, acaba de dir que:
-No parlara del nou partit PCA fins que no vegi els noms de les persones.
R: ja comença a voler criticar persones, NO projectes.
-El nom de "ciutadans" li "esgarrifa", ha dit: qué són els ciutadans?, amb un to rialler!; per ell els ciutadans era només el PLA.
i ha procurat canviar de tema rapidament, al amteix que en altres coses, el pobre Àlex Lliteras ha tingut feina.

Anònim ha dit...

PCA, lo dels micros repartits per sales de la central de la policia andorrana demostra que a nivell de seguretat el Govern també va curt; espero que us pronunciareu sobre seguretat ciutadana

Anònim ha dit...

PCA, al final la reunió será dimecres o dijous?

Anònim ha dit...

2:39 PM , dijous 22h, envia email i se't notificará el lloc.

Anònim ha dit...

El Delfí Roca, al seu bloc (http://tribunandorra.blogspot.com),també ha posat la presentació del PCA, i amb link directe a aquest bloc PCA, i a més, pers als qui tenen dubtes de si el Tomàs Pascual està en dit projecte, adjunto també el que li ha manisfestat.
-----------------------------------
Delfí Roca said...
La iniciativa és prou bona, una nou grup de persones buscant el seu encaix polític amb un vestit fet a mida, per la incomoditat que representa vestir-se amb un vestit prêt-a-porter, subministrat pels partits existents.
A Catalunya, l'opció Ciutadans pel Canvi, proper al PSC, va saber donar aixopluc a la majoria de lliure pensadors que se sentien incòmodes sota unes sigles de partit tradicional, amb la seva pesant maquinaria de funcionament. La denominació proposada per aquest embrió de partit polític em semblaria be sempre que poguessin votar TOTS els ciutadans d'Andorra. La mateixa denominació de Partit dels Ciutadans, pot ferir en certa forma als no votants. Em sona excloent. Seria més vàlid el nom de Partit dels ciutadanes/ans andorranes/ans. M'explico, oi?
-----------------------------------
be said...
t'explicas, t'explicas :)

3 / gener / 2007 22:20:00 MET
Tomàs said...
Hola bona nit Delfí, bona nit "Be"!!!.

Delfí, em dones autorització per posar un link al meu bloc on allotjo part dels meus articles de premsa? (http://pascualcasabosch.blogspot.com) del teu bloc de Tribuna Andorra ?

També et voldria demanar que pengessis el teu comentari del PCA a dit bloc, al mateix que proposaré si vols afegir un link del teu bloc.
El trobo molt interessant, crec que el teu objectiu es de penjar articles d’interès diversos..
Salutacions molt i molt cordials!!!
-----------------------------------
jeje, algú encara ho dubta???

Anònim ha dit...

a mi m'ha dit que el PCA esteu pactant amb els Verds d'Andorra

Anònim ha dit...

avui al Calidoscopi el Més Andorra no ha sortit l'article habitual del Tomàs Pascual Casabosch, serà veritat que ja ha deixat d'escriure???, algú sap algo?, si és cert, perdem un bon columnista. ;(

Anònim ha dit...

Sou tots una colla de pallassos.No se a qui li pot preocupar si darrera de tot aixo hi ha els Pascual, el Lopez Mirmi, el Roma Mas, la Magallon, etc...Tots ells ja tenen una etiqueta posada pero no la de un partit politic si no de lo que son i la gent no canvia. Si sou serios doneu la cara i convoqueu la reunio d'una vegada que escriure aqui es molt facil, pero sortir a parlar ja no tant. Si tantes propostes teniu endavant i en lloc de criticar els honorables del comu actual mireu-vos al mirall. Si mes no, podrieu proposar uns quants de vosaltres fer una taula rodona publica amb el Toni Marti tot solet, actual consol i que cadascu defensi les seves actuacions. A vegades si han de posar "collons" a les coses i no tant escriure.

Anònim ha dit...

Perdo m'he descuidat de posar un nom al comentari: Sou una colla de pallassos......
XUXO

Anònim ha dit...

Quina enveja i por us tenen ja penya del PCA; i això que encara no saben res!, imagineu-vos després!!!

-----------------------------------
menys partidets, tipus PCA i agrupacions toni marti, i a veure qui té la valentia de tirar endavant un partit nacional, on els andorrans ens sentim representats i defensats en els nostres drets.
-----------------------------------

Anònim ha dit...

8:14 PM , 8:17 PM = membre comitè parooquial PLA Escaldes i/o Ferran fernández alias ciu

Anònim ha dit...

Bona nit a tothom!!

Es cert que vivim en democràcia i que ningú no ha d'amagar les seves opinions, perquè on hi ha pluralitat hi ha riquesa cultural. Però tot seria més fructífer si les crítiques fossin constructives,no????

Vull desitjar molta sort als partidaris d'aquest nou projecte polític, perquè realment necessitem nous aires i noves esperances. ÀNIMS!!!!

De fet, un dels temes que més m'han cridat l'atenció és que, sembla ser, estan disposats a estudiar certs aspectes del nostre sistema educatiu que han sigut motiu de discussió, com ara la revisió d'expedients, els criteris d'admissió de nous professionals, la formació en exercici, etc, etc...

No estaria malament que es contemplés una reestructuració de tota l'escola andorrana, començant per la posada en práctica d'un veritable treball en equip que pugui implicar tota la comunitat educativa, buscant una bona solució per tots els problemes de comunicació que hi existeixen.

Per aixó i per un país millor, BONA SORT!!!!!

Saludations

Anònim ha dit...

Tomàs dijo...
Hola bona nit a tots!!!,

he rebut una trucada que algú em formulava uns comentaris i he entrat per respondre.

3/1/07 1:49 AM
Hola Tomàs, esteu amb el L-M polsant les primeres reaccions al Projecte?

Resposta: No se que vol dir L-M , doncs no et puc respondre.
[Suposo que com que has elogiat públicament i per escrit, titllant-lo d’amic, el L-M, s’ho pot prendre malament, però aquest és el seu problema. El d’aquells a qui t’adreces, Tomàs, i s’adreça el PartitCA, és i si ens preneu per imbècils.
I en tot cas, Tomàs, celebro entendre que si representes el PartitCA, que segueixes sense dir-ho, no hi és el L-M, ja que no el coneixes, i ara comencem amb la meva part]


Respostes:
a)Ja que l’Email que comentes que t’he enviat ha estat signat amb el meu nom, t’hagués agraït també la signatura. .[Jo a canvi et demano reciprocitat en el fet de medir metro cinquanta-trés. Comences tú.]
b) Desconec on m’has de votar, no estic en cap llista electoral, i tinc dubtes de si estaré alguna vegada, no ho descarto tampoc. [Si no tens res a veure amb PartitCA, que encara no ho has dit, pots tenir alguna credibilitat. Si hi ets, o realment et penses que vius en un país de rucs, i a més ets poc honest, o hauries de fer una miqueta d’introspecció]
Jo no sóc militant en actiu del PLA, per aclarir-ho públicament, he enviat avui mateix el comunicat a la premsa, demà segurament sortirà. [El dia després de penjar el PartitCA, que encara no compta amb tu?]
Jo MAI he fet campanya en contra del PLA, i menys en les darreres eleccions, em sento malament només per entrar al “joc” de contestar-te. [mira, jo en les darreres eleccions m’hi vaig passar un munt d’hores a Escaldes, i no et vaig veure mai, però vaja, això no implicaria el que podessis ser-hi. Però “jo MAI he fet campanya en contra del PLA” és tenir la memòria molt curta, perquè és el que portes fent públicament i per escrit des de fa una colla de setmanes. Presentar un PartitCA, si ho has fet, i només l’endemà renunciar també diu molt del respecte de tots aquells membres de PLA d’Escaldes a qui afalagaves, per escrit, fa pocs díes]

c) Jo MAI he tingut cap trobada formal amb el GIL, la meva amistat personal amb un membre d’ells, és això; personal. [Jo tampoc, ni informal, de pas sigui dit, però no hi tinc res a dir, ni de fet no importa gens]
d) Jo mai “jugo”, i menys “doble”, tot ho signo, tot el que penso ho dic, la raó absoluta no la té ningú, la sinceritat més profunda, Jo sí!!!. [llegit lo llegit, Tomàs, aquesta frase és espectacular, espero que sigui un virus informàtic o que t’hagin manipulat els valents del blog PartitCA igual que vas dir que t’havien canviat al Tamarro el post aquell tan simpàtic i que tan poc te a veure amb la campanya anti-PLA que MAI no has fet.]
e) Lo de les meves pressions per ser Conseller de Comerç, per preparar-me una sortida per si “falla”, primer hauria de fallar, i de moment no he fet mai cap petició formal als politics adequats en el seu dia [No xato, primer fas presió i l’endemà calibres (malament) que la proposta tira endavant i abandones el PLA per anar al PartitCA , tu sabràs si has donat o no opció a anar a les llistes del PLA per ser conseller de comerç amb el PLA, si no és així, i vista la teva “sinceritat més profunda” no entenc perquè no fas (encara), les coses al descobert]
f) Si encara continues pensant que no es pot confiar amb mi[per l’Amor de Déu!], ho sento per tal imatge que t’he pogut donar, [jo ho sento pel fet, mira, la imatge tant m’és]però et puc assegurar que són molts els qui confien amb mi, al mateix que jo amb ells. [em sembla espléndit, us desitjo molta felicitat.]
g) penses que ni jo mateix se per on vaig?, contacta’m, quedem i et demostraré que una de les coses més clares que tinc a la meva vida, es precisament saber per on vaig. [què et passa, no m’ho saps expresar en paraules i necessites fer mímica, o et refereixes a una trobada més franca perquè sóc més petit qu tu?]
h) Jo tampoc vull que em governi certa gent, per això he marxat del PLA, entre altres motius. [mira, al PLA hi ha la mateixa gent governant que quan dius que hi feies campanya, si marxes, serà més aviat per “altres motius”]
Gràcies per donar la teva opinió, gens per els teus comentaris equivocats.
[La meva opinió, Tomàs, m`he las demanat tú, i els meus comentaris, que constitueixen la opinió que m’agraeixes, faries bé de rebatrels, i més si estan equivocats].

Salutacions,
[Jo també et Saludo, Tomàs, i et desitjo sort, però si tens alguna voluntat de representar-me, no et penso deixar que em prenguis el pel]
Tomàs Pascual Casabosch [Com que encara no ets el PartitCA, no et puc dir que “ahir vàrem rebre en aquest bloc 74 comentaris” vist que els heu copiat, son una enganyifa]
4/1/07 10:08 PM

5/1/07 8:57 AM

Anònim ha dit...

A veure si algú truca al Tomàs, i li diu que li toca contestar alguns comentaris

Anònim ha dit...

... i que han posat en qüestió la seva hombria

Anònim ha dit...

8:42 PM ; estic d'acord amb tuamb lo de la democràcia, però els liberals que ho llegeixin no ho entendran K3!
Et puc preguntar on has llegit lo de la educació andorrana?, és que en la presentació del PCA i les intervencions (2) que han fet aqui al bloc, NO ho posen enlloc?

Anònim ha dit...

8:57 AM ; tot aquest "rollazo" que has escrit està repetit en missatges anteriors de fa dies, perqué ho repeteixes tant?, la gent ja haura llegit la intervenció del Tomàs amb les seves respostes, a aprtir d'aqui, que cada un les valori com vulgui.

artemisa ha dit...

Molts ànims i endevant, per el què lleguit tot aquest projecte sembla força interessant.

M'acabo de fer andorrana, mai he votat en aquest país, però el meu vot serà per vosaltres, sense dubte,

Tomàs, em llegueixo tots els teus articles, m'encanta la teva manera de fotre canya...

Anònim ha dit...

Jo felicito al Tomàs Pascual Casabosch per ser tan valent a la premsa en dir el que pensa; sobretot contra el fosc del Pintat i els ministres perdedors, al mateix que haver posat en evidencia i ridicul al Pere Canturri del PLA.

Anònim ha dit...

Senyor Delfí Roca, que te a veure l'acudit que vostè a posat en el seu bloc de Tribuna Andorra ( http://tribunandorra.blogspot.com ), amb el post del projecte del PCA?; és simple curiositat!!, he intentat escriure al seu blog però m'obliga a estar registrada i no ser fer-ho.

Anònim ha dit...

8 57

no cal insistir,i no es una qüestió de collons, que al Tomàs, per la seva desgràcia, no li en falten, és un problema de talla, senzillament sap que no et pot contestar perquè el tornaràs a deixar en evidència

Anònim ha dit...

9:36 PM , perquè per la seva desgracia?; jo diria que es una virtut que possiblement ni tu ni la majoria dels anonims te. I dubto que el Tomàs Pascual no entri a contestar, també li sobra talla, liberalet ressentit; truca'l i digali que entri, no crec que estigui enganxat al bloc, però segur que et contesta.

Anònim ha dit...

9:36 PM, acabo de revisar la contesta del Tomàs Pascual al tema, i no veig que ningú el deixi en "evidència" de res; simplement se li torna a preguntar el mateix que abans de diferent manera, jo d'ell no contestaria, la repetitivitat cansa, peròla decisió es cosa d'ell.

Anònim ha dit...

8:49 PM ; no crec que això sigui una questió de "hombria" com dius tu.

Anònim ha dit...

8:42 PM K3, molt interessant el que dius, veig que s'estan movent més del que em pensava, a veure si és veritat que dijous decideixen pronunciar-se..

Anònim ha dit...

Jo se de molt bona font que els periodistes saben més del que ens pensem, però entre els amiguets periodistes del Tomàs Pascual, i els qui callen perquè els hi ha promés donar informació de primera mà, passada la reunió i a posterior, els paios i paies periodistes no piulen.

Anònim ha dit...

i els mitjans de comunicació s'han atrevit a treure una noticia d'algo que ara es "fum" perque realment s'han assegurat pactant secretament amb el Tomàs Pascual informacions privilegiades.

Anònim ha dit...

8:49 PM , he fet el que has demanat ;)
el Tomàs ha estat a Lleida per feina avui, a veure si entra al vespre..

Anònim ha dit...

Aquest Bloc sembla un dialeg d'Escaldencs i un copiar i engantxar.
I el del Delfi, un de KUMBAYAS.

Anònim ha dit...

10:28 PM = Crunch = Miquel Calsina Gordi

Anònim ha dit...

Calsina, tindries d'estar content, gràcies al PCA el liberals d'Escaldes perdran segurissim les eleccions per donar el comú al PS, està bé; així els provarem, ho deurem al PCA, gràcies :))

Anònim ha dit...

10:28 PM , prefereixo un dialeg obert d'Escaldencs que no pas un altre lloc on només hi han insultadors, amargats, ressentits i liberals perdedors vengatius.

Anònim ha dit...

Fonts properes a Apapma m'han assegurat que des de el passat dia 22 desembre 2006, diferents personatges de la junta directiva estan fent esborranys per intentar contestar a una carta oberta que va publicar el Pascual en contra de tal associació, algú té l'article en quëstió per llegir-lo?

Anònim ha dit...

Bona nit de nou:

En relació a la persona que m'ha demanat d'on he tret la informació sobre els temes educatius, et diré que vaig enviar un e-mail a la adreça electrònica del PCA mostrant preocupació per temes relacionats amb l'educació, i em van respondre fent menció al que jo he escrit abans. (Motiu pel qual, he pogut comprovar que saben de què parlen, doncs no me esperava una resposta tan ràpida i tan ben estructurada).

També m'han informat de la reunió del dijous a la nit, convidant-me a assistir-hi i explicant-me que el divendres es pronunciaran.

Salutacions

Anònim ha dit...

el Mirmi esta ben calladet, però tothom sap de les seves multiples reunions amb el Pascualet, lligant bé el tema del PCA; ja veureu com sera un dels noms que sortiran

Anònim ha dit...

En primer lloc, moltes felicitats per l'iniciativa, ja que em sembla que aixo va per bon cami.

Aquest pais ja fa uns anys que fa pena en varis aspectes, com poden ser l'economic o el social, nomes per donar 2 exemples; tothom ja sap de que parlo. Fa uns anys, ser andorra era motiu d'orgull i satisfaccio, i en viatjar pel mon tothom que coneixia el pais em comentava com era de maco i petitet i quina sort que teniem de viure a un pais com aquest i que hauriem d'estar molt orgullosos. Aleshores va arribar el BOOM!! de la construccio i des de llavors tot se'n ha anat en orris, aixo ja no es el que era. Moltissima gent s'ha fet un fart de fer diners a costa de aixo i hem destrossat entre tots el que podia ser un dels millors paisos del mon, una mini Suissa o un Monaco pero sense mar.
Be, ho teniem tot i ho hem fotut a pique.
Ara passejes per Andorra i cada dia es veuen mes franquicies, ja estem globalitzats, ja tenim moltes coses que tenen a les grans ciutats i al mateix preu ja NO SOM NI ORIGINALS NI COMPETITIUS. Molts Hotels son de capital estranger. Venen aqui i s'aprofiten del que es nostre, i el dia que no els interessi marxaran i punt.
Pero mentrestant fan molt de mal a molta gent que vivia d'aixo precisament. Ara ja paguem impostos perque volem ser Europeus per tenir QUE??? lo mateix que teniem abans EXACTAMENT LO MATEIX, QUE ALGU EM DIGUI QUE ES LO QUE HA MILLORAT??
Ser Andorra era un orgull i un privilegi per damunt de tot i ho ha de tornar a ser, entre tots podem arreglar les coses si volem.

Espero de tot cor que aquesta sang nova pugui areglar tot aquest merder.
Endavant i molts anims.

Anònim ha dit...

10:01 i 10:05 = Tomàs, cagadet

Anònim ha dit...

Crunch de les 10:55 PM, tu que saps quanta gent hi ha conectada?, lo de la por, al altre bloc es més que evident, aqui al PCA ja ho veus, poques intervencions però positives, a part dels liberals cagadets i derrotats.

Anònim ha dit...

11:33 PM = Liberal acollonit i vengatiu des de l'amagatall

Anònim ha dit...

X-man de les 11:09 PM ; intervencions com la teva fan pujar el veritable llistó del blog PCA

Anònim ha dit...

10:50 PM K3, ens podries enganxar l'email que has enviat al PCA i lo que t'han contestat?

Anònim ha dit...

PASCUAL!!!!, APAREIXXXX!!!!!

Anònim ha dit...

justicier(o)

Cagadet està el PCA de veure que no és tant fàcil prendre el pel a la gent, com fas tu, copiant amb manipulacions incloses un blog i celebrant el número de comentaris.

Anònim ha dit...

12:20 AM jo no celebro RES, i dubto que el pca estigui cagadet per res, l'unic cagadet ets tu, liberalet, qui t'envia, el comitè del pla escaldenc?, el Martí Petit?, o el Pintat directament?

Anònim ha dit...

No guapo, m'envio tot solet, no necessito els 7 nans per decidir moure'm

Anònim ha dit...

12:31 AM si al altre blog ja no teniu debat i t'aburreixes, fot el camp a un altre lloc d'amargats, aqui només volem bona gent, no porucs, traidors, ni destructius com tu

Anònim ha dit...

segueixo aquí, així t'estalvio manipular el meu post per encàrreg de la gent més digna del país.

Anònim ha dit...

12:39 AM aporta algo positiu home, no us baralleu va si us plau

Anònim ha dit...

Això no és una baralla és una presa de pel com una casa. Si comencen manipulant-nos d'aquesta manera, com vols que representin el poble?

Anònim ha dit...

12:45 AM i dale!, tornaré a repetir el mateix, JO a títol individual he afegit missatges d'un altre blog que només parlen del projecte PCA, és un punt de vista, no he manipulat res.

Anònim ha dit...

Però que et penses que som tots idiotes?
Només cal comparar el principi d'aquesta pàgina amb la que has copiat per veure que fins hi tot has canviat les hores.
Valent Justiciero.
I el PCA, que controla la web ho deixa fer, què bons, què innocents minyons.

Anònim ha dit...

A mi el que més m'agrada d'un email que m'ha enviat ahir el pca és això que enganxo; si realment ho fan ja tenen el meu vot:



El que si s’ha decidit entre els qui som ara, és que PCA no tindrà assessors interns, només tècnics, que seran els qui faran els informes de viabilitat sobre tots els assumptes, no volem vendre fum, si realitats. És a dir, contràriament a altres partits politics, nosaltres no farem mai cap estratègia política sobre valoracions d’actuacions per guanyar o no perdre vots.

Anònim ha dit...

12:52 AM , jo no tracto a ningú d"idiotes" com tu dius..; si ho fes no reconeixeria que ho he fet, suposo que si no han esborrat es perque han vist que es nomes amb temes relacionats al PCA, i sempre ho he reconegut

Anònim ha dit...

es una pena que certes persones nomes vinguin aqui per fotre merder

Anònim ha dit...

samurai dijo...

Com que ser que hi han lectors que s'han divertit a copiar posts meus en un altre blog, demano ara i aqui que siguin borrats d'aquell blog, ja que els comentaris que jo sapiga els faig on vull. Gracies.

Trobo lamentable que al PCA tinguin que copia comentaris de Tamarrolandia per fer-se publicitat, si ja comencen maquillant les coses aixi que faran el dia que governaran?

Anònim ha dit...

És una pena que hi hagi gent que només està en política per manipular a al gent i regar-se l'ego

Anònim ha dit...

i xupar xupar xuUUUUUUpar

Anònim ha dit...

8.21 AM, et deus referir al toni marti del pla suposo..

Anònim ha dit...

El comentari del Crunch es bo, parlen de la policia i no poden viure sense entrar aqui al PCA a controlar-nos.., vag a dormir

"COPIA DE CRUNCH"
O potser, tenim al Hugo, la Be, Kermitt, le Zorro, al Juan, aci, les agències, rip ...
Tots de vacances. Al Pca no hi són.
O potser, com els liberalets no fan res, ningú te res a dir.

Anònim ha dit...

als qui els hi preocupa els 4 emails copiats per el tal Justicier, son el reflexe de que només els hi preocupen les tonteries, això no es un problema parroquial ni nacional; jo espero la pronunciació del PCA que el que m'interessa

Anònim ha dit...

EL PERIÒDIC d'ANDORRA
9/1/2007
ESCALDES-ENGORDANY

PARTIT DELS CIUTADANS

El PCA arrenca el projecte dijous

La plataforma constitutiva del Partit dels Ciutadans del Principat d'Andorra (PCA) ha organitzat una primera reunió per dissabte que ve que ha de servir per analitzar la documentació amb la informació necessària per crear el partit, els objectius i la declaració de principis, així com per començar a treballar en l'esborrany de programa electoral. El que ja està decidit entre els membres fundadors és que el PCA no tindrà assessors interns per fer els informes de viabilitat sobre tots els assumptes, sinó que hi haurà tècnics.

PARTIT DELS CIUTADANS
El PCA arrenca el projecte dijous
http://www.elperiodico.com/andorra/default.asp

Anònim ha dit...

El Periodic d'Andorra ni les noticies saben publicar bé, la reunió del PCA es DIJOUS, no DISSABTE!

Anònim ha dit...

Jo amb lo que es respira amb el PCA veig una cosa entremitja, crec que es el que fa falta realment

Anònim ha dit...

hola PCA, a casa meva som uns vint i cinq vots, he parlat amb la meva familia i ja hi podeu comptar!!!

Anònim ha dit...

Anónimo dijo...

Jo amb lo que es respira amb el PCA veig una cosa entremitja, crec que es el que fa falta realment

9/1/07 12:14 PM
Anónimo dijo...

hola PCA, a casa meva som uns vint i cinq vots, he parlat amb la meva familia i ja hi podeu comptar!!!

9/1/07 1:12 PM

Juaaaaas juas, si no han dit res, seguiu prenent-nos per burros!!!

Tomà, faries bé de contestar en comptes d'escriure aquestes bestieses per entabanar

Anònim ha dit...

1:20 PM , trucal tu liberalet, no tens collons!

Anònim ha dit...

1:20 PM se us nota massa el plumero liberals, les coses que la gent escriu bones del PCA, automàticament les atribuiu a escrits del Tomàs; cosa que el conec bé i no es el seu estil, ho sabeu però encara no heu assumit que us fará perdre les eleccions als liberals.

Anònim ha dit...

aqui no necessitem cap "tamarro" disfressat de "Juan", i que curiosament ara parla català per obrir debats, preferim pocs i constructius

Anònim ha dit...

El PCA podra un dia solucionar els problemes de tots els Andorrans amb defectes i virtuts com tots els altres partits pero la idea i els principis basics del partit son bons i aixo fa que es desmarquin de la resta.

Endavant i molta sort!!

Anònim ha dit...

El Tomàs Pascual és com el PCA; si no existissin, els haurien d'inventar

Anònim ha dit...

o sigui que qui no estigui content amb un partit que encara no existeix, que no té cara, que es presenta en un blog on copien els comentaris d'un altre manipulant-los i es feliciten de rebre'ls, és digne de crítica.

Ademés de dignes i valents teniu moltes llums.

Anònim ha dit...

2:56 PM = per "llums" les que no heu tingut MAI els liberals

Anònim ha dit...

k s el k es munta, un partit nou? amb tantes lums podria ser k tingues algo a veure amb F.E.D.A.vols dir kalgu del comu d´escaldes no s´ha girat??

Anònim ha dit...

Potser k algu de feda tingui alguna cosa a vere amb l´agencia L.E.M ?

Anònim ha dit...

Potser k algu de feda tingui alguna cosa a vere amb l´agencia L.E.M ?

Anònim ha dit...

3:46 PM , es una estrategia del toni marti d'Escaldes i alguns secuaces seus, el tio tonto no es, primer anunciará la dimissió del PLA, i després de forma "casual" el PCA li "demanará" de que sigui el candidat, està tot amanit.

Anònim ha dit...

Pascual.... On se voi jeudi soir.Chance.
Tu es le melleur our aller de consul aux Ecaldes.

Anònim ha dit...

Eso de que los liberales no tingut mai llum , preguntale al conseyer de engordany si es verdad que siempre estaba algu del comun canbian la bombilla fosa.

Anònim ha dit...

Hola, he rebut el vostre missatge!, podem venir els dos junts?, ens podeu donar informació més exacta?
Josep Joan

Anònim ha dit...

VERGONYOS PCA!!!, no doneu la cara ni envian missatges sms al mòvil; al migdia rebo al meu telèfon des de el webmail de STA:

"Aquest dijous a les 22h, reunió PCA, si vols venir truca'm!

http://partitciutadansdelprincipatandorra.blogspot.com "

Anònim ha dit...

4:34 PM troll liberal, saps perfectament que no han enviat RES per Webmail i que estn signats, no liis la troca

Anònim ha dit...

L'agència LEM informa que no te res a veure amb FEDA (No consta aquesta empresa en el llistat dels nostres clients).
Evidentment els nostres despatxos i delegacions andorranes, tenen un contracte amb FEDA, única i exclusivament pel subministrament d'energía elèctrica pel funcionament habitual (enllumenat i altres).
No es descarta però, que dins del Comú d'Escaldes pugui haver-hi algún il·luminat, enlluernat per algún semàfor, que es dediqui a tasques FEDAístiques i que tot i sapiguen canviar bombetes, no en fot ni una a dret.
Doncs, l'agència LEM declina tota responsabilitat en la mobilitat de les seves accions.
Agència LEM (Corresponsal del Pont de La Tosca)
"Learning Emerite Merchandising"

Anònim ha dit...

agencia LEM, li podrien dir al PASCUAL que entri a contestar preguntes que te directament formulades a la seva persona?, d'una punyetera vegada ?, gràcies!!!

artemisa ha dit...

Quina penya... que dolenta que es la gent... Sempre criticant als demés. ENVEJOSOS!

Ànims PCA!! Estic convençuda que us en sortireu!!

El meu vot+el del meu marit.

VISCA ANDORRA I ELS CIUTADANS QUE S'ESTIMEN EL PAÍS!

Anònim ha dit...

Aqui XUXO.
Mare meva quantes bestieses escriviu.De politica no en teniu ni idea. Sobre el Toni Marti no us confoneu, no sera ell que pugui perdre les eleccions, si no que vigilin tots els altres de que no els hi faci perdre. Un bon consell, al Toni Marti val mes anari de cara que no amb rodeos. Mira aixo dels rodeos m'ha fet gracia a mi mateix, m'ha fet pensar al Lopez Mirmi la seva manera de caminar, sembla un cowboy......

Anònim ha dit...

Hostia Xuxo..leta,
Jo conec el Lopez Mirmi i sé de bona font que dispara molt be amb el revòlver (també dispara be amb altres armes i menesters).
Si vols i si els tens ben posats (Je! Je! Je!) heus munto un duel tipus oeste americà a dalt al Llac d'Engolasters. Estic segur que si et tremola la mà, cosa probable, et deixarà escollir una altra arma (floret, espasa, boomerang, "boleadoras", matxet, etc..) No se t'ocureixi d'acceptar com a arma comuna el ganivet de cuina perquè et tallaria els ous i els hauries d'anar a buscar al Llac.

Anònim ha dit...

Aquí en aquest blog hi ha molt xuxoleta, i molt retador.
Aviam si us poso a la caixa del meu camió i us decarrego al Llac d'Engolasters, al xuxo, al Martí, al cow-boy i a l'amic del cow-boy.
El Camioner

Anònim ha dit...

XuxoGuille?
XuxoFerran?
XuxoTavi?
XuxoGerard?
XuxoQuim?
XuxoSindrome25?
XuxoAlex?
XuxoQué? -----------------------
No m´ho diguis, és més divertit!

Anònim ha dit...

A veure si m'entero:
Els Toni Martí boys estan en competició amb els PCA?
Els hi tenen por?
Perquè no s'ajunten i formen el PLA2 - loving all madriu ?

Anònim ha dit...

7:21PM,
No és important la persona, sinó el contingut, amb la seva rabia i mala llet, aquests dos
"no-encara-quasi-partits" Martiboys i PCAs, entregaràn el Comú en safata al PS+GaucheCayenne.
Potser és el que volen!

Anònim ha dit...

Fins que no ho vegi, no m'ho crec.
El nou partit del ToniMartí.
El nou partit PCA.
A veure si fructifica i guanyem a Escaldes que ja fa temps.

Anònim ha dit...

PCA = GIL + Pascualet ?
Ensenyeu les cares...........

Anònim ha dit...

Mare meva!! He entrat al blog a veure si hi havia coses interessants i nomes n'he trobat el missatge de la Diana.

Per fi! Una persona coherent i optimista!!!

Els altres no sabeu mes que dir xorradetes i amb tots aquests noms de Xuxi, Xoxi i Pipi m'acabo marejant.

A veure si escriviu coses mes productives i deixeu les pelicules, que no porten enlloc.

Diana, hi estic d'acord, es clar que hi ha molta enveja. Un poquito de por favor, home

Anònim ha dit...

El GIL no existeix, El Castellet s'ha enfadat amb el L.M. i aquest ja no li està al Romà Mas.
S'han tirat els trastos pel cap. No es parlen.

Anònim ha dit...

7:59PM,
Estas desinformat o ets probablement un capullo de Troll liberal desestabilitzador. Son amics, o es que no voltes pel carrer?

Anònim ha dit...

El meu camió s'ha fet petit, en vull un de més gros ja que si m'haig d'emportar a tota la "runa" del blogg, hauré de fer 200 viatges.
El Camioner

Anònim ha dit...

8:02pm no tenteres, no soc lliberal, continua amb les teves tonteries, jo soc funcionari, doncs PS i m'en vaig cap a casa perquè he fet el meu cupo de hores extra

Anònim ha dit...

k3, quepassa? Ets fundador(a) del PCA? pues dona la cara ostia!!!!!!

Anònim ha dit...

Aqui Xuxo.
No haig de fer cap duel amb el Lopez Mirmi, es veu que sap molt de judo, quina por......Es clar intimidant per el carrer a ciutadans com ara fa uns anys quant era honorable. Aixo si que demostra valentia, que s'en busqui un del seu nivell. Jo com de judo no en se, el meu combat ja el vaig guanyar quant no el van tornar a deixar presentar a les eleccions comunals. Ja, Ja, Ja,D'aixo ja fa anys i encara espera i hem sembla que encara pot esperar molts anys mes.
L'epoca dels duels ja fa temps que ha passat, segons per qui per lo que puc veure, si aixo consideres que es anar endavat avui en dia fes-teu mirar, no crec que triunfis gaire a la vida, i a la politica encara menys.
Fins aviat colla de busca cadires, heu de menjar moltes sopes encara per ocupar-ne una. En serio segu que si mai n'ocupeu una veureu les coses totalment diferents.
Referent al personatge que ha escrit una relacio de Xuxos, fer-li saber que no m'identifico amb cap dels que ha citat, potser amb un.

artemisa ha dit...

A l'anònim 9/1/07 8:10 PM ,
´
Què pasa que ha de ser un fundador el que digui algo bo en aquest blog??

Doncs, que sapigueu els ENVEJOSOS (NO EM CANSARÉ DE DIR-HO) que al carrer hi ha molta gent a favor d'aquest projecte.

Vinga, home, aneu a dormir, i deixeu a la gent que faci el que vulgui amb la seva vida i els seus projectes, que vivim en un país de democràcia (encara que a vegades m'oblido).

Fes tu un partit, si tens tans collons i dóna tu la cara, que de moment signes d'anònim


Una ciutadana que viu i deixa viure.

bewild ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
bewild ha dit...

l'avantatge de tenir un nick registrat i fer els teus comentaris amb ell és que pots esborrar-los sempre que vulguis, animeu-vos usuaris i usuàries a registrar un compte d'usuari blogger!
:p

Anònim ha dit...

encara no us heu enterat que munten un nou partit polític a Escaldes, i a Andorra en general que ens bombin?

Anònim ha dit...

Diari Bon Dia
per Redacció. Andorra.
Jan 10, 2007

El Partit dels Ciutadans del Principat d’Andorra fa la primera reunió

Demà tindrà lloc la primera reunió del Partit dels Ciutadans del Principat d’Andorra (PCA), que aplegarà els seus promotors i estarà oberta a la resta d’interessats. La trobada servirà per exposar els treballs preparats fins ara i per definir la documentació amb la informació necessària de cara a crear el partit. També es parlarà dels objectius fixats per la formació i es treballarà en la declaració de principis i en la creació del decàleg i del programa electoral del partit.

Tanmateix, durant la reunió es podria decidir qui s’encarregarà de les tasques de comunicació i qui farà de portaveu, i es començaran a perfilar les persones que no tenen inconvenient a fer sortir el seu nom a la llum pública i aquelles que prefereixen treballar des de l’ombra. Una de les poques decisions que s’han pres ara per ara és que el PCA no tindrà assessors interns, sinó que únicament tindrà tècnics, que seran els que faran els informes de viabilitat sobre tots els assumptes per tal de donar-ne una idea acurada.

Anònim ha dit...

És curiós lo del PCA que no tindran assessors; tot al contari del liberals, l'altre dia a la radio lo Forné va declarar que amb lo de la llei d'inversions estrangeres el partit va fer servir estrategies i sondes entre la població, això tindria de ser presó directament!!!, quina JETA que tenen aquests liberals

Anònim ha dit...

Diana, ets collonuda!

Anònim ha dit...

Diana, soc 8:10PM
Lo de fundador ho deia de bon rotllo, no em malinterpretis s.u.p.
Únicament m'agradaria que es clarifiquès l'entrellat. Reconeix que no es massa normal el que està passant amb el PCA. Potser voleu donar rellevància a l'afer amb dosis de misteri controlat? Llavors "chapeau!".
Perdona Diana, no volia molestar ja que tinc molts defectes però segurament no l'enveja. Anims i endavant.

Anònim ha dit...

1:32 AM , ha quedat com un senyor!!!, una abraçada per tu!, a la Diana li encantara llegirte espero.

Anònim ha dit...

Soc el "personatge" del llistat dels Xuxos:
Xuxo, dius que t'identifiques amb algún del llistat de Xuxos?
Va, tira, juga, enganya'm, Xuxo:
Un número de l'ú al set?
Par/Impar?
ToniMartiBoys?
En nómina actualment, si/no?
Has xupat força del bote, Xuxo? Antigament? actualment? tens la síndrome, Xuxo?
Ja sé que soc un pèl indiscret, però siguent un bon Xuxo Xupopter te la pots jugar campió!
Posa-li ous Xuxo!
I si no, no passa rés Xuxo, a continuar xupant fins que et deixin, fas pinta d'especialista!

Anònim ha dit...

Al Pascual aquest any no se li ha vist cap article dels seus a la premsa, tindrá relació amb lo del pca?

artemisa ha dit...

Bones! si que m'agradat veure el missatge, m'en vaig anar a dormir una mica de mal rotllo...

Però heu de reconeixer que a vegades sou una mica intransigents, si la gent vol fer un partit polític, primer escoltem-los i després opinem.

Pot ser us sorpreneu... o no!!

El que és clar és que Andorra necessita un partit que miri pels ciutadans, no pels 4 que tenen diners.

Hi han molts problemes a Andorra, molta pobresa, el joves no poden independitzar-se, els salaris són molt baixos, sobretot per dones, hi han nens que no tenen una llar, perquè el pares tenen problemes, i així mil problemes...

Què està fent govern per solucionar aquests problemes??

Si el govern diu que no té diners, qui se'ls queda?? OPERACIÓ MALAYA ANDORRANA, PROU ESPECULACIÓ!!!(aquí podríem dir operació Meritxell)

Què fa govern devant de la crisi? Quines alternatives dóna a la gent que no té feina, o que no pot pagar un lloguer/comprar-se un pis?


Crec que s'estan oblidant de que sóm persones amb problemes per arribar a fi de mes, ( o no? jo també treballo a l'administració i fa mesos que no paguen al dia).

Crec que el fet de poder anar pel carrir bus sense problema els està deixant cegs. SENYORS JO TAMBÉ TINC PRESSA PER ARRIBAR A CASA AVIAT!!

NECESSITEM AQUEST CANVI, JA!!!!

VISCA EL POBLE ANDORRÀ!

Anònim ha dit...

Diana, ets la millor!!!

Quin fart de riure amb el teu comentari, i dic riure per no dir plorar, perquè tens tota la raó.

Gent com tu es el que fa falta en quest blog.

En relació a la persona d'ahir a les 8.10, rectificar es de savis, et felicito!

Jo no formo part del PCA, pero qualsevol iniciativa que suposi una oportunitat de canvi de la situació actual mereix el meu respecte. Només per promoure algo així ja es mereixen un aplaudiment, no?

ÀNIMS PCA!!!

artemisa ha dit...

Si, rectificar és de savis, tens raó. I m'en alegro molt que tot sigui de bon rollito...

JO TAMPOC FORMO PART DE CAP PARTIT POLÍTIC NI INICIATIVA SEMBLANT. PERÒ M'HA SEMBLAT UNA IDEA GENIAL PER CANVIAR EL PAÍS, EL QUAL M'ESTIMO I M'HA ACOLLIT; I EM FA MOLTA PENA, VEURE COM S'ENFOSA PER CULPA DE 4 QUE VIUEN DE P... MARE, HI HAGUI NEU O NO, HI HAGUIN CUES O NO, HI HAGUIN TURISTES I COMERÇ O NO...

Els CIUTADANS sóm els que patim aquesta manca de neu ( qui no coneix algú que treballi lligat al món de la neu?) aquestes cues, i aquestes mancançes socials, entre d'altres.

Tens raó, K3, només per l'esforç que fa el partit per canviar el país, ja es mereixen un reconeixement digne, i un respecte. El blog és un espai obert a tothom, però penso que les crítiques destructives no ajuden gens a un partit que està començant...

Suposo que no és enveja, pot ser m'equivoco d'adjectiu, però aleshores no entenc aquesta actitut d'alguns que entren al blog només per fotre.


Adèu-siau,


A reveure...

Anònim ha dit...

hola P.C.A.Som un grup d´amics que ens contem una seixantena sense contar els nostres fills i altres que ens apuntem a la vostra causa. Endevant amb aquesta iniciativa, ja estem tips de mentiders de dreta , centre i esquerra, son una banda de caçics.

Ens estan enganyant amb lo dels rumanesos i bulgars, no tenen collons a afrontar una realitat
Ara signaran convenis amb portugal, perque???
I aixo de no a l´atur, si els nostres fills es queden sense feina que farem, aixo pot ser pitjor que el pais basc dins d´uns anys.
Que tingueu molta sort i espero que hi haiguin canvis ja!!!!!
Diana, ets una lider. t´estimem.

Anònim ha dit...

Hola PCA, som varies families i amics, en total uns 520. Ens anima molt el vostre projecte pels ciutadans i us donarem els nostres vots. Demà vindrem a apoyar el projecte tots plegats per fer molta força davant dels caçics dels partits tradicionals. Visca Andorra pels andorrans.

Anònim ha dit...

Hola. estic content perque cada dia anem millor.avui vaig a coreus a recollir un paquet,i quina ha sigut la meva sorpresa? m´he trobat a 2 duaners i m´han fet pagar el 4% de mercaderies per un paquet de 23 euros. s´han de treure cales d´on sigui pel minoves. quina vergonya!!!!!

Anònim ha dit...

Diana estas casada? Tens novio? M'has enamorat, vols que ens coneixem? Quedem demà a la reunió del PCA.

Anònim ha dit...

Diana penso en tu sense parar. Ets la dona dels meus somnis.

Anònim ha dit...

Per molt que alguns entrin amb certa guasa educada, està assumit!, no aconseguireu atemptar contra el projecte PCA, que els dolents ho sapigueu.

Encantadora Diana, no cal ni que els hi contestis

Anònim ha dit...

Desde aqui queria dar todo mi apoyo al proyecto del PCA porque representa todo en lo que creo, Una, Grande y Libre! Animo amigos, estoy con vosotros.

Anònim ha dit...

Bona tarda, s’ha procedit a esborrar certs comentaris que linken a pàgines pornogràfiques i insulten a usuaris del Bloc.
Som sensibles a que poden entrar menors d’edat al Bloc.

artemisa ha dit...

Per sort, estic casada. (Menys mal que no he de trobar parella, perquè el panorama està pitjor del que em pensava).

Vaig trobar un andorrà que no ha especulat, no ha jugat amb els diners de ningú, i no s'ha fet ric gràcies a la gana i a les mancances que van passar els seus avis, quan Andorra encara era un poble.

La mentalitat d'alguna gent d'aquest país em fa pensar, si més no, per la manca de respecte que lleguixo en alguns missatages.


I així va el país ...


Apa!

Sí, segurament vaigui a la presentació del partit, per veure que es cou de veritat.

M'en alegro molt d'haver trobat un espai on pugui dir la meva.

Diana

artemisa ha dit...

Legalització de pornografia a Andorra... Tinc un projecte:

Que tots el aprofitats-especuladors-governats de pacotilla-etc del país es fiquin la torre de Caldea per allà...

Anònim ha dit...

Diana Diana Diana vamonos a la cama Diana Diana Diana eres muy marrana

Anònim ha dit...

és curios el FALS programa electoral que algú va penjar aqui fa dies. Inclós van posar un link a aquest Bloc per a fer veure que eran en serio; i es van modificar totes les paraules d'unes altres poblacions per "andorra" i "andorrans"
El penjo per a si algú vol comprovar on arribar la ment obscura de la maldat.
Salut!

-----------------------------------
PCA dijo...
El nostre programa:

El Partit dels ciutadans del Principat d'Andorra es presenta a les eleccions comunals del 2007 amb un missatge clar i contundent: som un partit de ciutadans que aspira a fer política per a ciutadans. És necessari restablir el principi de realitat a les institucions, superar l'obsessió identitària que ofega el dinamisme de la societat catalana, frenar el desprestigi de la política i retornar-la al lloc que li correspon, a la vocació de servei públic. I aquesta és la intenció i l'objectiu principal del nostre partit.

El nostre programa electoral, “Cent propostes per a millorar Andorra”, s'articula entorn a aquestes prioritats. Volem situar la ciutadania, les seves preocupacions i les seves problemàtiques, en el centre mateix del debat polític i la gestió pública a Andorra. Per a això, apostem per una nova forma de fer política, moderna i ambiciosa, propera i orientada al progrés. Una nova forma de fer política que corregeixi les distorsions engendrades pel nacionalisme i deixi enrere el constant i estèril culte al passat que patrocina. Una nova forma de fer política que aspira a renovar Andorra, i que descansa en propostes com les següents.
Una democràcia més forta, una democràcia més participativa. Volem eixamplar i consolidar les vies de participació dels ciutadans en la gestió pública. Per a això, impulsarem mesures com la limitació de mandats en càrrecs públics de responsabilitat (consellers, consols, Cap de Govern o del Consell General), l'elecció per llistes obertes dels representants comunals, l'establiment de vies d'interlocució entre votants i consellers o la reforma de la llei electoral d'Andorra, amb vista a garantir la proporcionalitat democràtica i la correcció dels desequilibris que penalitzen als ciutadans d'Andorra-la-Vella. Arbitrarem també polítiques per a combatre l'opacitat de l'Administració, millorar la gestió dels recursos i implicar més activament a la ciutadania en el seu seguiment i control.

Una Administració més flexible, àgil i eficaç. Els andorrans tenim un govern que posa més obstinació a imitar la forma i les maneres d'un govern sobirà i independent que a resoldre els nostres problemes reals. Ciutadans treballarà per a racionalitzar l'estructura del govern, eliminant organismes inútils, de biaix nacionalista o que dupliquin serveis ja prestats per altres Administracions; corregirà l'excessiu centralisme de l'Administració enfront dels comuns i fomentarà una actitud de lleialtat, col•laboració i coordinació amb les restants Administracions de l'Estat amb vista a garantir una major eficàcia en la gestió de recursos i un millor servei als ciutadans.

Dues llengües, patrimoni de tots. A Ciutadans reconeixem en el bilingüisme una riquesa i un important senyal d'identitat de la societat andorrana. Per això, impulsarem les iniciatives necessàries perquè aquest bilingüisme present al carrer es traslladi de manera natural a les institucions, als mitjans de comunicació públics, a l'ensenyament, a la cultura; al mateix temps que eliminarem les ingerències dels poders públics en els usos lingüístics privats i defensarem la llibertat lingüística de tot ciutadà. Farem de la defensa simultània de les dues llengües d'Andorra l'eix de la nostra política lingüística, una política que reculli i protegeixi la pluralitat lingüística en la ciutadania, i no s'esforci en afeblir-la.

L'educació, garantia de progrés. L'educació constitueix la garantia més forta de progrés en qualsevol societat avançada. Invertir en educació, en qualitat i en coneixement és invertir en oportunitats, en desenvolupament i en futur. Per això, apostem per un ensenyament públic, trilingüe i de qualitat, orientada cap a l'excel•lència i la cultura de l'esforç, en la qual tots els estudiants tinguin la possibilitat de desenvolupar plenament les seves capacitats, interessos i aptituds. Enfront de la imposició del català com única llengua d'ensenyament i la negació del bilingüisme natural a Andorra, defensarem un model que elimini la immersió, respecti el dret al primer ensenyament en llengua materna, reconegui com vehiculars les dues llengües oficials a Andorra i introdueixi progressivament una tercera llengua en l'educació pública.

Política social. El benestar dels ciutadans i la lluita contra l'exclusió social que amenaça els sectors més vulnerables de la societat haurien de ser prioritats de les institucions públiques. En particular, Ciutadans aposta pel suport a les famílies, mitjançant l'impuls de polítiques de conciliació de la vida familiar i laboral o el recolzament a la maternitat; la protecció dels grans, amb més inversions en residències, centres geriàtrics o serveis d'assistència i polítiques de prevenció d'escenaris d'exclusió (mobbing de persones grans, etc.); o la millora dels serveis socials d'atenció a dones maltractades (cases d'acollida, etc.); com a eixos fonamentals del seu programa social. També tindrà proposades sobre la immigració i integració.
5/1/07 12:01 PM
-----------------------------------

artemisa ha dit...

Ja veig perquè aprofita la gent el bloc...

En fin, sense comentaris.

La cultura y la educación brillan por su ausencia.

Anònim ha dit...

Hola Diana, es el problema de tenir-ho obert a totes les "ments", però si analitzes els comentaris positius i les critiques constructives i educades, crec que val la pena

Anònim ha dit...

PCA, he sentit dir que voleu purificar el país fent fora tots els estrangers que ens roben el pais, els diners i la feina. Si es així tota la meva familia votarà. Andorra pels Andorrans! Visca Andorra! Fora Xarnegos! Endevant PCA!

artemisa ha dit...

Tens raó...jajaja

Val la pena!!!Hi ha de tot, és força entretingut veure els missatges de la gent,

deuuuu

artemisa ha dit...

Huy! quin patriotisme...

Jo no estic gens d'acord de fer fora als no-andorrans.

Anònim ha dit...

Tinc un altre projecte:

eliminar tots els funcionaris i crear carrecs públics rotatoris així tothom participaria de la nostra gran democracia.

Anònim ha dit...

Si soú simpatitzants del PCA, també podeu consultar aquesta web d'amics del nou partit que governarà Andorra bén aviat

bewild ha dit...

gran democràcia? a andorra? diana, com pots dir això quan únicament un de cada quatre ciutadans d'andorra poden votar?

en fins.

Anònim ha dit...

Hola PCA, soc el lider d'un petit grup de nois i noies andorrans del Carrer Santa Anna d'Escaldes.
Estem interessats per venir a escoltar les propostes del PCA demà a la nit. La sala és gran? És que som tres-cents cinquanta-quatre mil vint-i-tres (354.023) i volem vindre tots. És possible? Es prega resposta al e-mail: pitopitocoloritodondevastutanbonitoalaceraverdaderapimponfuera@andorra.ad
Gràcies anticipades PCA

Anònim ha dit...

Dues llengües, patrimoni de tots. A Ciutadans reconeixem en el bilingüisme una riquesa i un important senyal d'identitat de la societat andorrana. Per això, impulsarem les iniciatives necessàries perquè aquest bilingüisme present al carrer es traslladi de manera natural a les institucions, als mitjans de comunicació públics, a l'ensenyament, a la cultura; al mateix temps que eliminarem les ingerències dels poders públics en els usos lingüístics privats i defensarem la llibertat lingüística de tot ciutadà. Farem de la defensa simultània de les dues llengües d'Andorra l'eix de la nostra política lingüística, una política que reculli i protegeixi la pluralitat lingüística en la ciutadania, i no s'esforci en afeblir-la.

aixó es conya, suposo?

Anònim ha dit...

Un de cada quatre...jajaja

És massa, tens raó, s'ha de limitar als que parlen el català i és preocupen pel pais.

Anònim ha dit...

6:59 PM ; això es un programa electoral d'un aprtit espanyol, algú va modificar tot per "andorra", deu ser el mateix Liberal que intenta fer gràcia per aqui dins, ni cas

Anònim ha dit...

Aqui Xuxo.
El meu nº preferit es el 13, ho sento la teva forquilla es curta.
El nº 13 es impar.
El Toni Marti hem sembla un tio ben parit.
No estic en nomina en un dels llocs que et puguis pensar, nomes a la de la empresa que treballo, jo soc un currante i m'aixeco cada dia a les 6h30.
No he xupat ni ara ni mai. Fa mal diro de un mateix pero una de les meves virtuts es ser honrat.
No tinc cap sindrome.(algun ex-conseller hem sembla que si)
Lo de xupar no m'agrada gaire, encara que de tant en tant menjo algun xupa xup.
Ja hem diras del que et penses que soc especialista.
Lo unic que demano es de que la majoria que escriuen aqui si que tenen un bon sindrome, que donguin la cara d'una vegada.
Els collons potser que els hi posos tu, aixo de xupar igual m'agrada i m'agradaria xupar algo teu si es que en t'ens.

Anònim ha dit...

7:50PM, m'ha encantat això que has escrit:

"No tinc cap sindrome.(algun ex-conseller hem sembla que si)"

jo diria "varis", si els consellers cobressin 300 € per molesties i despeses de desplaçament i telèfon, t'asseguro que el patriotisme desapareixeria i no trobarien consellers ni posant anuncis als diaris.

I això que algun secuaz conseller del toni marti cobra 1.000 € extres per no fotre res!

Anònim ha dit...

Hola Xuxo, soc el "personatge" del llistat dels Xuxos. Et contesto telegràficament al teu escrit, Xuxo 7:50PM:
1) De l'1 al 7, m'entens? 7 números (inferior a 13), Val Xuxo?
2) A mi personalment també em sembla un bon tio, Xuxo.
3) "A quien madruga Dios le ayuda pero no por mucho madrugar amaneca mas temprano", Xuxo.
4) No et facis propaganda, que ho diguin els altres, Xuxo...
5) Si no tens cap síndrome n'elimino dos de la llista, Xuxo.
6) Uy, que irònic, Xuxo!
7) Digam-ho tu, Xuxo!
8) Sort que tu sí que dones la cara, valent, Xuxo!
9) Que violent i retador Xuxo!, però ho sento, passo, no m'agraden els homes, Xuxo. Busca't un homosexual, Xuxo!
P.D. Aprèn a escriure en català, piltrafilla Xuxo, et serà útil fins i tot per insultar, Xuxo!
Perdona per lo de piltrafilla, Xuxo, se m'ha escapat, Xuxo!

Anònim ha dit...

6:51 PM ; en CAP país del món, els immigrants voten ni a les nacionals ni a les "per comparar", les de la generalitat.
Un Comú NO es un ajuntament, es com una generalitat.
Estic en CONTRA del vot del resident, però estic a FAVOR d'una nacionalització més promta.

PCA; a veure com us pronunciareu sobre el tema electoral.

Anònim ha dit...

Aqui Xuxo,
De moment poso fi a aquestes converses perque no aporten res. Ja se que faig faltes, no tinc el nivell C de catala, pero no poso accents per anar mes de pressa. Ja se que no es correcte i que ningu u agafi d'exemple. A mi m'agraden unicament les dones, pero despres de llegir el teu article he considerat que m'havies provocat i es per aixo que he escrit lo que he escrit.Menys mal que no soc l'unic que troba ben parit al Toni Marti. Bona nit i que aquesta nit guanyi el Barça, espero que no hens fagi patir. Adeu

Anònim ha dit...

Estic seguint les aventures del Xuxo i del cercador de Xuxos.
Sembla un joc de l'"escondite".
Perfil Xuxo és:
-tonimartipetitfanboys
-estudisprimaris
-nofuncionari
-sectorserveis
-ResidenciaZonaEngordany
-treballnoEscaldes
-Caminapocperciutat
-Caminaforçapermuntanya
-BoncomptecorrentGarrepa
-Nosentera
-Parlosovintambell

bewild ha dit...

diana dijo...
Als no-andorrans no s'els ha de fer fora, però no m'agrada compartir els carrers amb la gentussa que és veu avui en dia.

Perquè no fer unes zones especials on viurien ells, separades de les nostres? Crec que milloraria la qualitat de vida de tothom.

10/1/07 7:07 PM


això ha de ser broma -al meu parer de mal gust-, suposo, si?

Anònim ha dit...

No és cap broma

Anònim ha dit...

Hola Xuxo, soc el "personatge" del llistat dels Xuxos:
Jo també vull que guanyi el Barça, però si perd, ni tu ni jo ho podrem impedir. Ja sabia que em costaria descobrir-te, de fet no passa res ja que el més important, en el blog és el contingut. No volia fer-te enfadar, únicament posar-te a prova, fer un test.
Per cert, el perfilador s'ha equivocat en un 50% i tu a veure si t'aprimes i poses accents.
A reveure Xuxo.

Anònim ha dit...

Oye majete eso de que gane el Farça me parece improcedente en esta bitacora. Si no eres del Real Madrid ya puedes buscarte otro partido. Ala Madrid! Ala PCA!

bewild ha dit...

mira, en una cosa coincidim en part, no m'agrada compartir, ja no el carrer sinó el món (jo és que penso en gran) amb una nazionalista.

Anònim ha dit...

Juan,
TAS CAMBIAO DE BLOQUE
TAS PERDIO
TAS A GUSTIN AQUI
TAS PIRAO
TAS IGUAL DE PRINGAO

artemisa ha dit...

hi ha penya molt dolenta,

DECLARO OBERTAMENT QUE DEIXO D'ESCRIURE EN AQUEST BLOG PERQUÈ ALGU GILIPOLLES FA SERVIR EL MEU NOM.

COLLA DE SUBNORMALS.


FINS MAI. PODRITS D'ENVEJA.

bewild ha dit...

diana, hi ha molt ignorant aburrit, si.
ja m'estranyava el canvi de registre. canvia de nick o posa-li una imatge, però si desisteixes guanyen els dolents, i això no es pot tolerar :)

artemisa ha dit...

Em desgrada molt que la gent faci el que ha fet, però diuen que a cada porc li arriba el seu sant martín.

Si saps qui sóc, tingues collons i em dius el que vulguis a la cara, però no vaiguis per darrere i embrutant el meu nom.


Estic farta, paso de tots vosaltres.

Una pena, perquè m'agradava molt aquest blog.

La vida posa a cadascu al seu lloc.

I a mi, afortunadament em somriu.

Deus estar bastant amargat per inventar-te un nom, i publicar misstges en nom d'una altra persona, no?

Funcionari del comú d'escaldes????

Pot ser... cultura????

Pot ser... portes cafés als superiors???

Pot ser... ets un xupatintes???

Crec que no vaig malamnet encaminada, oi?????O

Adèu!!!

Anònim ha dit...

El que ha fet això, Diana, és un gilipolles.

Però, tranquil·la que el teu nom no s'embruta.


La gent no respecta res.

Anònim ha dit...

Jo crec en el PCA!!!

Anònim ha dit...

Porto dues hores mirant tot, i crec en el projecte PCA

Anònim ha dit...

És una verdadera llàstima que per tal d'embrutar el blog del PCA la gent es dediqui a fer-se passar per una altra persona.
Aixó no es més que una estrategia d'algú perquè la gent consideri que aquesta pàgina no val la pena.

Diana, ja se sap qui és qui, i la teva inteligencia es nota de seguida quan es llegeix un mail teu. L'altre és tan imbécil que ni poseeix inventiva ni originalitat. És més, m'atrevería a dir que potser és una mica "borderline", saps? d'aquestes persones que no hi arriben, qué vols....

Força desgraciat es deu sentir amb la seva vida per fer algo així, però no et preocupis, al blog ja et coneixem i NO VOLEM QUE MARXIS!!!!

Ets de les poques persones que has parlat de forma clara, amb optimisme i bones intencions, ets la canya, noia!!! a MÉS A MÉS, ELS TEUS MISSATGES DEL PRINCIPI CONTINUEN AQUÍ PERQUÈ LA GENT PUGUI VEURE COM ETS EN REALITAT.

ÀNIMS, VOLEM QUE TORNI LA DIANA A ALEGRAR-NOS ELS MATINS!!!!
UNA ABRAÇADA

Anònim ha dit...

Hola bona nit,

que ha passat amb la Diana?

Anònim ha dit...

Hola Diana, soc 8:10PM (9/1/07) i 1:32AM (10/1/07).
No marxis, insisteix amb els teus arguments. Rebre insults i una "suplantació" son coses que passen en un blog. És trist que ments retorçudes desvirtuïn un animat debat on hi caben totes les opinions i on son ben rebudes quan estan expressades amb bona educació (ja no demano classe!).
M'agradaria que no tiris la tovallola, ja que donaries la raó a l'imbècil que no sap respectar unes mínimes pautes de convivència.
Parlem del PCA:
Aniràs aquesta nit (dijous 22h00) a la reunió? Jo penso ser-hi. Si venen el tipus de gent com tu, auguro un bon "feeling" en la trobada.
Ànims.

Anònim ha dit...

Enhorabona al PCA per aquesta idea.

He llegit algunes entrades i hi ha gent que aporta coses realment bones, a veure si aixo es fa realitat.

Nomes la possibilitat de que puguin entrar al comu d'Escaldes ja em fa il.lusio. Justament aqui n'hi ha molts incompetents que es creuen Presidents d'Andorra i somien que els mossos d'esquadra els protegeixen (mai no t'oblidare,amor meu).

Per cert, he llegit algo sobre una mena de presentacio al dijous. Algu em podria dir on es i si puc vindre? Estic molt interessada.

Gracies i Bona Sort

Anònim ha dit...

Anims Diana, estem amb tu!!!!

Ets una persona que saps parlar, el blog no seria lo mateix sense tu.

Anònim ha dit...

Charlotte de les 12:14 AM , segons la presentació, has d'enviar un email al partit.

Anònim ha dit...

Soc votant liberal de tota la vida dels partits, per ordre d'aparició:
Primer: "El Poble per el Poble"
Segón: GAD
Tercer: PLA
Estic tant decebut per la línia que ha adoptat el PLA últimament, fomentant classisme amb dues Andorres, enfrontant-se amb tots els col·lectius, amb una política exterior allunyada de l'àmbit veïnal (Madrid-Paris-Bruxel·les), amb una política impositiva injusta i inadaptada, amb un ITP que persegueix a joves matrimonis i famílies i obvia les macro operacions immo-financeres, amb una política territorial que defensa el creixement urbanístic i especulatiu, amb una inflació real que supera set punts l'IPC, amb una STA que ens ofereix duros a sis pessetes (màrketing inclòs), amb una gestió de la mobilitat interna que depèn de l'humor dels amos dels poders locals, amb un govern descompensat que externalitza gestions eminentment públiques per excel·lència com l'esport escolar, amb un pla 2020 quan l'horitzó Desembre 2007 es fosc i trist, etc...etc...
No sé si fa falta un PCA en aquest pais. El que si sé és que el PLA ha esgotat tot el crèdit que personalment li he atorgat.
El PS+RD em presenta una opció que no veig realista ni ajustada al tarannà andorrà, bàsicament en política econòmica.
Si PCA vol dir "equidistància", un centre geomètric real amb gent del poble, tècnics i professionals que creuen que Andorra es pot gestionar de forma més planera i transparent, potser sigui aquesta la via.

Anònim ha dit...

nanit Clodoaldo, la explicació es igualeta a com penso jo.
El PCA suposo que presentara les seves inquietuds i a partir d'allà ja decidiran si tiren endavant

Anònim ha dit...

Diana, sino vols que et suplantin has de registrar-te a blogger i afegeixes un segell o foto als teus comentaris, es la millor opció.

«El més antic ‹Més antic   201 – 400 de 571   Més nou› El més recent»